Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלך הדיונה 2014 25.7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים מלך הדיונה 2014 יוצא לדרך כבר שנה רביעית והפעם כמו שנה שעברה פתוח לכולם גיפים,טרקטרונים,אופנועי שטח,ריזרים,ומיפלצות שטח. כולם מוזמנים הכניסה חופשית. חויה לכל המישפחה הארוע יתקיים בתאריך 25.7.2014 בדיונה הגדולה באשדוד הכניסה חופשית בשעה 12:00זזזזז.jpg

פורסם

אפשר להגיע לדיונה ללא גי'פ/4X4?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

10487284_874042252623218_3285148155345691695_n.jpg

 

מלך הדיונה 2014 יוצא לדרך הולך להיות קיץ חם מתחילים את ארועי הקיץ של דרך השטח ספורט מוטורי עממי באוגוסט 2 ארועים מלך הסלעים ומלך הבור אז קדימה חברים חשוב שתפו את כולם ב- 25.7 כולם בדיונה הגדולה באשדוד להפניג מוטורי הגדול של הקיץ. אז מה מחכה לכם בדיונה: במה גדולה עם djr בר גדול,דוכנים למינהם,תצוגה של מועדוני הרכב בארץ,והקצפת הקרב הגדול שבסופו יוכרז מלך הדונה 2014 וכל זה בחינם. אז אל תעשו תוכניות שתפו את כולם.

פורסם

חברים כמו כל שנה גם השנה מלך הדיונה 2014 יוצא לדרך הפעם כמו שנה שעברה מפגן העבירות פתוח לכולם גיפים,טרקטרונים,אופנועי שטח,ריזרים ומפלצות שטח. כל אחד בקטגוריה משלו אז רישמו לפנכם יום שישי 25.7.2014 כולם בדיונה הגדלה באשדוד בשעה 12:00

22222.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים בגלל המצב הבטחוני מלך הדיונה נדחה לתאריך 15.8.204 בבקשה להפיץ את זה לכל החברים. בהצלחה לצהל .



תודה חיים

פורסם

חברים בגלל המצב הבטחוני מלך הדיונה נדחה לתאריך 15.8.204 בבקשה להפיץ את זה לכל החברים. בהצלחה לצהל .



תודה חיים

×
×
  • תוכן חדש...