Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם צחקת, אך אינני יודע כ"כ היכן שווק הרכב מחוץ לאירופה בעיקר[כן, אנחנו אירופה.. באירוויזיון]. לא זוכר כ"כ מבחנים שקראתי. אולי שגו בהערכות ואולי תומחרה באופן מוגזם לתמורה. זכור את הסטילו שקדמה לה ובטח לא הוסיפה לציפיות- כן, יודע שדגם אמור לעמוד בפני עצמו. שאלתי על בריטניה כי יש לי חשד שלא אוהבים שם את יבואן אלפא והגבוי למוצריו[כן, זוכר שזו פיאט]

פורסם

אני רק אזכיר שכחדשה, המחירים של בראבו רובוטית היו 120K לרמת גימור דיינאמיק ו-130K לרמת גימור סנסיישן. תיבה ידנית הורידה כמה אלפים, גג פנורמי הוסיף כמה.

אין לי מושג כמו עלו רמת גימור מגניפיקו שהגיעה רק ב-09' ודיינאמיק אטמוספרית שהגיעה בשלהי השיווק של הדגם בארץ.

כך או כך, התמחור לשתי הרמות הנפוצות יותר בסה"כ יישר קו עם המתחרים. היתרון היה הן בפרמטרים המדידים, דהיינו: אבזור (גם ברמה הבסיסית), בטיחות, הספק וכו', והן בפרמטרים שאינם מדידים (הנאה מנהיגה, הנדסת אנוש, עיצוב וכיו"ב).

לא רק שהגיר הרובוטי של הבראבו יותר טוב מזה של טויוטה, הוא פשוט נמצא בליגה אחרת לחלוטין.

אשתי התרגלה אליו ביום (כל הזמן במצב אוטומטי), ממושב הנוסע החלפות ההילוכים כמעט ולא מורגשות (גם בנסיעה במושב ליד הנהג ב-159 עם גיר דומה לא הרגשתי את ההחלפות) ובמצב ידני התפעול שלו ... איך אומרים את זה ביפנית? ... די כיפי.

 

ועוד משהו - אפילו בלי הכפתורים מאחורי ההגה, מיקום הידית כל כך נכון ביחס להגה והתפעול של התיבה כל כך אינטואיטיבי גם בזמן נהיגה תובענית.

אין מה להשוות לידית המטופשת של הפוקוס הבסיסית (עם כפתור ה-+/- הדבילי על הידית) ואפילו לידית ההילוכים סטייל מרצדס שבה נתקלתי פעמיים (בקרייזלר 300 וב-SLK) עם התפעול הידני ימינה/שמאלה ומיקום מרוחק מדי מההגה.

אני עצמי לא הייתי מצליח לנסח את הנ"ל בצורה כה מדוייקת ונכונה להחריד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

נראה שעיתונאי רכב, לא רק בארץ, מחליטים על המסקנות הרבה לפני שהם עולים על הרכב. קראתי הרבה שטויות גם במגזינים אנגליים נחשבים. עד היום, כל ביקורת על רכב איטלקי בסעיף "אמינות" התיאור הוא משהו בסגנון "על אף השיפור פיאט סובלת מרקורד מפוקפק ועל הדגם החדש להוכיח את עצמו" ואז הציון הוא אוטומטית משהו כמו 2 וחצי כוכבים מתוך 5, כאמור בלי שום קשר לרכב בפועל.

 

לגבי יתרונות הרכב - אני חושב שעצם העובדה שאני מסוגל לנהוג על הבראבו לעתים קרובות גם כשיש לי את האבארט בחניה מלמדת משהו. למעשה כשהאבארט במצב N (מה שלא אמור לקרות. שמים אותה על SPORT במעמד הרכישה ולא נוגעים יותר בכפתור :) ) אין הבדל גדול בתחושה בינה לבין הבראבו המחוזקת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...