Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבודה יפה מאוד וגם חומרים טובים, אגב מישהו מזהה איזה אוטו בתמונה 11 מצד ימין? אני חושב ביואיק .

קרוב.

 

oldsmobile cutlass

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

כל הכבוד לחדי העין, לא סגור על היצרן אבל אכן זה רכב אספנות ישן שמיועד למכירה אגב למי שמעוניין ובמחיר לא גבוה.

אורי, אין לי תופים מאחורה, לא הבנתי את מהות השאלה ;)

מי שירצה פרטים יותר לעומק על הרכב שליד אז שיפנה אלי בפרטי ואשמח לברר בשבילו, זה שייך לשכן שלי.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

לא יודע אם זה בגלל הצילום אבל יש מצב שראיתי שריטה על אחת הדלתות ?(תקן אותי אם אני טועה)

אבל חוץ מזה יצאה עבודה מדהימה באמת כל הכבוד על ההשקעה.

ממש אהבתי את הג'נט מאוד מתאים לרכב.

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

פורסם

טפו טפו טפו, על הדלתות למזלי עוד אין שריטות

צד אחד של הנוסע יש נקודונת לבנה פיצית של פתיחת דלת, במכסה מנוע יצאה עוד נקודה לבנה קטנטנה. מעבר לזה רק סווירלס רגילים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

יפה מאוד, כול הכבוד, הרכב נראה שמור ביותר.

 

אבל - גם אם תכוון לי תותח לראש אני לא קם ביום שבת ב04:30 בבוקר! :shock: שום דבר כולל האהבה שלי לרכבים והשריטה שלי לניקיון לא יעיר אותי בשעה כזאת. שתהיה בריא, עדיף לך לדעתי לנקות בשעות הערב.

 

יום שבת האחרון עזרתי לחבר פורום בניקוי מושבים של הוולוו שלו, שהיו מטונפים בצורה פסיכית, וקמתי ב07:45 וגם זה מוקדם.

פורסם

קובי סחתן על ההשקעה, הרכב נראה מעולה.

לגביי השעה כפי שכבר ציינו אתה חולה, וגם אם היית קם שעה מאוחרת יותר, זה עדיין טירוף.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
לכל מי ששאל על הרכב של השכן : buick century custom, 3,100, שנת 1994

 

זה מה שאני חשבתי אבל מישהו כאן רשם Oldsmobile Cutlass שזה מסתדר לי האמת .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

Oldsmobile Cutlass ו-Buick Century בסופו של דבר זה אותו רכב.

 

שניהם של GM מאותם שנים, בביואיק זה נקרא ביואיק סנצ'ורי סדאן ובאולדסמוביל זה נקרא אולדסמוביל קאטלס סיירה.

 

שתיהן השתמשו בפלטפורמת הנעה קדמית חדשה שנקראה A-Platform, שכמובן פותחה ע"י GM.

 

מנפלאות הוויקיפדיה.

 

אולדסמוביל קאטלס - http://en.wikipedia.org/wiki/Oldsmobile_Cutlass_Ciera

 

ביואיק סנצ'ורי סדאן - http://en.wikipedia.org/wiki/Buick_Century#1989_refresh

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...