Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דגשים:

1. אני לא מעוניין במערכת מאסיבית איכותית ומדוייקת שתייקר לי את השדרוג.

2. אני לא מעוניין לשנות שום דבר ברכב! לא את המערכת, לא את מיקום הרמקולים ולא הגדלים של הפתחים שלהם, רוצה שהכל ישאר מקורי כפי שהו.

 

עכשיו, מתקין אני כבר יודע אצל מי אני אתקין, אבל אני צריך לבוא אליו עם כל החומר.

אני סה"כ רוצה לשפר את איכות השמע (שכרגע לא רעה לטעמי, רק חסר לי באס שכרגע לא קיים בכלל)

 

נתחיל מהמנחת, איפה אני יכול להשיג? כמה הוא עולה? ככה זה נראה?

 

ועכשיו, אני צריך רמקולים אחורה+קדימה+סאב+מגבר שיחזיק את הכל. (אין לי בעיה גם עם מגבר משולב סאב, רק שיכנס בנחת בבאז' הדל מקום שיש בפיקנטו.

 

לגבי תקציב, אין לי מושג.. לא בין בזה בשיט, פשוט תמליצו על חברות ודגמים (יש מצב אני אקנה יד שניה אם אמצא במצב טוב, לא שולל את זה) ואני כבר אבדוק את זה, העיקר שיכנס לי לרכב בלי לשנות כלום.

 

תודה רבה!!

פורסם

המערכת בפיקנטו היא אחת הגרועות

ולמרות שאתה לא רוצה אין מנוס מלהחליף אותה

ההמלצה שלי למערכת טובה בסיסית עם השקעה מינימאלית

היא רדיודסיק אפטר מרקט +רמקול 4 על הדשבורד +6X9 על המגש האחורי.

ללא סאב או מגבר שיכפילו את ההוצאה שלך בקלות ,וזה ישמע הרבה יותר טוב מהמערכת המקורית.

פורסם

האם מגבר לא יהיה תחליף לעוצמה של הHU?

אין לי חורים במגש האחורי, האם יהיה צריך לחתוך?

וזה נראה כאילו המגש האחורי ממש חלש, אני בספק אם הוא יצליח להחזיק לאורך זמן שני רמקולים 6X9

פורסם

תחליף לעוצמה אבל לא לאיכות

קח לדוגמא מכשיר בסיסי חדיש כמו Pioneer DEHX2650UI

אתה מקבל איכות גבוהה בהרבה יציאת USB וגם AUX אפשרות עבודה עם

אייפון\אנדרואיד, אקולייזר מובנה, 2 יציאות למגבר אם תרצה להוסיף בעתיד והגברה פנימית טובה בהרבה

משל הפיקנטו תוסיף לזה סט 4 על הדשבורד +6X9 על המגש האחורי ואתה מקבל תוצאה טובה בהרבה ממה שיש לך כעת.

 

בנוגע למגש האחורי

אתה יכול להתקין בו רמקולים 6X9 למרות שהוא דיי קליל

או לבקש מהמתקין ליצור מגש כזה מעץ MDF בציפוי לבד.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=444402

 

http://www.kia-forums.com/attachments/image-video-gallery/911d1142875284-pics-my-picanto-004.jpg

×
×
  • תוכן חדש...