Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייבים לציין שאף אחד פה לא שמעה את הסאב הידועה שקוראים אותו מופו בופו בלגאן...:wink:

 

אחי יש לך3000שקל לסאב ומגבר קנה את אינפינטי או איזה רוקפורד או סרווין ועזוב שטויות...ואת המונו של מגנאט...

פורסם
חייבים לציין שאף אחד פה לא שמעה את הסאב הידועה שקוראים אותו מופו בופו בלגאן...:wink:

 

אחי יש לך3000שקל לסאב ומגבר קנה את אינפינטי או איזה רוקפורד או סרווין ועזוב שטויות...ואת המונו של מגנאט...

איזה סאב? איזדה דגם? איזה דגם של מגבר

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

Infinity Kappa Perfect 12.1D

 

נראה לי שאדי התכוון לסאב הנ"ל של אינפיניטי.

בקשר למונו, אני לא יודע איזה דגם של מאגנט הוא התכוון :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

לי היתה גם יש את אותה שאלה

במחיר כזה היתי מתאמץ ומביא

 

סאב פיוניר 750RMS

Pioneer Premier Ts-W2000spl Subwoofer

 

ומגבר רוקפורד P8002 800RMS

 

זה יחזיק את זה מצוין וימצא את מיטב הכוח מהסאב

חפס הרבה ותמצא בזול :-P

פורסם
עוד שאלה, האם עדיף אולי במקום לשים לדוגמא סאב אחד של 500 RMS עם מונו בלוק

 

לשים 2 סאבים למשל 250 RMS כל אחד בבריג' על מגבר שני 4 יציאות 500RMS

 

כלומר כל אחד בבריג'

 

מצד אחד סאב אחד תופס פחות מקום

מצד שני שני סאבים מסוגלים להזיז יותר אוויר? או שההיגיון שלי מטעה אותי?

 

אגב הסאב של פוור אקוסטיק, דורש תיבה אטומה?

 

עריכה:

 

כרגע קראתי בחיפוש שהמוצרים של פוור אקוסטים לא מי יודע מה איכותיים

 

איזה סאב \ סאבים + מגבר יש לכם להמליץ לי?

שמעתי על איזה סאב של רוקפורד H2 או HX או משו כזה 500RMS מישהו מכיר?

מה לגבי סאבים של סרווין ווגה?

 

תנו לי המלצות דגמים מחירים ואיפה ניתן לרכוש

 

אגב באיזה רמה המוצרים של קדנס? קקה או משהו טוב?

מה לגבי סאב\מגבר של קיקר?

בקשר לקדנס, אני שמעתי דברים טובים על המגברים שלהם, אבל עם הסאבים היה לי נסיון.. ואני מרוצה לאללה! (הוא יותר איכותי מפיוניר, זה בדוק)

קח את זה..

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=29&products_id=151&osCsid=ef2713721acc711fa2354ddee82dc0a7

שים עליו מגבר מונו, אני לא חושב שתצטער.. הוא 700rms עולה 1600 שקל.

ואם אתה רוצה עוד פרטים עליו באתר של החברה

http://www.cadencesound.com/action.lasso?-Database=Products&-Table=WEB&-ResponseAny=drivers_detail.html&-token.sub=WB&-token.comps=&-KeyField=ID&-KeyValue=125&-search

 

וזה ממש לא נכון שסאב אחד יותר חלש מ2 סאבים.. יש לי חבר שיש לו סאב כפול של רוקפורד ניראה לי שזה בדיוק מה שיש לך ולי יש סאב אחד של קדנס 350rms דגם פחות טוב ממה שהמלצתי לך ואצלי שומעים בהרבה אבל ממש בהרבה יותר טוב.. (אגב יש לי מכשיר כמו שלך, שזה חשוב לא פחות מהמגבר, אז תנסה את הסאב שאמרתי לך, אתה פשוט תאהב את זה)

ובקשר למגבר, נותנים פה הרבה ביקורות טובות למונובלוק של מגנט (פאנטום).

פורסם

אוקיי תודה

 

האמת אני לא ממש מכיר את החברה קדנס, ואת המוצרים של אינפינטי אני מכיר רק ממערכות ביתיות ואני יודע שהם אליפות

 

הפונטו של מגנת הוא 400 RMS ה 4 אוהם ו 675 ב 2 אוהם

 

מה לגבי סאבים של סרווין רוקפורד קיקר? אני יודע שהם טובים

 

איזה דגמים יש בארץ מה המחירים מה מומלץ איפה ניתן להשיג

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם
לי היתה גם יש את אותה שאלה

במחיר כזה היתי מתאמץ ומביא

 

סאב פיוניר 750RMS

Pioneer Premier Ts-W2000spl Subwoofer

 

ומגבר רוקפורד P8002 800RMS

 

זה יחזיק את זה מצוין וימצא את מיטב הכוח מהסאב

חפס הרבה ותמצא בזול :-P

 

כבר אמרתי הכל

×
×
  • תוכן חדש...