Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במידה ותחתוך את המגש לגודל 6X9 זה יתאים, הרדיו שאתה מקבל בחבילה כולל USB ו AUX שזה נטו נוחות בשבילך במחיר די משתלם, אם האופציות האלה לא ממש רלוונטיות בשבילך אז אני חושב שהייתי רק מוסיף קומפוננט קדמי איכותי בסכום 500-600 וסוגר בזה את העסק, השאלה היא כמה הרדיו שלך ישן, רוב האנשים חושבים שהרדיו לא משנה אלא רק הרמקולים, אך אם תחליף רק לרדיו איכותי תתפלא לגלות כי רדיו דיסק איכותי יכול להוציא איכות שמע לא רעה בכלל גם מרמקולים שמגיעים עם הרכב.

הרדיו דיסק עלה לי 450 בסוף 2005 תחילת 2006.

השאלה מה כדאי לי , לשדרג לרמקולים טובים יותר, או לשדרג גם את הרדיו דיסק.. והאם החיתוך שלך המגש מסובך\פוגע במשהו?

ואני צריך גם רמקולים קדמיים? זה משמעותי?

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני במקומך הייתי מגדיל קצת את התקציב ל 1500 ש"ח ורוכש:

1. רדיו דיסק של פיוניר דגם 1750 עולה 326 ש"ח בזאפ. עם תרצה כולל בלוטוס זה מייקר, דגם 4750 עולה 539 ש"ח בזאפ.

2. קומפוננט קידמי עד 500 ש"ח. תחפש המלצות של אודיו קינג על רמקולים בטווח המחירים הזה.

3. רמקולים 9*6 מאחורה על המגש של חברת פיוניר. יעלו סביב 300 ש"ח.

 

אם אין לך אפשרות להגדיל את התקציב, תתקין כרגע רדיו דיסק וקומפוננט קידמי, ותוותר על הרמקולים האחוריים. יכול להיות שזה ייספק אותך.

×
×
  • תוכן חדש...