Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

הרבה זמן שיש לי את ה HU של פיוניר הנ"ל.

אני רוצה לחבר את הסלולרי ישירות למכשיר ב BT או לפחות בחיבור AUX (אם יש שניהם מה טוב).

המערכת מחזיקה מגבר lightning audio וסאב ומורל דוטק אוביישן 6.5

 

התקציב הנ"ל יספיק בשביל HU נורמטיבי? לא צריך יותר מדי, אבל בעיקר שתהיה שליטה על אקולייזר שלא רק מוגדר מראש.

 

תודה רבה!

Opel Adam S 2017

פורסם

UP

אשמח להסבר, לא מצאתי שום דבר מיוחד ביניהם מלבד אחד שאפשרי להחליף צבעים בפאנל עצמו..שזה מדליק, אבל איך האיכות?

Opel Adam S 2017

פורסם

יש שוני בין המכשירים הנ"ל נתחיל בעיקרי ב-DEH-5450SD אין BT

אך יש בו 3 יציאות למגבר ב 6650 יש רק 2 ויש בו כניסת SD שאין ב-6650

היתרון של ה-6650 הוא היכולת להחליף צבעים הוא גם שולט מכשירי אנדרואיד.

מעבר לזה מדובר בשני מכשירים כמעט זהים בתכונות שלהם.

פורסם

אז בעצם עדיף לי את ה 6650, יש לי מגבר אחד ואני לא צריך יותר מזה כרגע.

גם אני עם מכשיר אנדרויד שזה יהיה מעולה, SD לא קריטי.

תודה רבה רבה, עזרת לי המון.

יש מקום מומלץ שכדאי לקנות ממנו?

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...