Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

אני צריך עזרה במציאת מסמכים חוקים (רשות מקרקעי ישראל וכו') שאומרים מה היחס

בין כמות החניות לדירות בבניין.

ממה שאני מכיר מהנסיון שלי מדובר על יחס של 1:1.3 חניות לכל דירה ועוד 0.3 חניות לאורחים לכל דירה.

מישהו יכול לעזור לי בלמצוא מסמך חוקי שמצביע על כך?

 

תודה מראש.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אם מדובר על חניות בבניין עצמו אז לדעתי זה שונה בין עיריות - אצלינו מדובר על חניה אחת לדירה עד גודל מסויים (לא לגמרי זוכר מה הגודל הזה) ושתי חניות לדירה מעל אותו הגודל.

 

תיכף יגיעו האדריכלים ויאירו את עינינו.

פורסם

חפש ברשת: תקנות התכנון והבניה (התקנת מקומות חניה), התשס"ט– 2008

יש מפתח למספר מקומות החניה , אבל תמצא כי זה משתנה לפי גודל הדירות , אזור הבניה, וכו'.

פורסם (נערך)

קודם כל תודה.

דבר שני מצאתי את תקנות התכנון והבניה ורשום שם בדירות של מעל 70 מ"ר 1-2 חניות ליח"ד.

קצת כללי מדי כי אם זה 1 אין לי קייס , אם זה 2 יש לי קייס.

מישהו יודע עוד פרטים? אני בסה"כ צריך את נתון היחס האם זה 1:1.6 (כולל אורחים) או 1:1.3.

 

והאם הגיוני לדעתכם שבבניין שנבנה בשנת 2001-2002 יהיה יחס של 1:1 ? לא אמור להיות יותר?

 

ועוד שאלה, מישהו יודע מה כמות החניות לבית כנסת?

 

שוב פעם תודה לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי BIG PAPA

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אני לא יודע מה אומר החוק, אך בבניינים שאני מכיר שבהם יש חניות רשומות בטאבו, כל החניות רשומות עבור דירות ספציפיות ואין חניות שהן לאורחים.

פורסם

אם מדובר בבניין קיים, אתה יכול ללכת לעירייה לבקש את היתר הבניה ולראות מה הוא כולל.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אפילו לא צריך ללכת לעיריה. הכל נמצא באינטרנט, אלא שהפורמט החינמי מאוד לא נוח לקריאה. תמורת הורדה בפורמט שמיש צריך לשלם משהו.

חפש באתר מחלקת ההנדסה של הרשות המקומית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

בתור יועץ תנועה העוסק בנושא ברשות מקומית גדולה במרכז הארץ, תקן החניה נקבע לפי מספר פרמטרים ויכול להיות תלוי מספר גורמים - הרשות המקומית, התב"ע שחלה במקום, התקן הארצי 1983, הצעת התקן 1994, הצעת התקן 2010 תקנות מקומיות והחלטות הועדה לתכנון ובניה. לווא דווקא לפי הסדר הזה.

 

הכי פשוט להוציא מהרשות המקומית הרלבנטית את היתר הבניה שהוצא לבנין ואת התב"ע שחלה במקום. תסתכל בהחלטת ועדת המשנה ובגרמושקא

 

מה שבאינטרנט או בגוגל לא חייב להיות רלבנטי. אין המצב בתל אביב זהה לפ"ת או חולון וכד'

 

ודרך אגב היזם מחויב לייצר את החניות שנדרש, אולם לא מחויב לשווקן לדיירים. היבט תכנוני לעומת קנייני

עריכה אחרונה על ידי ophir555
×
×
  • תוכן חדש...