Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

 

קיבלתי השבוע מהעבודה רכב יונדאי I35 שנת 2014 עם מערכת מולטימדיה (כולל GPS ו-BT).

 

אמנם לא נסעתי בה הרבה, אך בפעמים שנסעתי אני מרגיש חום בצד שמאל של הראש (לא, זה לא מהשמש. זה קורה גם בערב), שלוקח לו זמן לעבור גם אחרי הנסיעה.

 

גם כשישבתי ברכב של חבר שלי, פורד פוקוס חדשה עם מערכת מולטימדיה, הרגשתי את אותו חום בראש שמזכיר חום של קרינה סלולרית, אם כי החום הזה דווקא יותר מורגש אצלי מאשר של קרינה סלולרית.

 

 

האם זה דבר ידוע שמערכות מולטימדיה פולטות קרינה? ואם כן, יש דרך כלשהי לנטרל את ה-BT או ה-GPS?

 

 

תודה מראש,

נהג מודאג

פורסם (נערך)

האם ידוע לך על אטיופים בתא המטען?

 

*עריכה בעכבות תיקון ת(ט)עות כתיב שהעיר לי TOM 22

עריכה אחרונה על ידי fish

פורסם (נערך)

אטיופים, אני מבקש! :wink:

 

מודול ה-GPS מקבל תשדורת בלבד ולא משדר החוצה.

ומודול ה-BT לדעתי חלש מדי (למיטב ידיעתי התקן בארץ מרשה מרחק קליטה של 10 מטר מה שאומר עוצמה של עד 2.5 מיליוואט), מה גם שאם אין חיבור אקטיבי, אני לא חושב שהמערכת מחפשת מכשירים להתחבר אליהם כל הזמן.

גלי חום מחוץ לרכב אינם מחייבים שמש ישירה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

זה לא נושא מצחיק במיוחד. אני למשל רגיש לטלויזיות ישנות (שפורפרות אלקטרונים), ומסוגל להרגיש אותן כשהן פועלות גם ממרחק לא קטן. אין לכם מושג כמה איכות חיי השתפרה מאז שהן נכחדו! ואני לא היחיד שרגיש לזה, אגב. נתקלתי בעוד אחד שהיה רגיש לזה.

אין לי מידע עבור פות"ש, מאחר ולא יצא לי להיות במכונית עם מערכת מולטימדיה מלבד הפלואנס החשמלית של בטר פלייס, וגם אז לזמן קצר.

האם קיבלת את הוראות היצרן של הרכב ושל המערכת יחד עם הרכב? אם כן, עיין בהם ואולי תמצא את התשובה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חשבת לכבות את המערכת נסיעה אחת ולראות אם ההתחממות של הראש שלך מפסיקה?

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
חשבת לכבות את המערכת נסיעה אחת ולראות אם ההתחממות של הראש שלך מפסיקה?

 

:-P

רציתי לכבות את ה-GPS או את ה-BT כמו שאפשר לכבות בפלאפון, אבל לא מצאתי איפה (גם לא במדריך).

 

אני אבדוק אם אפשר לכבות הכל.

פורסם

תכבה גם את הרדיו FM באותה הזדמנות.

ואת מחשב כריות האוויר.

ואת מערכת ההצתה של הרכב.

ואת משאבת הדלק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אחזור על זה שנית.

יחידת הGPS אינה משדרת דבר. היא קולטת בלבד.

יחידת ה-BT, מתוך הנחה שעומדת בתקן המאפשר שידור וקליטה עד מרחק של 10 מטר, עוצמתה שוות ערך לעד 2.5 מילוואט.

כהשוואה, מכשיר סלולרי ממוצע (נניח גלקסי S3) משדר בעוצמה של עד כ-250 מיליוואט.

פורסם

שפיץ - אתה מוכן לתאר מהי תחושת "חום של קרינה סלולרית"? יש לי הרגשה שאתה מתכון למשהו אחר לגמרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חשבת לכבות את המערכת נסיעה אחת ולראות אם ההתחממות של הראש שלך מפסיקה?

 

:-P

 

יש דרך כלשהי לנטרל את ה-BT או ה-GPS?

זה בדיוק מה שהוא שאל: איך?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
זה לא נושא מצחיק במיוחד. אני למשל רגיש לטלויזיות ישנות (שפורפרות אלקטרונים), ומסוגל להרגיש אותן כשהן פועלות גם ממרחק לא קטן. אין לכם מושג כמה איכות חיי השתפרה מאז שהן נכחדו! ואני לא היחיד שרגיש לזה, אגב. נתקלתי בעוד אחד שהיה רגיש לזה.

אין לי מידע עבור פות"ש, מאחר ולא יצא לי להיות במכונית עם מערכת מולטימדיה מלבד הפלואנס החשמלית של בטר פלייס, וגם אז לזמן קצר.

האם קיבלת את הוראות היצרן של הרכב ושל המערכת יחד עם הרכב? אם כן, עיין בהם ואולי תמצא את התשובה.

 

אין קשר. גם אני רגיש ל- CRT ומסוגל לשמוע אותן מרחוק, מדובר בצלילים מעצבנים בתדרים של מתח גבוה שלא כולם שומעים.

יש לי 4 כאלו בבית, וכל פעם שהממיר כבוי אבל הטלוויזיה דולקת (לכאורה המסך חשוך אז הטלוויזיה כבויה) אני ישר מרגיש ומכבה אותה.

 

הבעיה של פותח השרשור היא עם קרינה, חום זה קרינה ולכן אני במקומו הייתי בודק עם מודד קרינה כדי להיות עם ראש שקט.

פורסם

חום זה לא בהכרח קרינה. החום שחשים במכשיר הסלולרי מתקבל מחימום הואמי של הזרם הזורם בסוללה ובמעגלי המכשיר - רובו זרם ישר.

בהקהל הרחב מתיחסים לחום כמדד לקרינה, אבל הקשר מקרי בהחלט. אני מסופק אם מישהו מסוגל לחוש את החום שנוצר מהאפקט הדיאלקטרי של מכשיר המקרין בעוצמה נמוכה, כמו טלפון נייד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכיר את הביטוי "נצלית לי האוזן" שהיה נפוץ בעידן של הטרום סמארטפון ואוזניות הבלוטות'? היו לי מכשירים שלא יכלתי לדבר בהם יותר מ-2 דקות רצוף.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברור - כי המכשיר היה מתחמם. בגלל הפעילות של הצ'יפים בתוכו. כמו שכל מכשיר חשמלי מתחמם. לא באמת קשור לקרינה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם כך, מדוע האוזניות לא מתחממות בצורה כזו משמעותית אלא רק המכשירים עצמם?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...