Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הוולוו משנת 2006, 2300 טורבו.

 

עושה רושם שהמדחס עצמו תקין, ואפילו מקפיא בימים חמים.

אבל עוצמת האוורור נמוכה יחסית, גם בדרגה הכי גבוהה שלה, ולכן מורידה מיעילות הקירור.

 

לא ברור לי אם בגלל פילטרים סתומים, או המאוורר עצמו.

 

האם לדעת המומחים מדובר בתחזוקה פשוטה?

(למשל, ניקוי פילטרים + גישה קלה בלי עבודת פירוק והרכבה מסובכת מדי)

 

או שגם כאן יש לצפות לסיפור מאד יקר , שעדיף לא להיכנס אליו בכלל? (כמיטב המסורת של וולוו...)

 

תודה,

עידו

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם

תבדוק מה מצב פילטר המזגן. אם לא הוחלף כבר הרבה זמן, אז תחליף אותו ותבדוק אם יש שינוי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

האם להערכתך מדובר בעבודה מסובכת ו/או חלק יקר?

או פעולת תחזוקה פשוטה שניתן לבצע בזול גם אצל מומחה מזגנים? (במוסכי וולוו מורשים - אין מצב לצאת בפחות מ-500 שקל, אפילו כדי להחליף מאפרה..)

פורסם
האם להערכתך מדובר בעבודה מסובכת ו/או חלק יקר?

או פעולת תחזוקה פשוטה שניתן לבצע בזול גם אצל מומחה מזגנים? (במוסכי וולוו מורשים - אין מצב לצאת בפחות מ-500 שקל, אפילו כדי להחליף מאפרה..)

תבדוק זאת בצורה פשוטה: ברגע שאתה מעלה ומוריד את רמת האוורור ,אם יש שינוי כל שהוא בעוצמת המהירות של האוורור אז ברור שרק הפילטר סתום! וזה כל תכנאי מזגנים מתחיל יוכל להחליפו בסכום נמוך

אבל אם אין שינוי וזה נשמע כאילו אותו רעש זמזום בכל הרמות של העוצמה אז כנראה המאוורר עשה את שלו

לפי דעתי זה תחזוקה פשוטה של פילטר סתום

פורסם

 

תסתכל בסרטון המצורף, לא כזה מסובך

 

בהצלחה

 

MB, שיחקת אותה - באמת נורא פשוט!

עכשיו אני רוצה לראות את הח'ברה במוסך אומרים לי את המשפט הקבוע שלהם : "צריך לפרק את כל הדשבורד" ;-)

 

מקווה רק שמספיק לנקות ולא להחליף (כמו בסרטון) , ב-EBAY הפילטר הזה עולה בסביבות 200 שקל.

במוסך וולוו - בטח כפול...

 

תודה!

עידו

פורסם

אל תתעסק עם ניקוי הפילטר, העדף אחד חדש.

(תברר במוסך כמה עולה ובמקביל, אחרי שפרקת וראית את הפילטר הקיים - בדוק עלויות שלו ב-EBAY ודומיו).

alfa 156 2.5.

פורסם
פילטר מחליפים ולא מנקים פילטר חדש עדיף מקורי עולה בסביבות 100 ש"ח

מה שנכון נכון. כך אכן עשיתי, וזה בהחלט שיפר את המצב (ברר...)

רק שאלת הבנה כללית:

אם הפילטר של המזגן נמצא בתוך תא הנוסעים, אז איך בעצם מסונן אוויר שבא מבחוץ?

האם זה שהוחלף מיועד רק למצב "מחזור פנימי", ואמור להיות פילטר נוסף לאוויר חיצוני?

כי אם זהו המסנן היחידי, אז לא כל כך ברור לי איפה ואיך המזגן אמור לשאוב ולסנן אוויר מבחוץ.

 

עידו

פורסם (נערך)

המזגן לא שואב אוויר מבחוץ זה כמו המזגן בבית הוא שואב את האוויר שנמצא בתוך תא הנוסעים

ואין עוד פילטר בחוץ כמה עלה הפילטר ?

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם (נערך)
כמה עלה הפילטר ?

 

מוסך מורשה של וולוו. המחירים כוללים מע"מ.

מסנן אוויר תא נוסעים : 221.75 ש"ח + עבודה 15.93 ש"ח = סה"כ 237.68 ש"ח.

 

יש גם ב-EBAY (רק בשביל הפרוטוקול...)

 

Volvo Pollen Cabin Air Filter V70 S60 S80 XC90 30630752 Genuine

Price: US $34.97

Approximately ILS 120.40

עריכה אחרונה על ידי daido1
×
×
  • תוכן חדש...