Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה, אבל זה גם מעבר לתקציב וגם החנויות הזולות קיבלו דירוגים נמוכים. מעדיף שלא.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

מה השימוש בטלויזיה? לסבתא שלי קניתי לפני שבועיים PILOT 40 אינץ' בשופרסל ב 1500 ש"ח. בשביל לראות תוכניות טלויזיה (לא תוכן HD למרות שהטלויזיה עצמה מוגדרת FHD) זה מעל ומעבר. הסתובבתי בדי הרבה חנויות (מחסני חשמל, אבי סופר, עולם הקולנוע וכו') ובשופרסל יש מבחר יחסית גדול והם זולים. החסרון הוא שהאיש מכירות לא מכיר את הסחורה שהוא מוכר ומפנה אותך לגוגל ושהאחריות של רוב המותגים שם זה יבואן מקביל.

 

 

אסף

פורסם

הטלוויזיה מיועדת להורים שלי. כרגע רואים אך ורק טלוויזיה. יכול להיות שערבות המעבר לטלוויזיה חדשה, אני אוריד קצת סרטים ואביא להם על דיסק און קי.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

קצת חבל לקנות טלוויזיה למרחק צפייה של 3 מטר בתקציב כה נמוך...

אך אם אין ברירה... אז:

למרחק זה, כפי שכבר צוין, לא פחות מ-50".

בטח ובטח שמדובר באנשים בני 50 ומעלה.

 

מה שאכתוב עכשיו אינו המלצה, כאם הכוונה למשהו שקרוב לגודל ההתחלתי שראוי למרחק הצפייה הנ"ל בלבד ועומד בתקציב ההורים.

איני מכיר את הדגם ומדובר במותג "מדבקה".

אך יש כאן מסך 46",של Innova ב-2,195ש"ח כולל משלוח.

http://m.zap.co.il/model.aspx?modelid=877174

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי shabydog
פורסם

אחרי כמה חיפושים אחרי טלויזיות הבנתי שבחנויות יותר זול מאשר מחירים שאתה מוצא באינטרנט.

כמה אופציות:

1. לשופרסל יש את המותג פילוט שהם מאוד זולים, תבדוק מה יש להם, יש אותם בסניפים הגדולים דיל \ אקסטרא.

2. בתל אביב יש כמה חנויות של יבואנים שיש להם גם תצוגות. יש את hisense ויש את י. שלום

אייל

פורסם

חברים תודה, אבל התקציב לא גמיש...

חוץ מזה כרגע יש להם טלויזיה בגודל 29". אני מאמין ש 39-42 אינטש יעשו את העבודה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

פתחתי במיוחד בשבילך משהו שנראה כמו עיתון (ישראל היום) וצילמתי לך את הפרסומת של שופרסל.

זה מבצע לכמה ימים הקרובים, אני חושב עד ה 21

IMG_20140617_143637018.jpg

IMG_20140617_143649476.jpg

אייל

פורסם

יש במחסני חשמל מסך מותג מדבקה HD Led בשם מסימו. 50 אינטש ב1990 שח.רואים לא רע בכלל.קניתי שם בשבוע שעבר LG. ביותר מכפול, אבל לדעתי שווה בדיקה במחיר כזה

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

×
×
  • תוכן חדש...