Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(עזרה בקניית) יונדאי i10חדשה. insight/premium/superme


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

השימושים של הרכב הם בעיקר לנסיעה לעבודה, נסיעה עירונית, שימוש משני:נסיעות בינעירוניות.

האם מעבר מעבר לאבזור הרכב, (והסופרמי שהיא בנפח 1.25)יש עוד הבדלים?

יש לי את הכסף, האם יש טעם ללכת על הדגם הכי מאובזר? הערך מוסף שיש בה, נותן את התמורה בהשקעה לעומת אחיותיה הפחות מאובזרות?

עריכה אחרונה על ידי sasiz
פורסם

כמו שכתבת, ההבדלים הם לא רק ברמות האבזור אלא גם בנפח המנוע. אם אתה נוסע בעיקר בעיר, ה-1 ליטר יספק את הסחורה בצורה סבירה פלוס ואין טעם "להשקיע" (אני לא אוהב את המילה הזאת כשמדובר ברכישה של רכב, שזאת לא השקעה אלא הוצאה כלכלית כבדה) בגרסת ה-1.25 ליטר. אבל כשיוצאים מחוץ לעיר וצריך לנסוע 100-110-120 קמ"ש בכביש מהיר, ה-1.25 ליטר זאת כבר אופרה אחרת והיא הרבה יותר טובה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

לגבי ה"סופר", היא אכן בנפח מנוע גדול יותר(כמו שרשמתי)יכול להיות שההשוואה בינה לבין השתיים האחרות הוא שונה, אבל מה לגבי ההבדל בין insight/premium האם בינהן ההבדל הוא נטו אבזור?

 

זאת אכן הוצאה כבדה, אבל היא לטווח ארוך.

האם גם בנסיעה בינעירונית שהיא לא שימוש העיקרי, יהיה טעם להוצאה גדולה יותר, ולהרגיש נוחות בנסיעה של 100-120 קמ"ש, גם כשהיא לא תהיה לעיתים קרובות?

עריכה אחרונה על ידי sasiz
פורסם

כן, insight ן-premium הן שתי רמות אבזור. חוץ מזה הרכב זהה, אפילו מידת הצמיגים זהה כך שאין הבדל כלשהוא בנוחות הנסיעה. פשוט עניין שלך האם אתה רוצה לשלם עוד קצת כסף על חלונות חשמל מאחור (לא יודע כמה זה קריטי עבורך. למשל אם יש לך ילדים קטנים עדיף חלונות חשמל מאחור כי אז אפשר לנטרל אותם והילד לא יפתח את החלון בעצמו, מה שאי אפשר לעשות עם חלון ידני) או מראות חשמל (זה נחמד אם יש כמה נהגים בגבהים שונים שנוהגים ברכב וצריך לכוון את המראות בתדירות גבוהה).

 

לגבי נפח המנוע, זה כבר מאוד אינדיבודיאלי. תעשה נסיעת מבחן בשניהן ותראה אם ה-1 ליטר מספקת אותך בכביש בין עירוני. אני מניח שאם אתה לא נוסע הרבה בכבישים מהירים זה לא קריטי, אבל לשיקולך אם כדאי להוסיף או לא להוסיף על זה כסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עוד שאלה.

אם אני משווה אותה לאחותה, הפיקנטו, מי עדיפה?

הסתכלתי במבחני דרכים של מספר אתרים, וכמובן (איך לא), כל אתר רושם שרכב אחר טוב יותר.

פורסם

לדעתי ה i10 עדיפה, ולו רק בגלל שהיא מאובזרת יותר. בשאר הסעיפים אין הרבה הבדל בין שני הרכבים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עוד שאלה.

אם אני משווה אותה לאחותה, הפיקנטו, מי עדיפה?

הסתכלתי במבחני דרכים של מספר אתרים, וכמובן (איך לא), כל אתר רושם שרכב אחר טוב יותר.

 

נסעתי על שתיהן. שתיהן טובות אבל אם הייתי רוכש זאת הייתה מבחינתי ה I10 כי היא יותר יפה ויותר מאובזרת.

פורסם
נסעתי על שתיהן. שתיהן טובות אבל אם הייתי רוכש זאת הייתה מבחינתי ה I10 כי היא יותר יפה ויותר מאובזרת.

 

נסעת על הI10 החדשה?

×
×
  • תוכן חדש...