Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחר (שישי) אני הולך לסגור על הסוניק טורבו.

המחיר הרשמי הוא 109,900 + רישוי ואיבזור = 113,000

במסגרת המבצע שלהם שמסתיים מחר המחיר הוא 99,900 + רישוי ואיבזור = 103,000

איבזור = מרים שמשות + סוגר לגג + מערכת מיגון סופרסייף = 1880

אגרת רישוי = 1513

 

אני אשמח לקרוא חוות דעת כיצד אני יכול עוד יותר להוריד את המחיר ו/או לחילופין לקבל עוד דברים.

תודה

עריכה אחרונה על ידי hodb
פורסם

בדרך כלל שיש כבר מחירי מבצע, אז קשה להוציא ביותר פחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בימי מבצע נהוג מחיר אחיד (ונמוך, אחרי הנחה), אני בספק שתצליח להוציא מהם אפילו חפיסת מסטיק בזוקה.

 

לגבי חבילת האבזור שעולה לך ₪1,880 - חבל על הכסף.

הכשרה, הראל ומנורה מבטחים את הסוניק טורבו ללא דרישת מיגון כלל.

תסגור חלונות לבד כשאתה נועל את הרכב.

 

חבל על הכסף ועוד יותר חבל על הנזק שייגרם כתוצאה מהתקנה מקומית.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כניראה הוא התכוון לזה שהסאנרוף יסגר בנעילת האוטו (כמו שהחלונות נסגרים ע"י מרים השמשות).

בדיוק.

פורסם

אין פה ממש מו"מ - מדובר במחיר מבצע אטרקטיבי, וכפי שנאמר, ספק אם יורידו לך משהו. וכשזה נאמר, תשאל באדיבות, מה זה יכול לפגוע, רק אל תפתח ציפיות. כמו כן, מצטרף להמלצות לוותר על המערכת מיגון אם הביטוח לא דורש ואם זה יכול להואיל במחיר.

 

אגב, מה זה בכלל "סופרסייף"? ומה המשמעות מבחינת ההתקנה?

 

חוץ מזה, תתחדש, רכב מדליק.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

 

 

הכשרה, הראל ומנורה מבטחים את הסוניק טורבו ללא דרישת מיגון כלל.

 

איך אתה יודע שדווקא החברות הללו לא מבקשות מיגון?

פורסם

Wobi.co.il אתה מוזמן לבדוק לבד

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בדרך כלל שיש כבר מחירי מבצע, אז קשה להוציא ביותר פחות.

העיוות האהוב עליי ביותר של השפה העברית :-D

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אם הם יהיו נחמדים הם ייתנו לך הנחה על 1880- סביבות ה30%. בכל מקרה שווה לך לרכז מאמצים בלנסות ולהוציא את החבילה הנ"ל במחיר העלות שלהם או בחינם.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הכל טוב? קראת את ההודעה הראשונה?

 

מחר (שישי) אני הולך לסגור על הסוניק טורבו.

המחיר הרשמי הוא 109,900 + רישוי ואיבזור = 113,000

במסגרת המבצע שלהם שמסתיים מחר המחיר הוא 99,900

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

איבזור = מרים שמשות + סוגר לגג + מערכת מיגון סופרסייף = 1880

 

זה דברים שהיצרן מרכיב ברכב בזמן היצור, זה גניבה של כסף כי גם ככה הרכב מגיע עם זה.

 

כשקניתי את שלי (ספארק) אמרו לי שאני מקבל מתנה קודנית ומרים שמשות והציעו חיישני רוורס "בהנחה". אמרתי לסוכן שאני מעדיף לקבל חיישנים ולא מרים שמשות. הסוכן אמר טוב אני אתן לך את שלושתם מתנה.

עד כמה שידוע לי חוץ מחיישנים כי זה התקנה מקומית כול השאר מגיע עם הרכב מהמפעל.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

×
×
  • תוכן חדש...