Jump to content

Shpitz316

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shpitz316

  1. רציתי לכבות את ה-GPS או את ה-BT כמו שאפשר לכבות בפלאפון, אבל לא מצאתי איפה (גם לא במדריך). אני אבדוק אם אפשר לכבות הכל.
  2. היי חברים, קיבלתי השבוע מהעבודה רכב יונדאי I35 שנת 2014 עם מערכת מולטימדיה (כולל GPS ו-BT). אמנם לא נסעתי בה הרבה, אך בפעמים שנסעתי אני מרגיש חום בצד שמאל של הראש (לא, זה לא מהשמש. זה קורה גם בערב), שלוקח לו זמן לעבור גם אחרי הנסיעה. גם כשישבתי ברכב של חבר שלי, פורד פוקוס חדשה עם מערכת מולטימדיה, הרגשתי את אותו חום בראש שמזכיר חום של קרינה סלולרית, אם כי החום הזה דווקא יותר מורגש אצלי מאשר של קרינה סלולרית. האם זה דבר ידוע שמערכות מולטימדיה פולטות קרינה? ואם כן, יש דרך כלשהי לנטרל את ה-BT או ה-GPS? תודה מראש, נהג מודאג
×
×
  • תוכן חדש...