Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב אני תמיד עוקב דרך גוגל על המתרחש כאן ובזכותכם למדתי הרבה

יש לי תקלות שנוצרות לאחר טיפולים במורשה פעם אחר פעם אז ככה

לפני חצי שנה התקלקל לי חיישן מד כמות אויר שהגעתי למורשה הם עלו על הבעיה כמובן שחלק חילופי יבאתי בעצמי מאייבי

כי בארץ לא נמצא... החלפתי ואוטו נוסע כמו סוס פרא

לאחר כמה שבועות עשיתי טיפול סטנדרטי ברכב פלאגים שמן וכו'

ואז במוסך מורשה טענו שאטם מכסה שסתומים הלך ויש לי נזילת שמן על כול המנוע שבאמת כל המנוע מלוכלך בשמן

עדי לא חלפתי אטם ניקתי את כל השמן מסביב למנוע ואין שום נזילה...

נמשיך הלאה.... הבעיה העיקרית כרגע שאני מניע את הרכב אחר מספר שניות הטורים עולים ויורדים והרכב מתכבה...

אני מיואש כבר אשמח לקבל המלצה להגיע למישהו שיעשה את העבודה בלי לחרטט יותר מדי שיחליף את האטם,ויטפל בתקלה במהרה

תודה מראש שחר

פורסם

אם אתה נותן קצת גז גם אז המנוע נכבה?יש לך קודן ברכב? אם תשובה חיובית לשני השאלות אז אני מניח שהבעייה בקודן

פורסם

זה בדרך כלל שהרכב קר הטורים עולים ויורדים הרכב מקרטע ונכבה ושאני לוחץ על הגז האוטו נשאר מונע ואז שאני מפסיק ללחוץ הוא שוב ממקרטע אבל עדיין נשאר מונע

×
×
  • תוכן חדש...