Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי באוזניות ההספק הרבה הרבה יותר נמוך !

פחות מ 1/100 מסלולרי ממוצע .

חוץ מזה, קרינה של רדיו לא יכולה לחמם רקמות של גוף חי , רק אם היא בתדר מאוד ספציפי 2.45GHZ.

פורסם

תודה, החכמתי מעט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אחזור על זה שנית.

יחידת הGPS אינה משדרת דבר. היא קולטת בלבד.

יחידת ה-BT, מתוך הנחה שעומדת בתקן המאפשר שידור וקליטה עד מרחק של 10 מטר, עוצמתה שוות ערך לעד 2.5 מילוואט.

כהשוואה, מכשיר סלולרי ממוצע (נניח גלקסי S3) משדר בעוצמה של עד כ-250 מיליוואט.

 

צר לי לנפץ מיתוס אך במקרה של אנטנה אקטיבית, האנטנה פולטת החוצה אנרגיה אלקטרו מגנטית בגלל מעגלי ההגברה.

בדוק! מנסיון! אגב לפעמים אפלו עוצמה די גבוהה ביחס למצופה.

 

אבל זאת עדיין לא הסיבה להתחממות הראש של פותח השרשור.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

פותח השרשור,

 

פתח את ספר הרכב וחפש את מפת הפיוזים ומיקום הקופסא (או קופסאות), בלא מעט רכבים ישנו פיוז למערכת הסטריאו\מולטימדיה, נסה לנתק אותו ולראות אם התחושה המציקה נמשכת.

 

אני נוטה לשער שאין קשר לקרינת המערכות שציינת שכן יש לא מעט מערכות ברכב שפולטות קרינה.

נסה לחפש אינפורמציה על תופעה כזאת ברכבים דומים לשלך, יתכן שזה פשוט בידוד לקוי בנקודה מסויימת שמאפשר חדירת חום מנוע בנקודה ספציפית (אצלי ברכב מתרחש משהו דומה לאחר נסיעה אגרסיבית, ישנם גלי חום שחודרים לתא הנוסעים, בעיה מוכרת בדגם).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני רואה שעידן הקדים אותי לגבי שאלת האיך לנתק - באמת, אם מכבים את המערכת אבל הBT עובד קבוע - פשוט לנתק את הפיוז שעליו יושבת צמת המערכת ולהחזיר אותו לאחר נסיעת המבחן.

 

קרינה אלקטרומגנטית איננה בדיה במובן של חימום רקמות - מיקרוגל עובד באותה שיטה ובאותו תחום תדר אם אני זוכר נכון - באזור ה2.4 גיגה?

 

גם טלפונים אלחוטיים ביתיים חלקם עובדים ב2.4 גיגה וזה לא דבר נדיר במיוחד לשמוע על אנשים שסובלים מהתופעה.

 

אפרופו - בצבא - הייתי בלוחמה אלקטרונית - נכנסתי לקיטת לימוד עם מנורת פלורסנט ביד ולא ידעתי שעובדים עליי - המדריכים השאירו ארבעה משדרים עם מע"ד לחוצה (כלומר הם יצאו לשידור) ושידרו בהספק של סה"כ 10W - ושלחו אותי להחליף נורה :-D

 

אני עומד באמצע הכיתה מחפש את הנורה השרופה ומשהו קצת מוזר לי - פתאום אני קולט שהנורת פלורסנט (נורה ארוכה - 1.20 אורך בערך) פשוט דולקת לה מעצמה בשיא הכוח - ביד שלי!!! :shock:

 

ברחתי משם בצרחות וברור שהם חיכו לי בחוץ מתפקעים מצחוק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
צר לי לנפץ מיתוס אך במקרה של אנטנה אקטיבית, האנטנה פולטת החוצה אנרגיה אלקטרו מגנטית בגלל מעגלי ההגברה.

בדוק! מנסיון! אגב לפעמים אפלו עוצמה די גבוהה ביחס למצופה.

 

אבל זאת עדיין לא הסיבה להתחממות הראש של פותח השרשור.

 

שלח את ההודעה ישירות לשרשור ניפוץ המיתוסים באוף טופיק! :wink:

פורסם
אם כך, מדוע האוזניות לא מתחממות בצורה כזו משמעותית אלא רק המכשירים עצמם?

ההספק שמתבזבז באוזניות הוא סדרי גודל פחות מההספק של המעבד ושאר הרכיבים בטלפון.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אולי הוא צודק לגבי זה שקיץ עכשיו - גם חופש גדול, כל החצאיות מיני האלה, מכנסיים קצרים, חולצות בטן - בהחלט מסביר התחחמות!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...