Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אנו משפחה צעירה עם 2 תינוקות ומתלבטים בין שתי הרכבים הנ"ל.

הרכב צריך לעמוד בנסיעה ארוכה יומיומית של בעלי לעבודה ובחזרה ולהתאים לצרכים שלנו כמשפחה.

 

מה שמדאיג אותנו בנוגע לסוברו זה שנפח המנוע 1600

ובפורד אנו יכולים לקנות נפח מנוע של 2000 סמק מאידך אמרו לנו שהמנוע של הסוברו מאוד חזק וצריכת הדלק שלו טובה יותר מזו של הפורד.

 

אנחנו די מבולבלים ודי לא מבינים במכוניות.

 

הדברים שחשובים לנו:

* בטיחות הרכב

* צריכת הדלק שלו

* אמינות הרכב

* נוחיות הרכב לשימוש, האם המושבים נוחים, המרחב הפנימי, האם יש המון רעש מהמנוע בעת הנסיעה או בעת פתיחת חלונות וכו'.

 

כמו שציינתי אנחנו לא ממש מבינים ברכבים ואני אפילו לא בטוחה שאני שואלת את השאלות הנכונות זו קנייה גדולה ולכן אשמח לשמוע וללמוד מנסיונכם.

 

תודה

פורסם

אלה האפשרויות היחידות? או שאפשר להציע עוד הצעות?

 

עוד נקודה שאנחנו צריכים לדעת, מה הנסועה בקילומטרים ליום/ שנה? כתבת נסיעה ארוכה יומיומית, אך לא ציינת עד כמה.

 

כמו כן, מה התקציב?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אלה האפשרויות היחידות? או שאפשר להציע עוד הצעות?

 

עוד נקודה שאנחנו צריכים לדעת, מה הנסועה בקילומטרים ליום/ שנה? כתבת נסיעה ארוכה יומיומית, אך לא ציינת עד כמה.

 

כמו כן, מה התקציב?

 

 

כנאמר לעיל, יותר מידע יכול לעזור.

 

ההתלבטות בין האימפרזה לפוקוס היא פשוטה. האימפרזה היא מכונית טובה יותר.

על אף שחיצונית (וגם פנימית לדעתי) הפוקוס נראית הרבה יותר טוב.

שתיהן בטוחות מאוד, ולשתיהן אמינות טובה.

האימפרזה תהיה חסכונית יותר, אם כי אני מסתייג מהאמירה ש"יש לה מנוע חזק מאוד". אין לה. יש לה מנוע סביר ותו לא.

לאימפרזה תיבה רציפה, ועבורכם זה שקוף כמעט לחלוטין.

 

למרות כל הנאמר, אני חושב שעם שתי תינוקות שדורשים סלקלים/כסאות בטיחות על כל ציודם, כדאי לכם מאוד לפזול לאזור הסטיישנים.

פוקוס סטיישן או I30 סטיישן - שתיהן יתנו לכם תמורה גדולה בהרבה מהאימפרזה.

הנוחות והפרקטיות שבסטיישן הם ערך עצום למשפחה. משהו שכל מכונית בתצורת סדאן לא תוכל להתחרות איתו.

פורסם

או אפילו רנו מגאן דיזל סטיישן. נוחה, מרווחת, חזקה וחסכונית בדלק- כ1:18-21, כתלות בנהג ובאופי הנסועה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

כול מי שהגיב פה לחסכוניות של האימפרזה מדבר כנראה לגבי נתוני היצרן.

אני נוהג כרגע על האימפרזה החדשה, עברתי 3 אלף קילומטרים ואני לא רואה איך המנוע הזה חסכוני.

אומנם הנסיעה שלי היא הררית וחלקה הגדול עירונית והרגל שלי כבדה אבל זה לא מצדיק את הצריכה שאני מקבל.

9 קילומטרים לליטר במצב הטוב זה לא בדיוק צריכה טובה.

והמנוע לא סביר, הוא חלש וזה מורגש, התיבה הרציפה לא עוזרת לחוויה. דבר אחד ברור: כוח אין שם.

דרושה נסיעת מבחן כדי לבדוק אם מתאים רכב בעל דינמיקה כזאת או לא.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הסובארו 1.6 חלשה משמעותית מהפוקוס 2.0, ובכלל לא בין החזקות בסגמנט.

רנו פלואנס או סטיישן דיזל מומלצת לדעתי יותר משתיהן, היות שהפוקוס די צפופה מאחור. גם. הקורולה עדיפה בהיבט זה, וגם האוקטביה/גטה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כול מי שהגיב פה לחסכוניות של האימפרזה מדבר כנראה לגבי נתוני היצרן.

אני נוהג כרגע על האימפרזה החדשה, עברתי 3 אלף קילומטרים ואני לא רואה איך המנוע הזה חסכוני.

אומנם הנסיעה שלי היא הררית וחלקה הגדול עירונית והרגל שלי כבדה אבל זה לא מצדיק את הצריכה שאני מקבל.

9 קילומטרים לליטר במצב הטוב זה לא בדיוק צריכה טובה.

והמנוע לא סביר, הוא חלש וזה מורגש, התיבה הרציפה לא עוזרת לחוויה. דבר אחד ברור: כוח אין שם.

דרושה נסיעת מבחן כדי לבדוק אם מתאים רכב בעל דינמיקה כזאת או לא.

 

אנשים מצפים שיוכלו לנהוג איך שבא להם, ועדיין המכונה תיתן אופטימליות.

 

זה לא מציאותי כי אתה אומר בעצמך:

הנהיגה בשטח הררי

הרבה עירוני

יש לך רגל כבדה על הגז.

 

לדעתי 1:9 זה אוטו מאוד חסכוני בהתייחס לעי"ל.

 

אז בוא נסבר את האוזן, אני עושה 1:11 על אימפרזה מנוע 2000 עם הנעה 4X4 וגיר אוטומט ארבעה הילוכים.

אתה נהג שאינו חסכוני, לא האוטו.

אופנוען

פורסם

שימי לב שיש כאן שני סוגי מגיבים: חברי פורום מן השורה, כל אחד עם ניסיונו האישי וטעמו, וגם שני מגיבים בעלי אינטרסים מסחריים": איילון מוטורס, יבואנית מקבילה של פורד, ו"אייל מסובארו", ספונסור פורום - כלומר נציג היבואן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה לא מציאותי כי אתה אומר בעצמך:

הנהיגה בשטח הררי

הרבה עירוני

יש לך רגל כבדה על הגז.

 

לדעתי 1:9 זה אוטו מאוד חסכוני בהתייחס לעי"ל.

 

באותו מסלול בדיוק הייתי לוחץ יותר עם יונדאי וולוסטר והצריכה הייתה 1:9.5~ במקרה הרע. אז נכון, הוולוסטר לא משפחתית רגילה, אבל הייתי עם רגל הרבה יותר כבדה, אם הייתי נוסע כמו עכשיו הייתי עובר את ה 1:10 בקלות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אגב, אני לא מזמן ראיתי בכביש 1 אימפרזה 5 דלתות (הצ'באק). בהתחלה חשבתי שאני טועה, אבל כשהתקרבתי, ראיתי שזאת אכן אימפרזה הדור החדש. באתר של סובארו הדגם הזה לא מוזכר...

פורסם

יכול להיות שהגיעה לתקינה או משהו כזה.

אני ראיתי היום מיצובישי קולט שידוע שלא הגיעה בייבוא סדיר אך הגיעה כמות קטנה דרך היבואן לתקינה ובדיקות ובסוף נמכרה לכל מיני מקורבים.

×
×
  • תוכן חדש...