Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האם זה נכון שמצלמות מהירות/רמזור מסוג א' 3 גאטסו הן הסוג היחיד שפעילות וכל שאר מצלמות המהירות/רמזור מהדור הישן יותר שיש בהן פילם כבר לא מופעלות להפקת דוחות?

במפה שפרסמה משטרת ישראל מופיעות רק מצלמות מדור א'3

 

http://beta.govmap.gov.il/?c=HJYbumXxy2mydnynXRc5hg==|lvYJ0yhN+upvHsm1M8111A==&z=3&b=0&lay=SpeedCamera|POLICE_Yehida_Location

 

מצ"ב כתבה בנושא

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2652927

 

תודה למשיבים

פורסם

המשטרה אמרה באופן רשמי שישנן עדיין מצלמות ישנות של פילם והן פעילות.

 

כמו כן, ישנן מספר מצלמות ישנות שעד היום פעילות כמו סוס עבודה, מה העניין?

 

הן הגיעו להסכם עם היצרנית המקורית לרכוש פילים בעלות אסטרונומית יחסית של ~1000$ ואף יותר אם אני לא טועה.

 

ברור ומן הסתם שעם הזמן כל זה יינטש והכל יעבור להיות דיגיטלי. אין לאף אחד אפשרות לדעת מלבד הקצינים והשוטרים המחליפים את הסלילים, אילו מצלמות ישנות לא פעילות ואילו כן.

פורסם
המשטרה אמרה באופן רשמי שישנן עדיין מצלמות ישנות של פילם והן פעילות.

 

כמו כן, ישנן מספר מצלמות ישנות שעד היום פעילות כמו סוס עבודה, מה העניין?

 

סימוכין?!

פורסם
המשטרה אמרה באופן רשמי שישנן עדיין מצלמות ישנות של פילם והן פעילות.

 

כמו כן, ישנן מספר מצלמות ישנות שעד היום פעילות כמו סוס עבודה, מה העניין?

 

הן הגיעו להסכם עם היצרנית המקורית לרכוש פילים בעלות אסטרונומית יחסית של ~1000$ ואף יותר אם אני לא טועה.

 

ברור ומן הסתם שעם הזמן כל זה יינטש והכל יעבור להיות דיגיטלי. אין לאף אחד אפשרות לדעת מלבד הקצינים והשוטרים המחליפים את הסלילים, אילו מצלמות ישנות לא פעילות ואילו כן.

 

גם במחיר כזה מרוויחים כסף מהדוחות

פורסם

אכן, זאת הכתבה :)

 

הן יצאו משימוש עד סוף 2012 כך שזה היה לפניי שנה וקצת באמת.

 

אני הטעתי קצת ;) מצטער.

פורסם

אתה שואל על שני סוגי מצלמות שונות, מעבר לגאטסו החדשות. יש מצלמות מהירות מסוג מולטנובה על עמוד והן כאמור אכן לא פעילות כיום. לעומת זאת יש מצלמות רמזור ישנות ללא מדידת מהירות, כדוגמת זו שליד פסי הרכבת בכפר שמריהו... ולגביהן אף גורם רישמי לא אמר שהן לא פעילות, למרות שסביר להניח שכך הוא המצב.

פורסם

לגבי מצלמת רמזור.

מישהו מכיר את המצלמה שליד פסי הרכבת בכפר שמריהו לכיוון מערב והאם היא פעילה נכון לשבועיים האחרונים?

פורסם

מצאתי לפחות 2 כתבות, אחת מ-2006 ושניה מ-2011 שמתייחסת לפרוייקט של הצבת מצלמות במספר רמזורים מקדימים לפסי רכבת.

להגיד לך אם המצלמה הספציפית שאתה מוטרד לגביה עדין פעילה - איני יכול, כי איני יודע.

 

מה שכן, זוהי מצלמת רמזור. והיא תצלם אם עברת באור אדום של הרמזור הרגיל (או מעל מהירות מותרת אם מדובר במצלמה חדשה), ללא קשר לאורות אזהרה המהבהבים של פסי הרכבת.

אם בדיוק חצית את פסי הרכבת כאשר אורות המחסום התחילו לפעול, לא צריכה להיות לך שום דאגה גם בלי קשר למצלמה. אני משווה זאת למעבר צומת באור כתום.

 

ובכל מקרה, נניח שבמקרה הכי גרוע אכן צולמת. מה יעזור לך כרגע לדעת אם פעילה או לא? ביום שתקבל דו"ח אם בכלל אז תוכל להתנהל כנגד הענין ויהיה לך מספיק זמן לכך.

פורסם

אמרתי לך. אין לך מה לדאוג. ברור לי שרצית לשמוע עד דעות, אבל אתה סתם מטריד את עצמך. הסבירות שהמצלמה הזו פעילה, ובו זמנית חצית את קו העצירה באדום מלא היא אפסית. אגב, שני הפלאשים שהבהבו עליי לפני כחודשיים, ייתכן וסתם היו בדיקה. חבל על הדאגות שלך. זה גם לא שיש לך יותר מדי מה לעשות. או שתקבל דו"ח או שלא. בשני המקרים אין הרבה ימינה שמאלה, כך שחבל על הדאגה שלך. להבא היה ערני יותר, לא בגלל דו"חות, אלא בגלל שזה לא כיף להתנגש ברכבת. נראה לי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...