Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי גולף VW GTI ואני רוצה לבצע בה קצת התעסקות בקאמבר,

זאת התוצאה שאני רוצה להגיע אלייה:

 

iphonepics136.jpg

 

האם אפשר לקבל מכם הצעה על מקום שיוכל לבצע לי עבודה כזאת?

 

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

אני לא רואה משהו חריג בקאמבר בתמונה.

אין לי הכירות עם הרכב ולכן אין לי שמץ אם ניתן לעשות זאת בעזרת המכלולים המקוריים של הרכב.

בכל מקרה יש דבר שנקרא camber plates וזה מגיע כתחליף לכריות בולם ומאפשר לכוון קאמבר.

תבדוק עם הסדנאות בארץ אולי ניתן להביא דרכם

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני לא רואה משהו חריג בקאמבר בתמונה.

אין לי הכירות עם הרכב ולכן אין לי שמץ אם ניתן לעשות זאת בעזרת המכלולים המקוריים של הרכב.

בכל מקרה יש דבר שנקרא camber plates וזה מגיע כתחליף לכריות בולם ומאפשר לכוון קאמבר.

תבדוק עם הסדנאות בארץ אולי ניתן להביא דרכם

 

אני לא רוצה לבצע קאמבר רציני אלא רק איך שמופיע בתמונה בגלגלים מאחורה + גם קצת מקדימה אבל בטעם.

 

יש לי ספיסרים באוטו שאני רוצה להרכיב גם אותם מקווה שיסתדר.

פורסם

מקדימה אני בטוח שניתן לעשות זאת עם החלקים המקוריים, מאחורה אני לא בטוח, בכל מקרה תערוך חיפוש באינטרנט או חכה לחבר'יה שמכירים טוב את הרכב.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הקמבר לא קיצוני בכלל.

אני עבדתי במכון פרונט מקצועי שיודע על מה מדובר ויש לו ניסיון עם כיוונים כאלה.

שלח לי הודעה פרטית אם אתה רוצה את השם כי אני לא יודע אם מותר לי לפרסם פה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

×
×
  • תוכן חדש...