Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שכבר שאלו אבל אני אשאל מזוית אחרת. קיבלתי שובר הטבת חינם הכולל בדיקה מכנית והחלפת שמן מנוע ומסנן שמן כולל עבודה , חינם . הרכב עבר טיפול אצל המוכר לפני 3000 ק״מ. טיפול 160,000. שכולל החלפת שמנים לפי מיטב ידיעתי. מכיון שכל מוכר כולל אותי שיודע שהרכב עומד למכירה ישקיע בטיפול הכי מינימלי וזול שיש. השאלה שלי היא כזאת . השמן מנוע ששמים בלובינסקי הוא שמן מקורי או איזה שמן מתחנת דלק? כי הבנתי שהם לא נותנים לראות מה הולך בזמן הטיפול. מכיון שאני לא יודע איזה שמן יש ברכב כרגע ואיזה שמן שמים בלובינסקי אני חושב אולי פשוט לקנות שמן מקורי ולהחליף שמן למשהו איכותי. ד.א האם אני יכול להכנס ללובינסקי מתי שבא לי או שזה צריך להיות בסמוך למועד טיפול לפי המלצת יצרן?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

גם אם זה חינם זכותך לדעת מה מכניסים לך לרכב ולכן תבקש הצעת מחיר לפני תיקון ותראה איזה חלקים ושמנים שמים לך

פורסם

אני לא מעוניין בשום טיפול אחר חוץ ממה שמקנה השובר. יש השקעה על הרכב ואני מודע לכך . בוודאי שלא הייתי נכנס למוסך מורשה .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

[. השמן מנוע ששמים בלובינסקי הוא שמן מקורי או איזה שמן מתחנת דלק?

השמן ששמים בלובינסקי (היבואן) הוא שמן שמתאים לדגם הרכב לפי הוראות יצרן.

פורסם
מה זה שייך ? בקש הצעת מחיר (הסכום שלה יהיה 0 בזכות השובר) אבל יהיה מפורט בה בדיוק מה שמים ברכב

 

חכם. טנקס .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

יש למישהו ניסיון עם הסניף ברחובות או ברמלה?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אז ידעתי שיש קאץ׳... התקשרתי למוסך והטיפול הוא לא כזה על הדרך . לפי מה שהבנתי צריך להכנס לטיפול לפי הוראות יצרן ואז המסנן שמן והשמן מנוע שגם ככה מחליפים בכל טיפול , יוחלפו. אחלה שיטה , בחיי. דרך מתוחכמת להכניס אנשים למוסך מורשה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תבקש מהמוסך להחליף רק שמן מנוע ומסנן שמן. סה טו ! (ורק את שני אלה - ולפי הוראות היצרן)

תברר מה מהות החלפים/נוזלים (מאיזה סוג - מקורי וכו').

יותר מזה אל תאשר להם כלום (תאמר שאתה מבקש לנצל רק את השובר, ועל הדרך להתרשם מהמוסך ושטיפול מלא אצלם יילקח בחשבון בעתיד).

לא מוכנים - ניתן לגשת למוסך אחר.

alfa 156 2.5.

פורסם
אז ידעתי שיש קאץ׳... התקשרתי למוסך והטיפול הוא לא כזה על הדרך . לפי מה שהבנתי צריך להכנס לטיפול לפי הוראות יצרן ואז המסנן שמן והשמן מנוע שגם ככה מחליפים בכל טיפול , יוחלפו. אחלה שיטה , בחיי. דרך מתוחכמת להכניס אנשים למוסך מורשה.
מציע כי תברר כמה אמור לעלות הטיפול של הרכב ואז תראה כמה אתה חוסך בסופו של דבר עם הזיכוי של השובר הזה

יש כאן יתרון נוסף שהרכב אם לא מוטפל קבוע אצל מוסך מורשה יבואן יעבור תחת ידו של מכונאי שמכיר את הרכב וימסרו לך רשימת רג'קטים כמו כן יבדקו אם יש ריקולים שקטים שהרכב היה אמור לעבוא אותם

פורסם
מציע כי תברר כמה אמור לעלות הטיפול של הרכב ואז תראה כמה אתה חוסך בסופו של דבר עם הזיכוי של השובר הזה

יש כאן יתרון נוסף שהרכב אם לא מוטפל קבוע אצל מוסך מורשה יבואן יעבור תחת ידו של מכונאי שמכיר את הרכב וימסרו לך רשימת רג'קטים כמו כן יבדקו אם יש ריקולים שקטים שהרכב היה אמור לעבוא אותם

 

יש עבודה על הרכב ב3000 שקל בשקט בתור התחלה. בדקתי במוסך מורשה אחר ושם לא עשו לי תנאים . שאלתי בפירוש : ״אני יכול להגיע רק למה שרשום בשובר בלי שטיקים ובלי אותיות קטנות , נכון״? התשובה הייתה כן.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
שאלה בנושא יש לי גם שובר, אפשר להגיע ככה פתאום, או צריך לקבוע תור?

או שייבשו אותי שם שעות?

תודה.

 

אני רציתי להגיע מחר אמרו לי שמפוצץ . הוסיפו שאם אגיע ממש איך שנפתח המוסך יכניסו אותי. תנסה לבדוק מתי נפתח.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...