Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף הלכתי על הסמסונג 40" ב1890 בשופרסל. התקנתי אותה ואני מרוצה מהקניה. תודה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

דבר ראשון תתחדשו.

 

דבר שני. זה שהיה שם 29. זה יפה. פעם המחירים היו בהתאם.

היום בחדר שינה מתקינים 40. ויותר.

לי בחדר שינה 42 אינטש.

ובסלון של 52. במרחק של 2.8 מטר. ולפני זה היו בשניהם 29 אינטש.

 

להורים של אישתי. היה 29 בסלון. מרחק של 4.5 מטר. קניתי להם 55 של פילוט והם מאושרים. ועם ההפרש ליותר גדול. היה סביר. היתה שם 65 אינטש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ניר יכולתי להתעלם ממה שכתבת, אבל החלטתי שלא. בשביל מה לעקוץ?

אל תעלבו, לא כולם רוצים מסך קולנוע מול הפנים. ה 40" מספיק גדול. LotusElise הזכיר את השופרסל ואת המבצע ללא מע"מ שלהם, וזה עזר מאוד.

אז תודה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אל תעלבו, לא כולם רוצים מסך קולנוע מול הפנים. ה 40" מספיק גדול

 

40 אינץ ל-3 מטר זה סביר, במיוחד אם אין חובבי קולנוע/דרישות מיוחדות אבל...

אם אתה חושב שמסך 40 אינץ ב 2000 שקלים הוא שקול למסך קולנוע, אז אתה טועה (גם מבחינת הגודל וגם מבחינת האיכות)

אתה תראה שהם יגידו שאפשר היה לשים מסך גדול יותר, מעבר לכך, מסך 29 אינץ ביחס ישן (4:3) לא מרגיש הרבה יותר קטן ממסך 42 ביחס רחב (16:9)

פורסם

הייתי במצב דומה, ולפני כמה חודשים קניתי טלוויזיה טושיבה 40" ב1990 שקל ממחסני חשמל, שמספיקה לי מעל ומעבר. לא כולם חייבים מסך קולנוע מול הפנים, במיוחד אם אתה רגיל לטלוויזיה CRT 29, שאותה הטושיבה שקניתי, הרגישה אחריה כעולם אחר לגמרי.

 

אז נכון שבתצוגה בחנות היא ניראת קטנה, כי המוכר ממקם את הטלוויזיות בכוונה כדי שתרצה לקנות את הדגמים הגדולים והיקרים, אבל בסלון סטנדרטי זה 40" זה מעל ומעבר.

 

בכללי, יש לאנשים פה בפורום נטייה לאוברקיל בקטע הייעוץ. מישהו רוצה מחשב פשוט לצרכים בסיסיים? חייב מעבד מינימום I7 וכרטיס מסך GTX. אוטו פשוט כדי להגיע מ-A ל-B? איך תעשה את זה בלי מנוע טורבו והנעה כפולה? טלפון בשביל SEND ו-END? רק 5S או S5, או אולי G3/Z2.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...