Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יק בנקאי היום/ מחר - אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חכמי הפורום,

מישהו מכם מכיר אופציה/ בנק/ בנק הדואר / כל אופציה אחרת שעובדת בשבת או מחר (פורים- בנקים סגורים).

אני צריך צ'יק בנקאי (כמובן שהכסף זמין בחשבון) על סך 100K +-.

הצ'יק הוא לטובת רכישת רכב (יהיה שרשור בנפרד :-)), והמוכר טס לחו"ל בראשון בלילה.

יש לי גם חשבון באוצר החייל וגם בפועלים.

הדואר הבנתי שפתוח מחר עד 14:00 לכן העברת בעלות אפשרית.

אשמח לשמוע עצות מעניינות (לא מעוניין לדחות לשני ע"י מיופה כוח, זה בעייתי ) אולי צ'יק רגיל עם סוג של ערבות אצל עו"ד?

 

 

תודה מראש,

לירון

פורסם

למה לא העברת זה"ב? אפשר לבצע את זה בטלפון, זה מיידי (הכסף מופיע בחשבון המזוכה באופן מיידי) וזה גם בלתי ניתן לביטול.

לא צריך לגשת לבנק, הוא רואה את הכסף מיד ולא צריך ללכת להפקיד אותו, וחסכת המון זמן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
ברר עם המוקד הטלפוני של הבנק.

התכוונתי לזה.

 

לכל בנק יש מוקד טלפוני. נסה לדבר איתם מחר בבוקר. אתה יכול לבדוק שעות פעילות באתר הבנק שלך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בדקתי עכשיו את הבנק שלי (דיסקונט), והמוקד הטלפוני פעול 24 שעות. אולי קצת לא במקום, אבל הייתי שוקל לעבור בנק.

בבנק הפועלים (כתבת שיש לך שם חשבון) הסניפים סגורים אבל המוקד הטלפוני עובד - https://www.bankhapoalim.co.il/wps/portal/PoalimPrivate/newsRelease?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/Poalim%20-%20Content/poalimsite/sitearea_aboutbank/sitearea_pressrelease/purim2014&referrer=hp&proceed=1

 

לעניין השרשור עצמו, אם הכל סגור, אין כל כך דרך לעשות משהו. לא שאני מכיר לפחות.

 

לחתום אצל עורך דין שמעבירים בעלות ואתה מעביר לו את הכסף ביום שני?

שהוא ייתן ייפוי כוח למישהו שיעשה את זה בשבילו?

לחכות שהוא יחזור מחו"ל? (לכמה זמן הוא טס?)

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אולי באמת ננסה העברת זהב מחר על הבוקר.

אופציה של עורך דין על השולחן, השאלה אם הוא יסכים.

לגביי נתבג, הבנתי שהם לא עובדים.

מישהו מכיר/ יכול לברר משהו אחר?

פורסם

שהמוכר יתן יפוי כח למישהו מטעמו ותעשו את ההעברה בשני.

אישית, אני לא אוהב לעשות דברים בלחץ. (הוא באמת טס או שמנסה להלחיץ אותך? אתה באמת יודע שהוא טס? הוא לא חוזר לעולם?)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

+1 לחץ זה מתכון לצרות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אז ככה: הרכב עבר לבעלותי בשעה טובה.

נסענו לירושלים, מסתבר שחלק מהסניפים שם עובדים היום.

הלחץ היה האמת מהכיוון שלי.

בקרוב אחרי שאתאפס קצת אספר את כל הסיפור.

תודה לכל העוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...