Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל לרכוש מסוכנות טרייד אין גדולה,

סיאט איביזה REFERNCE 1400 ידנית, שנתון 2012, 43000 ק"מ, יד ראשונה פרטית.

המחירון בסוכנות 52000 ש"ח.

 

יש לי רנו מגאן 2008, אני יד שניה, 177000 ק"מ, יד ראשונה ליסינג.

עליה אני רוצה לעשות טרייד-אין.

 

נכון לעכשיו בסוכנות אמרו לי שאני צריך להוסיף 38000 ש"ח עבור הסיאט.

וזה עוד לפני שבדקו את הרכב שלי.

 

נא חוו את דעתכם על הסיאט הנ"ל: תצרוכת דלק, אמינות, בטיחות, עלויות אחזקה.

אני עושה כ-1500-2000 ק"מ בחודש, נסיעות בין-עירוניות כמעט לחלוטין, 100-120 קמ"ש בממוצע, ויש לי ילד.

האם המנוע קטן מדי?

 

בנוסף, חוו את דעתכם על תוספת המחיר וכיצד אני גורם לסוכנות לרדת במחירון שלה.

 

תודה רבה,

יום טוב וקל.

פורסם

אני לא סגור על המחירון שהם מתבססים עליו. אבל קח בשחבון שאיביזה 1400 ידנית נמכרה בזמנו במבצעים כך שבפועל נמסרו עבור כ 70,000 ש"ח כחדשות מצ'מפיון. והיום חדשה נמכרת ב 71.

על פניו 52 אלף. נשמע לי ממש יקר מדי.

 

לפי החשבון הם מזכים אותך ב 14,000 על הרנו. וזה לפני בדיקה שסביר שתגרום להם לצמצם את הסכום המוצע. ידוע, שטרייד אין בסוכנות רכב זה שירות שעולה לך כסף. הם חוסכים לך טרטור אבל צריכים גם להרויח בעצמם מהעניין הזה. שיקול שלך. סביר להניח שבפועל במכירה לבד תשיג לפחות 2000-3000 יותר ממה שהם בסוף יציעו לך.

 

המנוע לא קטן מדי. מנוע שמתאים יופי לסופר מיני ידנית. יעשה כל מה שאתה מצפה ממנו לרבות נסיעות עם 4 אנשים מהחרמון עד אילת. לא הייתי נרשם איתו למירוץ. גם בצריכת דלק אמינות ועלויות אחזקה המצב בהחלט טוב.

לדעתי מבחינה בטיחותית יש לרכב 4 כוכבים אבל זה בודאי שיפור בהשוואה לרכב הקיים (בגלל גילו).

הבעיה העקרית באיביזה היא ירידת הערך. אתה כקונה אמור להרויח מזה ולדעתי זה לא המקרה בהצעה הזו שהיא יקרה מדי.

איך אתה גורם להם לרדת? מתמקח. תגיד שאתה מרוצה מהרכב אבל המחיר גורם לך להתלבט האם לחפש ביד 2 או אפילו לקחת הלוואה ולרכוש חדשה. יש מצב שיורידו.

כמובן קח את הרכב לבדיקה.

 

אם אתה אוהב את האיביזה ויש אפשרות אז שקול לרכוש חדשה. כמובן שרכישת חדשה זה עניין שלרוב אינו כלכלי. אבל במבצע הנוכחי של 71 אלף זה לא רע. יש היום הלוואות מאוד זולות.

אם מתאים לך לרכוש חדשה ולהחזיק בה 5-6 שנים אז זו עסקה טובה יותר ממושמשת ב 52 אלף.

פורסם
אני לא סגור על המחירון שהם מתבססים עליו. אבל קח בשחבון שאיביזה 1400 ידנית נמכרה בזמנו במבצעים כך שבפועל נמסרו עבור כ 70,000 ש"ח כחדשות מצ'מפיון. והיום חדשה נמכרת ב 71.

על פניו 52 אלף. נשמע לי ממש יקר מדי.

 

לפי החשבון הם מזכים אותך ב 14,000 על הרנו. וזה לפני בדיקה שסביר שתגרום להם לצמצם את הסכום המוצע. ידוע, שטרייד אין בסוכנות רכב זה שירות שעולה לך כסף. הם חוסכים לך טרטור אבל צריכים גם להרויח בעצמם מהעניין הזה. שיקול שלך. סביר להניח שבפועל במכירה לבד תשיג לפחות 2000-3000 יותר ממה שהם בסוף יציעו לך.

 

המנוע לא קטן מדי. מנוע שמתאים יופי לסופר מיני ידנית. יעשה כל מה שאתה מצפה ממנו לרבות נסיעות עם 4 אנשים מהחרמון עד אילת. לא הייתי נרשם איתו למירוץ. גם בצריכת דלק אמינות ועלויות אחזקה המצב בהחלט טוב.

לדעתי מבחינה בטיחותית יש לרכב 4 כוכבים אבל זה בודאי שיפור בהשוואה לרכב הקיים (בגלל גילו).

הבעיה העקרית באיביזה היא ירידת הערך. אתה כקונה אמור להרויח מזה ולדעתי זה לא המקרה בהצעה הזו שהיא יקרה מדי.

איך אתה גורם להם לרדת? מתמקח. תגיד שאתה מרוצה מהרכב אבל המחיר גורם לך להתלבט האם לחפש ביד 2 או אפילו לקחת הלוואה ולרכוש חדשה. יש מצב שיורידו.

כמובן קח את הרכב לבדיקה.

 

אם אתה אוהב את האיביזה ויש אפשרות אז שקול לרכוש חדשה. כמובן שרכישת חדשה זה עניין שלרוב אינו כלכלי. אבל במבצע הנוכחי של 71 אלף זה לא רע. יש היום הלוואות מאוד זולות.

אם מתאים לך לרכוש חדשה ולהחזיק בה 5-6 שנים אז זו עסקה טובה יותר ממושמשת ב 52 אלף.

 

 

רזי תודה על התגובה.

 

העניין הוא שכמה שאני אוהב את הרכב הנוכחי שלי, ולדעתי הוא גם רכב טוב מאוד, עדיין זו רנו, ולא קך למכור אותה.

אני בטוח שאם אמכור אותה ביותר אם אעשה זאת לבד .

העניין הוא שהרכב דורש בזמן הקרוב טיפול טיימינג ואני מניח שדברים נוספים על הדרך.

 

ברור שאעדיף רכב חדש, אך אין לי תקציב לכך, ובאמת שלפחות מבחינת מראה האיביזה בה אני מעוניין נראית לא רע (2012 בכל זאת) ועוד יותר ברור שאקח אותה לבדיקה ואז אדע אם מסתתר משהו.

 

אם אתה מבין וממליץ על הרכב, פרט לעניין ירידת הערך, אז זה טוב. התחום המכאני, תצרוכת דלק, אמינות ובלאי, בטיחות, יותר מעניינים אותי ולפי מה שרשמת נתת את האוקיי לכך.

 

תודה!

פורסם
רזי תודה על התגובה.

 

העניין הוא שכמה שאני אוהב את הרכב הנוכחי שלי, ולדעתי הוא גם רכב טוב מאוד, עדיין זו רנו, ולא קך למכור אותה.

אני בטוח שאם אמכור אותה ביותר אם אעשה זאת לבד .

העניין הוא שהרכב דורש בזמן הקרוב טיפול טיימינג ואני מניח שדברים נוספים על הדרך.

 

ברור שאעדיף רכב חדש, אך אין לי תקציב לכך, ובאמת שלפחות מבחינת מראה האיביזה בה אני מעוניין נראית לא רע (2012 בכל זאת) ועוד יותר ברור שאקח אותה לבדיקה ואז אדע אם מסתתר משהו.

 

אם אתה מבין וממליץ על הרכב, פרט לעניין ירידת הערך, אז זה טוב. התחום המכאני, תצרוכת דלק, אמינות ובלאי, בטיחות, יותר מעניינים אותי ולפי מה שרשמת נתת את האוקיי לכך.

 

תודה!

 

בנוסף, האם עבור הנסועה השנתית שלי, כדאי רכב דיזל בכלל?

ואם כן, איזה מומלץ?

פורסם

לי היתה איביזה דור קודם עם מנוע אחר.

כמו המדוברת לא היתה לי. נהגתי עליה קצת ורוב מה שכתבתי זה לא ממקור ראשון. אבל זה די מבוסס.

 

לא בטוח שאתה נוסע מספיק בשביל להצדיק דיזל. יש כאן מומחים שיכולו לפרט יותר ממני.

 

אם אין לך יכולת לחדש אז איביזה שנת 2012 זו אופציה טובה. לדעתי תשקיע יותר בהתמקחות או בחיפושים ביד 2. רוח הדברים היא שהמבצעים הרבים על האיביזה שוחקים את המחיר שלה.

 

כל מה שכתבת על הקושי בלמכור את הרנו נכון, העניין הוא שזה יקבל ביטוי גם בהצעת המחיר האמיתית שתקבל מהטרייד אין. אין ארוחות חינם.

פורסם

גם אם תמכור את הרנו ב15 אלף לבד, עדיף לך. תמיד כדאי לבוא עם המזומן ביד ולדבר על המחיר מאשר לבקש טרייד אין.

בכל אופן, באיזה חודש עליה לכביש מדובר באיביזה? אם מדובר בחודשים הראשונים של 2012 אז הק"מ בסדר, אבל אם מדובר ברכב שחוגג שנתיים בימים אלו, לא רואה למה לך להתפשר על רכב עם ק"מ גבוה כשהשוק מוצף באיביזות ידניות.

כמובן שצריך לבדוק אם אתה מקבל את הרכב עם טסט או שעליך לבצע טסט בקרוב ומתי הטיפול הקרוב.

 

אני אישית לא החזקתי באיביזה, לכן לא יכולה להגיד לך שום דבר לגבי עלויות האחזקה. מה שכן, שמועות בפורום אומרות שהביטוח שלה מאוד יקר. ממליצה לך לבדוק את הנושא לפני הרכישה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אשפוך קצת אור על הנושא.

לפני כמעט שנה אח שלי רכש איביזה רפרנס שנת 2012 בדיוק כמו זו שאתה מדבר עליה, מיד פרטית עם 17,000 ק"מ, יד ראשונה במחיר של 51,000 ש"ח. מקווה שאתה מבין לבד מהשורות האלו את מצב השוק של האיביזה הנ"ל. (ולא הוא לא נפל בפוקס על מישהו בהיזדמנות, השוק מוצף בכאלו מבחורות, מאנשים מבוגרים שלא מסתדרים עם הידני ועוד ככה שממש אבל ממש לא קשה למצוא אחת שמורה משמעותית מזו שהציעו לך ובמחיר דומה ואף נמוך מזה).

מעבור לרשמים מהרכב:

גם אני וגם אחי היינו בעלים של רכבי פולו בעבר כך שהמנוע לא היה זר לנו כלל, הרכב עושה את העבודה בלי יותר מידי הרפתקאות, מנוע ישן ואמין. תא הנוסעים לא מהמפנקים בקטגוריה ודי בסיסי, איכות החומרים גם היא לא פולקסואגן אבל אחלה עלות ביחס לכסף.

מבחינת צריכת דלק הממוצע הוא סביב ה1:13 כאשר הוא נוסע דיי הרבה בתוך ת"א.

הטיפולים לא זולים במידה ואתה מטפל במורשה אך לא חסרים מוסכים שמתמכים בVAG ובמחיר שניתן לעמוד בו.

סה"כ אתה מקבל פה אחלה תמורה לכסף שלך, תחזוק מנימאלי וביקור שגרתי במוסך יעשו את העבודה.

במיד והחלטת ללכת על הרכב הזה אל תתפשר, השוק מוצף בהם ותתפלא אנשים מוכנים להוריד מחירים בצורה הזויה, אין שום סיבה לרכוש רכב כזה מליסנג ובטח לא בעסקת הטרייד הלא מכובדת בלשון המעטה שהציעו לך

לגבי עלויות הביטוח ( לטענת רוב החברות הרכב נמצא ברשימת הרכבים הגניבים) גם אחי וגם אני(בעלים של איביזה ספורט 2011) מבטחים בביטוח ישיר ונדרשנו לשים כספת רכב בעלות חד פעמית של 500 ש"ח

פורסם (נערך)

תודה רבה לכל המגיבים, אני מאוד מעריך זאת!

 

אז ככה, אתמול הגעתי למגרש עם מכונאי לבדוק את הרכב גם בנסיעה, וגם שוחחתי עם בעל הרכב הקודם. אלו הממצאים:

1. הרכב עלה לכביש ב-01/2012.

2. פנס ימני קדמי עם סדק לאורכו עקב תאונה, אין סימני מכה על הפח - האם זה עובר טסט?

3. גשר ימני בפרונט קיבל מכה קטנה עקב אבן כנראה, ולכן הצמיגים הקדמיים שחוקים בצדדיהם - האם זה עובר טסט?

בלי קשר יש צורך להחליף צמיגים קדמיים.

יש צורך בכיוון פרונט.

4. שריטה לאורך הדלתות מצד ימין עקב ענף בעת חניה.

5. טסט הבא 12/2014.

6. בלמים קדמיים - לקראת סוף חייהם.

7. המכונאי ישר אמר שהערבים ישמחו לרכב כזה כלומר הוא גניב. זה די הבהיל אותי מעט.

 

המכונאי טען שיש כאן הוצאות של כ-5000 ש"ח לפחות.

פרט לזה ברור שאקח את הרכב לבדיקה מקיפה יותר לפני הרכישה במידה והיא תהיה.

 

מהשיחה עם בעל הרכב הקודם, הוא מאוד מרוצה מהרכב, נסע איתו בין עירוני וגם עירוני בעיקר באזור חיפה/נשר/קריות.

הוא ממליץ על הרכב בחום.

הוא אמר שהרכב עבר תאונה-נכנס במישהו מאחורה והפנס נשבר - כאן שאלתי את הסוכן אם הרכב עבר תאונה והוא השיב ש"לא, הרכב נקי".- אז כבר הרמתי חצי גבה.

הבעלים הקודמים מכר את הרכב לסוכנות הטרייד אין בכ-49000 ש"ח ורכש מהם רכב חדש.

כעת, הסוכנות שמה מחיר מחירון 52000 ש"ח, והרכב עם 42300 ק"מ.

נכון לעכשיו הסוכנות מבקשת תוספת של 38000 ש"ח בנוסף לרכב שלי, עבור הסיאט.

 

אמרנו את כל זה לנציג בסוכנות, והיום אדבר איתו.

כמובן שגם הוא רוצה לבדוק את הרכב שלי לפני ההחלפה.

 

הרבה כתבתי,

ואשמח לדעותיכם.

 

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי 2+2wheels
×
×
  • תוכן חדש...