Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מאזדה לאנטיס שנת 2000 1.6 LX עשה 250 אלף ק"מ

 

יש לי הצתה נורא מאוחרת של המנוע בארך כ3-4 שניות ובנוסף צלצול קטן מיד לאחר ההנעה.

 

בקרוב אני מתכוון לעשות טיפול 10 והציעו לי לעבור לשמן חצי סינטטי בטענה שההנעה תשתפר והצלצול ייעלם.

 

מה אומרים?

איזה עוד אפשרויות יש לבעיה שכזאת?

האם גם אתם חושבים שכדאי לעבור לחצי סינטטי(אם כן אז איזה חברה)?

עריכה אחרונה על ידי nabatian
פורסם

שלום רב !

אם ברצונך עזרה רצינית, אנא ספק את הפרטים הבאים:

1- מאיזה צמיגות שמן אתה משתמש היום, ומה שם יצרן השמן, בוא אתה משתמש.

2- מעבר לשמן חצי סינטטי יחמיר את הבעייה לדיעתי.

אתה אמור להשתמש בשמן סינטטי מלא בצמיגות 5 /30 מה שיעזור לשמן לחדור למובילים ההדראולים, שכנראה סתומים ומרעישים במנוע קר עד שהשמן מתחמם

פרט יותר כיצד נשמע הרעש רעש של מסבים מרעישים , רעש של נדנדים או רעש אחר שאת ה מכנה אותו, משום מה צלצול.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

1- אני לא יודע את סוג השמן. אך כשקניתי את הרכב לפני כשנה, עשיתי טיפול במוסך מרכזי לכן אני מאמין כי הם שמו שמן סינטטי מלא ומהסוג המתאים.

2- למרות זאת קראתי המון תגובות של בעלי לאנטיס שעברו לחצי סנטטי של ליקווי מולי ודיווחו על תוצאות טובות.

לגבי הרעש אין לי דרך לתאר זאת לכן אני אנסה לעלות בקרוב סרטון או רצועת שמע שתעזור לך להבין טוב יותר את המצב.

האם יש תוסף או טיפול שיכול לפתוח את המובילים ההדראולים? (במידה ואכן זאת הבעיה)

פורסם

שלום רב !

יש תוספים המיועדים לשחרור מרימים תפוסים, אך אני לא דוגל להשתמש בהם, אלא בלית ברירה, כפתרון אחרון, בלית ברירה, וזאת רק לאחר שמוצו כל האפשרויות האחרות.אינני יודע מה קראת לגבי מעבר של בעלי לאנטיס, לשמן חצי סינטטי, מתוצרת ליקווי מולי בלאנטיס, אבל המתן לתגובות נוספות בנושא.

האם נורת לחץ השמן כבה תוך פחות משניה לאחר התנעת מנוע קר?

מומלץ שתספק רצועת שמע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

יש תוספים המיועדים לשחרור מרימים תפוסים, אך אני לא דוגל להשתמש בהם, אלא בלית ברירה, כפתרון אחרון, בלית ברירה, וזאת רק לאחר שמוצו כל האפשרויות האחרות.אינני יודע מה קראת לגבי מעבר של בעלי לאנטיס, לשמן חצי סינטטי, מתוצרת ליקווי מולי בלאנטיס, אבל המתן לתגובות נוספות בנושא.

האם נורת לחץ השמן כבה תוך פחות משניה לאחר התנעת מנוע קר?

מומלץ שתספק רצועת שמע.

בברכה

צביקה

 

סליחה על הבורות. רצועת שמע?!

פורסם

הקלטה או סרטון של הרעשים המדוברים..

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

×
×
  • תוכן חדש...