Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

בחורף הזה (קניתי את הרכב לפני כחצי שנה) גילתי כי אין חימום כלל! הרכב מאד שמור ותמיד טופל במוסכים טובים, אני משתדל לעומת זאת לסדר ולתקן לבד - אבל במערכות חימום אין לי שום ידע. נראה לי היית שם נזילה (לרוב זה קורה במושב שליד הנהג) וסגרו את המערכת מבלי שהחום יכנס לתא הנהג. אני מצרף תמונות שם יש בליטות שכנראה נועדו לחיבור לתא הנהג - אבל אני לא בטוח ולכן צריך את עזרתכם :roll: זהו צילום של המקום שכנראה היה מחובר אליו הצינור שמביא עמו אויר חם... אני צודק? אם כן - איך אני מזהה את הצינור, ואיך אני בודק מדוע הורידו אותו (מה התקלה שהייתה?) המאוורר פועל מצויין, המזגן כנ"ל... יש לי בעיה בחלק הנקרא "מווסת הטורים של המזגן" - הוא פשוט נשבר כתבתי על זה לפני...) אבל זה לא צריך להיות קשור...

חימום2.jpg

חימום.jpg

אני מאד צריך את עזרתכם בנושא :) במיוחד - איך לזהות את ה"קומבינה" של סגירת המעגל ללא כניסת אוויר חם לתוך תא הנוסעים (אם זאת אכן הבעיה)...

תודה!!!!!!!!!!:-o

פורסם

קראתי בפורומים וכשראיתי את התמונה רצ"ב לבי החסיר פעימה :-P - ככה זה צריך להראות בשביל לתקן את הנזילה (אם קיימת בחימום הרכב - ברדיאטור הפנימי????)???

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=11685&d=1079797691

 

אם כבר אז עדיף לשים תנור גז בתוך הרכב או פטיליה :)))) זה "פרוייקט"!!!

מישהו יודע מה המחיר של פרוייקט כמו זה היום?

פורסם

תיקון לחימום במקרה של נזילה מצריך ברוב הרכבים פירוק הדשבורד ועבודה של כמה שעות טובות לפחות לידיים מנוסות לידיים פחות מנוסות אני מתאר זה יכול לקחת אפילו יום לכן מציע לך להכנס מכון רדיאטורים על מנת לטפל בתקלה.

פורסם

הייי, היה לי את אותו המצב בפיאט אונו שהייתה לי לפני שנים רבות, ופתרון שאני עשיתי זהה לפתרון שעשו אצלך. הפתח שסימנת הוא פתח לכניסה מים חמים מהמנוע (לא אוויר) משם יש לך רדיאטור חימום בדשבורד ומשם יוצא האוויר החם. כאשר הרדיאטור הזה נוזל צריך לפרק את הדשבורד ולהחליף אותו ,פתרון שלפני עשור בפיאט היה צריך לעלות לי 1800 שקל ללא מע"מ. הפתרון היותר זול הוא פשוט לבטל את החימום כפי שעשו אצלך. יש פתח יציאה של המים החמים מהמנוע לרדיאטור חימום שממנו חיברתי צינור מים לכניסה של המים מהדשבורד למנוע ובעצם עשיתי מעקף שביטל את הנזילה והחימום. אני מאמין שזאת הסיבה שעשו את זה אצלך.

פורסם

ש פתח יציאה של המים החמים מהמנוע לרדיאטור חימום שממנו חיברתי צינור מים לכניסה של המים מהדשבורד למנוע ובעצם עשיתי מעקף שביטל את הנזילה והחימום. אני מאמין שזאת הסיבה שעשו את זה אצלך.

כן... גם אני חשבתי כך, אני בטוח לא ייפרק את הדש-בורד. אבל כשהיה שלג בירושלים וכולם נתקעו - הייתי מוכן למכור גלגל בשביל רבע שעה של חימום :lol:

×
×
  • תוכן חדש...