Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשמל ב- TT600


turbo1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במזל טוב קניתי את הבהמה.

האורות לא עובדים ,לא אור ראשי קדמי ,לא אור גבוה ,

לא אור אחורי ,לא אור ברקס.

הצופר כן עובד.

 

איך לבדוק את זה ? כדאי לנסות קודם נורות ? פיוזים (אם יש בכלל) ?

 

 

תודה למגיבים.

פורסם

תבדוק שהנורות אינן שרופות.

 

אם הן תקינות, בדוק פיוזים.

 

אם הפיוזים תקינים, תעבור לחיווט.

 

בהצלחה!

פורסם

תודה על התגובה ,אבל איפה הפיוזים נמצאים ?

 

סליחה שאני שואל...פשוט אני לא יודע...

ואם אני לא אשאל איך אדע ? :roll:

פורסם
תודה על התגובה ,אבל איפה הפיוזים נמצאים ?

 

סליחה שאני שואל...פשוט אני לא יודע...

ואם אני לא אשאל איך אדע ? :roll:

תחפש באזור המצבר.

צריכים להיות כ3-5 פיוזים.

פורסם

מתחת לכיסא מצד שמאל אם אני לא טועה.

 

צור קשר במסרים ואתן לך לצלם את הספר. אם תבטיח להחזיר אותו שלם.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ב TT600 אין פיוזים זאת מערכת שעובדת על סלילים בלבד .לא יודע אם תוכל לבדוק את מע" הסלילים ואו אם יש לך מתג אורות תוכל לבדוק שם . בכללי הכל מסתיים במערכת הסלילים ואו בחיוות של האופנועסער.המכונאי

×
×
  • תוכן חדש...