Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה שלי זה אם המגבר הזה טוב בתור התחלה

בהספק אדיר של 4x225Watts מקסימום

המגבר בנוי בטכנולוגית הכפלת מתח ושימוש נרחב

בטרנזיטורי MOSFET איכותיים לקבלת צליל מאוזן

וללא השפעה חיצונית (וויברציות וקפיצות מתח במכונית )

צלעות קירור מורחבות לעבודה ממושכת

כניסות R.C.A עם וויסות עוצמת השמע

מרכב אלומיניום מונע התחממות יתר

קרוסובר מובנה להפרדת תדרים – High Pass

ו- Low Pass מאפשר חיבור סאבוופר

מפרט טכני :

הספק מקסימאלי – 4x225 Watts

אחוז עיוותים - 1%

יחס S/N – 85 dB

רגישות הכניסה – 1~3 Volts

קרוסובר Low Pass – עם כיוון תדר מ- 50Hz ועד- 250Hz

אפשרות הגברה של תדרים הנמוכים ע"י מעגל Bass Boost

מידות בס"מ: 25x26x5

מגבר 2.jpg

יונדאי גטס :-D

פורסם

אחי אני לא יודע מאיפה קיבלת את הרושם הטוב הזה שלך על המגבר הזה אבל ההספק שלו הוא רחוק מלהיות אדיר וגם המפרט הטכני לא משהו בנוסף החברה ממש גרועה.

 

 

תן לנו תקציב ומטרה ואז נוכל לעזור לך :))

פורסם

אני מבין שהכסף אצלך גודל בגינה?

 

זה לא העיקרון אם הוא עולה 199 שקל או 20 שקל, המגבר לא שווה את הכסף. היית שומר את הכסף הזה

מחכה עוד קצת זמן וקונה משהו איכותי.

 

חבל.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
עמרי מזה אתה צודק ב100%

לפעם הבאה אני כבר השאל אותכם

שבאמת לא היה לי חושג שום דבר במערכות

קניתי אותו ( או דגם יותר נמוך ) בכול מקרה הוא ממש לא מומלץ

פורסם
השאלה שלי זה אם המגבר הזה טוב בתור התחלה

בהספק אדיר של 4x225Watts מקסימום

המגבר בנוי בטכנולוגית הכפלת מתח ושימוש נרחב

בטרנזיטורי MOSFET איכותיים לקבלת צליל מאוזן

וללא השפעה חיצונית (וויברציות וקפיצות מתח במכונית )

צלעות קירור מורחבות לעבודה ממושכת

כניסות R.C.A עם וויסות עוצמת השמע

מרכב אלומיניום מונע התחממות יתר

קרוסובר מובנה להפרדת תדרים – High Pass

ו- Low Pass מאפשר חיבור סאבוופר

מפרט טכני :

הספק מקסימאלי – 4x225 Watts

אחוז עיוותים - 1%

יחס S/N – 85 dB

רגישות הכניסה – 1~3 Volts

קרוסובר Low Pass – עם כיוון תדר מ- 50Hz ועד- 250Hz

אפשרות הגברה של תדרים הנמוכים ע"י מעגל Bass Boost

מידות בס"מ: 25x26x5

בטח המגבר מקבל מתח מסוללה פנימית שמגיעה עם המכשיר ובגלל זה הוא אינו מושפע ממערכת החשמל ברכב.........:-P

מגבר עלאק.

 

 

ההצהרה הזאת ממש לא הגיונית, מראה על אי מקצועיות החברה.

וכבר מנוקודה זו אפשר להבין שכל הצהרה שלהם יכולה להיות שקרית.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

יש מושג בעולם המגברים שנקרא REGULATED POWER SUPPLY שזה אומר שההספק שיתקבל יהיה אותו הספק בין 11-14.5 וולט.

אבל נראה לי אין את זה במגבר הזה .

×
×
  • תוכן חדש...