Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנועים הורסים לי את הבריאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התעורר בי שוב ייצר "הרסני".

 

קטנוע שמחלק עיתונים נוסע לכל אורך המדרכה ואני צריך לפנות לו את המדרכה כדי שיוכל לעבור בה, לא רק אני גם אנשים אחרים.

היום החלטתי לעשות מעשה ופניתי בפייסבוק לאותה חברה עם הסבר למה זה אסור ומה אני אעשה פעם הבאה שאני אראה את זה.

מקווה שייטפלו בזה וירעננו להם את החוקים.

 

תמיד שאני עומד עם הרכב ברמזור ואני רואה קטנוע עומד במעבר חצייה אני מדמיין לעצמי מה הייתי עושה לו אם הייתי הולך רגל. אתמול יצא לי להיות במקרה דומה אבל החלטתי להבליג ולהשאיר לאותה החברה הודעה בפייסבוק (הייתה לי הזדמנות ופספסתי אותה:evil:).

 

מה אתם עושים במקרים כאלה? מבליגים או עושים מעשה?

 

הזהרתי את החברה שפעם הבאה אני חוסם את הקטנוע (כמובן כאשר הוא במדרכה) ומעכב אותו בדרישה לפרטים ומשם שולח תלונה במשטרה...

 

זה מוציא אותי מפוקוס הדברים האלה.

 

חודש שעבר הייתי בסקנדינביה, דברים כאלה פשוט לא קורים, גם לאופניים (ויש שם יותר ממכוניות) לא ייקרה שהם רוכבים על המדרכה, אמרתם התראה? אין שם משטרות בכלל.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Stop xam זה מה שם עושים חוסמים ולא נותנים לא לעבור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאחרונה גם ליד הבית שלי הופיעו שליחים על קטנועים שעושים מה שבא להם. הם נוסעים על המדרכות (שקרובות לנתיב שנגד כיוון נסיעתם) במקום ליסוע עוד כמה מטרים לנתיב שבכיוון התנועה שלהם ושם גם ככה לעשות פניית פרסה במקום אסור+ברמזור אדום (גם את זה כבר ראינו).

פניות למנהל המקום שמעסיק אותם לא עזרו, הוא בגישה של ש"יעשו מה שבא להם", ריבים עם השליחים גרמו רק לדבר אחד, כשחבר שלי על המדרכה אז השליח יורד לכביש וממשיך נגד כיוון התנועה עוד כמה עשרות מטרים עד שמגיע ליעד.

במקרה הזה, הם נוסעים על הדרכות, מעברי חצייה, אור אדום וכו' לא כי יש להם עבודה לעשות (למשל לחלק עיתונים לבתים שסמוכים למדרכה) אלא סתם כי זה קצר יותר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

קטנועים ואופנועים זה מחלה אחת גדולה, ויסלחו לי אלה שהם בעלי אחד מהכלי רכב הנ"ל.

 

חוץ מכאלה שנוסעים על מדרכה, אותי נורא מתעצבנים גם מבעלי אופונעים עם רעש אופייני ואגזוז כלפי מעלה. לא מספיק שהם מרעישים אבל מאוד, במיוחד בסביבה שקטה, גם האגזוז שלהם מופנה כלפי מעלה, וכאשר הם מחליטים שלא בא להם לעצור לפני קוה העצירה בצומת אלה אחריו (מה שקורה ב 90% מהמקרים), כל החרא שיוצא מהאגזוז - מופנה לפנים של הולכי הרגל.

אבל כן, כנראה שלא יעשו עם זה כלום.

פורסם

מחלה לא מוסברת...הם גם צופרים כל שניה שיפנו להם את הכביש, כאילו כביש של אבא שלהם.

חלום שלי לפתוח דלת על אחד כזה שיפול וישבור ראש...אבל חבל על הדלת.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

חבל שזה אחד מהחלומות שלך אוהד, לא מאחלים כזה דבר לאף אדם.

 

בתור שליח וגם בעל כלי רכב אני מבין את חלק מהטענות המופנות אל השליחים, בכל הנוגע לעקיפות אתם צריכים להבין שרוכב דו גלגלי רואה את הכביש בצורה אחרת, אז אם הבחור נצמד לשמאל ואתם רואים במראה שהוא רוצה לעבור אתכם אל תעשו דווקא ולא תיתנו לו, גם ככה הוא יעקוף אתכם בכיכר\רמזור הקרוב.

פורסם

כשאני מעוניין לעבור נתיב ונותן זכות קדימה לקטנוע, בעל הקטנוע תמיד עושה לי תנועה עם הידיים: "מה אתה, משוגע?" :).

 

אני אף פעם לא רב עם בעלי קטנועים, זה פשוט לא שווה את זה.

פורסם

לפות"ש :בן בליעל הוא בן בליעל , ללא קשר על מה הוא נוסע. לא חסר נהגי רכב שחונים/נוסעים על מדרכות, נוסעים נגד כיוון התנועה ועוד. אבל, ויש אבל גדול - במקרה של תאונה רוכב אפנוע יעשה הרבה פחות נזק (אם בכלל) לסביבה מאשר נהג מכונית פרטית, או כל וחומר רכב כבד. זה שאתה מלין על אופנועים בלבד מצביע על ראייה צרה של הדברים.

בכל אופן, אם אתה מארגן פעולה כנגד עברייני תנועה באשר הם, סטייל STOPXAM ,אשמח להצטרף.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המחלה היא בראש של חלק מהרוכבים ולא קשורה לכלי. חסרים נהגי רכב מפגרים?

פעם ראיתי איזה ערס שפגע בו רוכב טוסטוס במדרכה שהתחיל לרוץ אחריו וצרח קללות. זה היה משעשע ביותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

Fatboy - שים לב שאני לא מלין על צורת הנהיגה שלהם בכביש אלא על דברים מאוד ספציפיים מעבר חצייה ומדרכות. ברור שזה לא כולם וברור שגם נהגי רכב עושים עבירות. דרך אגב לי עוד לא יצא לראות רכב נוסע על המדרגה (ואני מאמין שיש אבל כמה כבר? לעומת קטנוע). חניות - רכב וקטנוע את כולם צריך להעיף מהמדרכה.

אופנועים אגב זה ליגה אחרת, דווקא שיוצא לי לראות אופנוע עושה עבירה (רצינית) אני קצת בשוק כי הם נוהגים בצורה אחראית וזה מקרים בודדים. לדוגמא כמעט כל האופנועים (אני חושב כל אבל מפאת זיכרוני רושם כמעט כל) עוצרים לפני קו עצירה ברמזור ולא אחרי. זה ליגה אחרת לגמרי.

 

אני מוכן לעצור כל קטנוע שנוסע על מדרכה ועוצר באמצע מעבר חצייה, אף לצערי רוב הזמן אני נוהג ולא הולך ברגל.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
חבל שזה אחד מהחלומות שלך אוהד, לא מאחלים כזה דבר לאף אדם.

 

בתור שליח וגם בעל כלי רכב אני מבין את חלק מהטענות המופנות אל השליחים, בכל הנוגע לעקיפות אתם צריכים להבין שרוכב דו גלגלי רואה את הכביש בצורה אחרת, אז אם הבחור נצמד לשמאל ואתם רואים במראה שהוא רוצה לעבור אתכם אל תעשו דווקא ולא תיתנו לו, גם ככה הוא יעקוף אתכם בכיכר\רמזור הקרוב.

 

 

אין בעיה שנהגי קטנוע רואים את הכביש בצורה אחרת אבל זה לא אומר שהם יכולים לעבור על חוקי התנועה בכיף שלהם וזה כולל כמובן גם את נהגי הרכבים.

לחכות באמצע הצומת עד שיהיה ירוק, לצפור כל שניה בכדי שיתנו להם לעבור, בעיקר בפקקים זה בלתי נסבל {עם כל הכבוד אסור לצפור בכלל רק במצב של סכנה, כמובן שאף אחד לא אוכף את זה אבל זה לא אומר שאפשר לזיין לנהגים את המוח עם זה}, לנסוע על מדרכה בכדי לחסוך רמזור או בגלל שזה יותר "נוח"...מי שמע על דבר שכזה?! ועוד רבים וטובים...אז כן, מי שמסכן אותי או את האחרים שהולכים ונוסעים ברכבים אולי צריך ללמוד בדרך הקשה.

 

ולדוגמא: לפני חודשיים נסעתי עם חבר שקיבל קיה פיקנטו מהעבודה, רוכב קטנוע נסע וצפר בכדי שיתן לו לעבור במקום יחסית צר, חבר שלי כיבד את ה"בקשה" של הרוכב וזז הצידה {יש לציין כי הרוכב קטנוע היה בצד ימין של הרכב לכן חבר שלי זז שמאלה ואם זכרוני לא מטעה אותי אסור לעקטף מימין}, למרות זאת חלק מהקטנוע שפשף את הפיקנטו החדשה ונתן לה אחלה שריטה מתנה. ומה עשה הרוכב אופנוע? עצר בצד והאשים את חבר שלי שהוא לא זז מספיק ונתן לו לעבור. אמנם זה מכוסה מהביטוח של העבודה אבל די, צריך למגר את התופעה הזאת בכדי שרוכבי אופנוע יבינו שהם לא שונים משאר הנהגים על הכביש {ובינינו זה בדיוק מה שהם חושבים}.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם (נערך)
קטנועים ואופנועים זה מחלה אחת גדולה, ויסלחו לי אלה שהם בעלי אחד מהכלי רכב הנ"ל.

 

חוץ מכאלה שנוסעים על מדרכה, אותי נורא מתעצבנים גם מבעלי אופונעים עם רעש אופייני ואגזוז כלפי מעלה. לא מספיק שהם מרעישים אבל מאוד, במיוחד בסביבה שקטה, גם האגזוז שלהם מופנה כלפי מעלה, וכאשר הם מחליטים שלא בא להם לעצור לפני קוה העצירה בצומת אלה אחריו (מה שקורה ב 90% מהמקרים), כל החרא שיוצא מהאגזוז - מופנה לפנים של הולכי הרגל.

אבל כן, כנראה שלא יעשו עם זה כלום.

 

אוי כמה בורות.

ראשית, אני רוצה לראות אותך מתלונן על ההוא עם הפרארי שעושה לך רעש ברחוב שקט.

שנית, הייתי מסבירה לך את הרציונאל של לעמוד אחרי קו העצירה ברמזור, אבל נראה לי שאתה כל כך אטום לנושא שלא תבין.

בכל אופן, בתור הולכת רגל, אף פעם לא נפגעתי בשום צורה מאף דו"ג שעצר אחרי המעבר חציה, לעומת זאת ראיתי רוכבים שנפגעים מזה שהם עצרו לפני קו העצירה.

 

אוהד, פעם איזה דביל עם פיאסטה חתך אותי ושפשף לי את האוטו, מאז ממש בא לי לעלות על משאית ולמחוץ איזו פיאסטה אקראית לקיר בטון. הגיוני, נכון?

הם צופרים לא כדי שתפנה להם את הדרך, אלא כדי שתשים לב שהם שם ולא תהרוג אותם (לא חסר נהגים שלא משתמשים במראות צד שלהם) ולהצמד לחלק מהנתיב כדי לתת לדו"ג לעבור בפקק, קצת כבוד הדדי לא יזיק. אבל בארץ אין כבוד הדדי על הכבישים ומה שנשאר זה צרות העין "למה שהוא ימשיך בדרכו עד שאני תקוע בפקק".

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
שתי קבוצות ברוסיה שפועלות נגד חניה לא חוקית \ נסיעה על מדרכה :

https://www.youtube.com/user/stopxam78/videos

 

https://www.youtube.com/user/Dorojnievoiny/videos

 

כבר ניסו לדרוס אותם , חטפו מכות , איומים , איומים בנשק קר .

 

שמת לינק של סטופ-חאם (:shock:) של סנקט פטרבורג, שהוא משמעותית חלש יותר מזה של מוסקבה.

 

אני לגמרי לא תומך במה שהם עושים אבל זה נותן את השואו ואני מתוודה שאני מכור לפרקים שלהם (מיותר לציין שראיתי את כולם).

 

אגב, האיומים היו לא רק עם נשק קר, היו גם פרקים ששלפו עליהם אקדחים. היו גם מספר תקריאות עסיסיות שהגיעו לתקשורת, והיו מעורבים בהם דרגים גבוהים מאוד מאוד.

 

זה הסטופ-חאם המקורי:

https://www.youtube.com/channel/UCR2lg_YchvWGbpMxHg-EIgg

 

יש גם כתוביות באנגלית, ממליץ להציץ :wink:


×
×
  • תוכן חדש...