Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעונין בהמלצה על מקום לשיפוץ גיר ידני לאופל קדט שנת 72

הגיר עבר שיפוץ יקר ולא כל כך מוצלח לפני כחמש שנים(לאחר ששבק לגמרי) וממשיך להרעיש מאז(בעמידה יש רעש שמפסיק כשאני לוחץ על הקלאץ' ובירידות ללא גז יש דפיקות).

יש לי סט מיסבים ואטמים חדש שהזמנתי מחברה באנגליה.

למשהו יש ניסיון טוב עם מאירמן מפתח תקווה בשיפוץ גיר ידני?

או מקום אחר מומלץ?

אני רוצה הפעם להיות מרוצה ולא להתבאס שוב מהשיפוץ.

מצורפות תמונות של גיר כמו שלי והסט.

תודה

ניר

$_777758.jpg

$(KGrHqJ,!rYFDrDUBGMOBQ7bYjUeV!~~60_58.jpg

NIR .Y

פורסם

הסט שאת תמונותו הבאת מכיל אטמים, מחזירי שמן ומסבים - אבל קח בחשבון כי דברים נוספים יכולים להנזק (והדפיקות שאתה שומע מרמזות על כך), דברים יקרים בהרבה. על שיפוץ יסודי של גיר ידני - ומה זה אומר לגביך - תוכל לקרוא כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2013/07/22/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-p2/ ובפרקים שבאים אחריו.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

בדקת את חיבורי גל ההניע את הצלבים או הקופלונגים?

בדקת את הדיפרנציאל?

אלו יכולים לעשות רעשים כמו תיבת הילוכים ויושפעו מהפרדה בקלץ' וגם ידפקו בזמן נסיעה ובזמן האטה בעזרת המנוע.

שלמה דן גדרון

פורסם

אם יש לך רעש מהגיר רק בעמידה וכשאתה לוחץ קלאץ' הוא מפסיק, אז הבעיה היא רק במיסב לחץ.

בשביל זה לא צריך לשפץ גיר, רק להוריד את הגיר להחליף מיסב לחץ, על הדרך לראות את מצב הקלאץ' ואם הכל תקין להרכיב חזרה.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
אם יש לך רעש מהגיר רק בעמידה וכשאתה לוחץ קלאץ' הוא מפסיק, אז הבעיה היא רק במיסב לחץ.

בשביל זה לא צריך לשפץ גיר, רק להוריד את הגיר להחליף מיסב לחץ, על הדרך לראות את מצב הקלאץ' ואם הכל תקין להרכיב חזרה.

 

ממליץ על י.ס גירים אוטומטים בסגולה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
אם יש לך רעש מהגיר רק בעמידה וכשאתה לוחץ קלאץ' הוא מפסיק, אז הבעיה היא רק במיסב לחץ.

בשביל זה לא צריך לשפץ גיר, רק להוריד את הגיר להחליף מיסב לחץ, על הדרך לראות את מצב הקלאץ' ואם הכל תקין להרכיב חזרה.

ממש לא.

מיסב הלחץ בפעולה רק כשהדוושה לחוצה - ואז הרעש מפסיק.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
ממש לא.

מיסב הלחץ בפעולה רק כשהדוושה לחוצה - ואז הרעש מפסיק.

 

זה מה שכתבתי, תקרא טוב שנית.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
זה מה שכתבתי, תקרא טוב שנית.

ומזה שהרעש מפסיק הסקת שמסב הלחץ מקולקל?? דווקא כשהוא פועל הוא אינו מרעיש וזה אומר שהוא מקולקל?

המסקנה שהסקת אינה נכונה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם (נערך)

מיסב לחץ דפוק, מרעיש כאשר דוושת הקלאץ' לא לחוצה.

אם ברגע שאתה לוחץ מפסיק הרעש, אז צריך להחליף את המיסב.

אם כל הכבוד לכתבות שלך על הרובר והידע שלך, ככה זה עובד.

אלו המסקנות שתמיד הסקתי מבדיקה זאת, ותמיד צדקתי, אמנם בג'יפים ישנים אבל לא חושב הטכנולוגיה שונה.

תשים לב, שזה גם מה שרשמת "

מיסב הלחץ בפעולה רק כשהדוושה לחוצה - ואז הרעש מפסיק"

אם יש לו רעש כלשהו אחר, לא של המיסב, בזמן נסיעה והעברת הילוכים אז זה כבר משהו אחר.

כרגע הוא עוד לא הסביר איזה סוג רעש בדיוק הוא שומע ומתי.

לדעתי, אנחנו מתכוונים לאותו דבר רק שאתה לא מבין את כוונתי/ ההסבר שלי.

עריכה אחרונה על ידי moriseven

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם (נערך)

תודה לכולם על התגובות

 

1.הרעש כאשר המנוע פועל בסיבובי סרק,הרכב עומד והגיר בניוטרל הוא מין "רחש " שנשמע לי כמו של מיסב זה לא רעש חזק מאוד של טחינה או משהו כזה אבל מעצבן-כשלוחצים על הקלאץ הרעש מפסיק.

 

2.כמו במקרה הראשון רק עם גז לחוץ הרעש שנשמע מכיוון הגיר מתגבר

3.בנסיעה ההילוכים עוברים חלק והרעש כנראה כמו במקרה 2

4.לאוטו הזה היו חיים די קשים אצלי בעשרים השנים האחרונות (היה יד ראשונה של סבא שלי מ 72 עד 94 ומאז הוא אצלי)

גרתי שנים בירושלים והוא עלה בגבורה את העליות.

לאחר השיפוץ בירידות ללא גז התחילו רעשים חזקים יותר כשעוזבים את דוושת הגז (הרחשים הקבועים נשארים)שנחלשים עם לחיצה על הגז

 

מצאתי שרשורים סותרים לבעיה של מיסב לחץ אבל לפי מה שאני מבין מהם(מעולם לא פרקתי גיר)שרוב המגיבים טוענים שאם לוחצים על הקלאץ והרעש נעלם לגמרי אז הבעיה במסבים בתוך הגיר.

מידע כללי שלי אולי גם מסינכרונים שחוקים ? או גלגלי שיניים שיותר נדיר שישברו

 

לגבי ההערה של שלמה -הרעשים קיימים ומפסיקים גם כשהרכב בעמידה- כשהבקאקס,הדריישפט והצלבים לא זזים-לכן נראה לי שהם פחות קשורים

 

קישורים:

http://www.carsforum.http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/35572-שריקה-חזקה-צריך-עזרתכם-בגילוי-המקור-(למה-דחוף-)co.il/vb/showthread.php?119159-%D7%9E%D7%99%D7%A1%D7%91-%D7%9C%D7%97%D7%A5-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%A6%D7%9D

 

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/35572-שריקה-חזקה-צריך-עזרתכם-בגילוי-המקור-(למה-דחוף-)

 

 

שוב תודה על העזרה

 

קשה כל כך למצוא בעלי מקצוע מיומנים ובעלי סבלנות כדי לטפל ברכבי האספנות

אז עדיין צריך המלצה

ניר

עריכה אחרונה על ידי N.Y

NIR .Y

פורסם
ממליץ על י.ס גירים אוטומטים בסגולה

 

דודי תודה-הם מתקנים גם גירים ידניים?

יש לך ניסיון איתם?

NIR .Y

פורסם

ניר שלום רב !

לדעתי הבלתי מחייבת, הרעש נובע ממיסבים רועשים להילוך ישיר, ולא ממיסב הלחץ.

על מאירמן שמעתי המלצות רבות, ועל י.ס אני חייב לציין שלא שמעתי מעולם כך שאין לי שום דעה עליו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...