Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז שקניתי את האוטו המזגן שלו היה דיי חלש ... (מבחינת כמות האוויר שהוא מזיז ) הוא מקרר טוב אבל לא מוציא יותר מידי אוויר

בנוסף, כשאני לוחץ על כפתור מחזור האוויר אני שומע המון רעש מכיוון תא הכפפות ( כמו מנועים שנכנסים לפעולה אבל מוגזם ..) וזה לא משפר בהרבה את הקירור

בקיץ שעבר היה קשה למזגן להתמודד עם הטמפרטורות בארץ ולכן החלטתי לחפש את הבעיה לפני שיתחיל הקיץ

אני חושב שאולי הפילטר של המגזן סתום .... (אני לא יודע אם הבעלים הקודמים טרח להחליפו .... והרכב כבר עשה אצלי בערך 20KM מאז)

אבל זה לא ממש מסביר את הרעש שיש כשאני מפעיל את מיחזור האוויר ..

בנוסף, הבנתי שזה דיי מסובך להגיעה אליו (הפילטר)

 

אשמח להמלצות !

 

תודה !

פורסם

תתחיל בהחלט בהחלפת פילטר המזגן. לגבי הרעשים שאתה שומע ייתכן ומדובר בליכלוך שבא במגע עם המפוח. אם אינני טועה אצלך הגישה לפילטר המזגן היא מאיזור הדוושות.

פורסם

חשבתי על לנסות להפעיל את המזגן בלי פילטר רק כדי לראות אם זה מקור הבעיות ....

זה מסובך להגיע אל הפילטר ? נעשה לבד או שעדיף לתת לאיש מקצוע ? , כמה לוקחים על דבר כזה ?

פורסם (נערך)

טוב, אז עבודה בשבילי זה לא ,

אתם חושבים אבל שזה מקור הבעיה ? האם בפוקוסים אחרים בשנה הזאת המזגן חזק יחסית ?

כמה זה אמור לעלות ?

ומה בנוגע לרעש ?

עריכה אחרונה על ידי itsik1231995
פורסם

כשאתה פותח את מכסה המנוע , אז מצד שמאל תראה שני צינורות נכנסים לאוטו .

אחד עבה יותר מהשני והוא צינור היניקה .

כשהמזגן עובד הוא אמור להיות קר .

אם הוא קר אז הבעייה בלכלוך באזור המפוח ופילטר סתום .41465589.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז ככה ... החלפתי את הפילטר

והמזגן עכשיו ממש ממש חזק וגם הרעש של המיחזור אוויר שהיה נעלם

אבל ....

שמתי לב שבעמידה הוא מקרר אבל לא ממש מקרר, זה לא הכי קר

לאומת זאת ב 2000 סלד זה קר יותר וב 3000 סלד זה ממש קפוא ..

זה נורמאלי ?

×
×
  • תוכן חדש...