Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות קניית ״רכב הדגמה״


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מוגשת לי הצעה אטרקטיבית ייחודית לרכישת יונדאי i20 ידנית 1.6 3דלתות הדגם הפחות נפוץ בעלת 95,000קמ על המד,הרכב יד שניה כאשר נקנה מכל מוביל היות והיה הדגם האחרון של המיוחדת הזאת,הבחור לקח וקנה אותה ועכשיו לאחר 5שנים (מודל 2009) מציע למכירה,מה שמושך אותי הוא המחיר בעקבות ירידת הערך היות והיה רכב לדוגמא בשירות כל מוביל השאלה אם זה כמו לקנות רכב מליסינג האם שווה לקחת סיכון,בדיקת קנייה תרגיע אותי? אולי שיחה לסוכנות עצמה? ויש לשים לב לדגם המיוחד,i20 supreme 1.6 ידנית זה הדבר שמושך,להיפטר ממנה לא אצטרך בקרוב היות ורוצה להשקיע לטווח בנוסף אשמח לשמוע עלויות אחזקה וכדומה.

 

בברכה,

פורסם

באיזה מחיר זה מוצע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ירידת ערך שווה לירידת ערך מליסינג מהמחיר מחירון

פורסם

לפי מה שראיתי ביד 2 מחיר טוב באמת,גם הרכב עצמו לא נפוץ.

תבדוק את הרכב במכון ואם הכול בסדר,רכשת רכב באמת מעניין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הוא מפרסם את הרכב כבר לפחות חצי שנה, והיה עושה בשכל אם היה מציין שהרכב שימש כרכב הדגמה במודעה. אני חושב שהמחיר סביר, לא יותר מזה.

פורסם
הוא מפרסם את הרכב כבר לפחות חצי שנה, והיה עושה בשכל אם היה מציין שהרכב שימש כרכב הדגמה במודעה. אני חושב שהמחיר סביר, לא יותר מזה.

 

אני לא נבהל מכך שהרכב היה רכב הדגמה,בכל זאת מדובר ב1500קמ שהתגלגלו בסוכנות כל מוביל תחת השגחה גם של נציג,שאר הזמן הייתה אצלו,המחיר נוח לי לכן מוכן להתפשרות הזאת כמובן לאחר בדיקת קנייה וגם התייעצות כאן היא עדיפה על כל אקס ליסינג אוטומטית משעממת,אשמח לשמוע עוד פרטי חוות דעת וקצת עלויות המספרים למי שמכיר על טיפולים.

פורסם

רכב הדגמה הוא לעיתים גם רכב המוענק לעיתונאי רכב למטרת בחינה. רכבים אלו עוברים חיים קשים מאד.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

או שאולי הייתה פגיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דובר כאן בעבר לגבי קניית רכב הדגמה.

קח בחשבון שמדובר במכונית שעליה אנשים עשו נסיעות מבחן. משמע לא בוצעה הרצה כמו שצריך, עיתונאים נסעו עלייה לא בעדינות (למרות שחיפשתי ולא מצאתי כתבות על הרכב הזה ספציפית) וילדים מתלהבים שרצו לקנות אוטו ספורט שלוש דלתות גם הם עברו עליה.

 

במחירון לוי יצחק רשום שההפחתה לרכב שהיה בעברו רכב הדגמה "תעשה כל מקרה לגופו", כך שאני לא יודע עד כמה נכון להפחית כמו ליסינג. אל תשכח שגם לליסינג יש הרבה מאוד סוגים והפחתה אחרת לכל סוג.

 

האם המחיר שווה? אני מאמין שבדיקה במכון ושליפת היסטוריה ממוסך מורשה יחד עם הערכת שווי ע"י שמאי ישאירו אותך עם הרבה פחות שאלות.

אגב, הבחור רושם שהרכב נקנה כשהיו לו 1500 ק"מ, אם יש דרך לוודא את זה, זה מקטין משמעותית את הסיכון שכן הרכב היה "בידיים סוררות" זמן קצר יחסית.

 

עריכה: ראיתי שבזמן שכתבתי התייחסו לחלק מהדברים שהעלתי. קח אותם בחשבון.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
דובר כאן בעבר לגבי קניית רכב הדגמה.

קח בחשבון שמדובר במכונית שעליה אנשים עשו נסיעות מבחן. משמע לא בוצעה הרצה כמו שצריך, עיתונאים נסעו עלייה לא בעדינות (למרות שחיפשתי ולא מצאתי כתבות על הרכב הזה ספציפית) וילדים מתלהבים שרצו לקנות אוטו ספורט שלוש דלתות גם הם עברו עליה.

 

במחירון לוי יצחק רשום שההפחתה לרכב שהיה בעברו רכב הדגמה "תעשה כל מקרה לגופו", כך שאני לא יודע עד כמה נכון להפחית כמו ליסינג. אל תשכח שגם לליסינג יש הרבה מאוד סוגים והפחתה אחרת לכל סוג.

 

האם המחיר שווה? אני מאמין שבדיקה במכון ושליפת היסטוריה ממוסך מורשה יחד עם הערכת שווי ע"י שמאי ישאירו אותך עם הרבה פחות שאלות.

אגב, הבחור רושם שהרכב נקנה כשהיו לו 1500 ק"מ, אם יש דרך לוודא את זה, זה מקטין משמעותית את הסיכון שכן הרכב היה "בידיים סוררות" זמן קצר יחסית.

 

עריכה: ראיתי שבזמן שכתבתי התייחסו לחלק מהדברים שהעלתי. קח אותם בחשבון.

 

יכול להיות שבאמת שיחת טלפון למוסך מורשה תוכל להרגיע וגם בדיקת קנייה,בכל מקרה אני ננעלתי עליה בגלל שהיא נדירה על הכבישים שלנו,וכן לוקח בחשבון שהרבה המון ידיים,לתקופות קצרות,עיתונאים? האמת שגם אני לא מצאתי משהו שקשור לדגם הזה,אם לרגע נלך לכיוון אחר,מה האופציות שלי בטווח מחיר הזה של 40,000 למשהו מספק כמו זאת.

פורסם
C2 vts, איביזה 1.6 או 1.2 TSI ידנית הן האופציות שקופצות לי לראש. מחקר קצת יותר מעמיק בטוח יעלה עוד אפשרויות.

 

הגרמניות מפחידות אותי בהיבט עלות אחזקה הסי2 אופצייה מעניינת אבל בכל זאת מדובר בצרפתייה

התקציב עד 40,000 לסגנון הרכבים הללו,אשמח לשמוע עוד וגם חווד על המציאה המדוברת..

פורסם
מחיר טוב אבל אפשר להוריד אותו עוד

 

ננסה,השאלה כמה ירידת ערך זה?

×
×
  • תוכן חדש...