Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בידי משתיק משומש אך חדש לפנטיק קבלרו.

המשתיק מקורי , הוזמן מאיטליה והתגלה כלא מתאים לאנדורו קומפטישן.

לדוד אין כל דנטים וסדקים , וברגע שהגיע ארצה עבר השרייה בנפט למשך חודש לשם ניקוי משקעים.

כפי שניתן לראות בתמונות ישנה מעט חלודה שטחית בלבד , חוץ מזה, כלום.

 

אני ימכור אותו במחיר עלות ללא המשלוח מאיטליה - 650 שקלים. ניתן להתגמש טיפה במחיר.

 

ניתן ליצור קשר: מספר פלאפון 0546664495

אין בעייה ליצור קשר ולבוא בכל ימות השבוע.

 

EMAIL: [email protected]

 

אני מכפר יהושע - עמק יזרעאל שבצפון.

1011549_10151867518668679_1569604132_n.jpg

1175375_10151867518443679_750510035_n.jpg

מחפש חלקים לפנטיק אנדורו קומפטישן שנת 83.

נא לפנות בה''פ.

פורסם

**הקפצה**

 

למכירה בהזדמנות , לא תמצאו עוד כאלו בארץ , במיוחד לא במחיר נמוך כזה ובמצב טוב כזה .

 

ניתן לראות התמונה את צורת הדוד ולהבין שאכן מתאים למה שנקרא בארצנו קבלרו. (התמונה להמחשה בלבד)

 

0546664495

 

דין.

Caballero_50_cc_Regolarit_CASA_TX-190____1980.jpg

מחפש חלקים לפנטיק אנדורו קומפטישן שנת 83.

נא לפנות בה''פ.

×
×
  • תוכן חדש...