Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תצלם את זה בלילה כשאורות מעבר דולקים גם ותראה מה מסנוור יותר.

חוץ מזה, ברכב עם DRL מקורי הלדים מתעמעמים אוטומטית כשמדליקים אורות כדי לא לסנוור, אצלך זה גם ככה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הביקורת שלך לא במקום, אני בטוח שהפנסים מכוונים, עם פיזור אור לפי התקן האירופאי וכמובן שפות"ש יקפיד להפעיל אותם רק ביומיים בשנה שבהם שוררים תנאי ערפל.

 

ועכשיו ברצינות --

 

מי שחושב שהחוק נגד פנסי ערפל הוא סתם פרימיטיביות ישראלית, בכיינות, קטנוניות וכו' וחושב שבכל העולם ניתן להתקין את מיטב הלדים הסיניים בחזית הרכב ולהאיר את העולם באור יקרות, מוזמן לעיין בתקנות התחבורה של הוד מלכותה -

 

 

ז"א - בממלכה המאוחדת אתה יכול לקבל רישוי לרכב עטוי עץ, בלי ABS וכריות אוויר ועם מנוע V8 מלפנים (מורגן), אבל תקבל דו"ח אם תדליק את אורות הערפל שלו במזג אוויר נאה.

 

בגרמניה - אתה נדרש להדליק Nebelscheinwerfer* ולהוריד מהירות ל-50 קמ"ש בראות גרועה. להדליק אותם בכל תנאי אחר זה Verboten**. שוב פעם, אני מדבר על גרמניה - ארץ המכוניות הפסיכיות, האוטובאנים ומסלולי המירוץ הפתוחים לציבור.

 

* פנסי ערפל - כמו במילים גרמניות רבות אחרות מדובר בהלחם של מספר מילים, במקרה זה - ערפל, אור/זוהר, משליך. Nebel - ערפל. מקור המילה מיוונית משם התגלגלה ללטינית. Nebula משמש לדוגמא לתאר ערפילית (צבר ענק של גז ואבק) בחלל.

** שזה כמו אסור, אבל בגרמנית. מה שהופך את זה לעוד יותר אסור.

 

אל תבלבל אותם! אנחנו רודפי חוקיות והם בסה"כ רוצים שהרכב שלהם ייראה יפה, ואם זה מסנוור אותנו אז זו בעיה שלנו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צירפתי תמונה של התוצאה הסופית.

בחזרה לנושא, הפנסים לא מסנוורים, זה בסך הכל תאורת לד שנמצאת בתחתית הרכב, וכן אין לי קשיי הבנה והבנתי שגם מנורות שלא נמצאות בגובה העיניים יכולות לסנוור, אבל זו לא מנורה שמאירה דרך ומקרינה את האור בזוית ישרה אלא מנורץ לד שמפזרת את האור לכל הכיוונים . כתוצאה מזה קרן האור שיגיע אלייך יהיה מזערי.

יצא לי לנסוע מלפני הרבה מכוניות שתאורת לד שלהן דולקת בלילה וזה לא הפריע לי בשום צורה שהיא.

בקשר לבוחני הרכב מיותר לציין שהכל נראה מקורי ואין סיכוי בעולם שהם יעלו על זה.

slowride- אתה צודק הלד לא מתעמעם אוטומטית אבל הוא גם לא זוהר כמו DRL מקורי בשביל להאיר באמת ביום שמש, זה נטו ליופי, ואם אני יעמוד ליד רכב עם DRL מקוריים מיותר לציין שהלד שלו הרבה יותר חזק.

 

 

לסיכום, אני מרוצה מהמוצר ורציתי לשתף אתכם בזה, תאמצו או לא זו החלטה שלכם.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

מבוא לפיזיקה, תחום אופטיקה.

אני מציע שתעשה ריפרוף בחומר הזה לפני שאתה פולט שטויות על זוויות וקרני אור.

 

ובתור אחד שקצת למד את החומר, אתה כתבת שטויות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
צירפתי תמונה של התוצאה הסופית.

 

הלינק בדף הקודם כבר פג תוקף.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אז הזמנתי את הסט, הבעיה היא שקיבלתי סוויטץ' של אורות בצבע אחר (כרום במקום מט) וכרגע אני מחפש חלק מתאים.

מצאתי את זה באיביי, השאלה אם זה מתאים, כי לפי הרישומים שלו הוא אומר שזה לא מתאים (פולו 2012)

 

עוד שאלה, האם אולי אפשר לקחת את הסוויטץ' הנוכחי שלי שהוא בצבע מט לפרק אותו באיזה צורה ולהעביר את הידית לזו החדשה?

עריכה אחרונה על ידי gozal

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...