Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ.מ.ס.י - שרותי גרירה - לא להתקרב!!! אסון !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שאני מבין מהת'רד הזה שכל חברות החילוץ הם זבל!.... :)

טוב... עכשיו צריך לבחור את הכי פחות זבל שיש.

לא, פשוט לא עושים תוספת גרירה ...

לי יש 2 גררים, אחד למרחקים ארוכים (ת"א קריות בד"כ) ואחד לאיזור המרכז. אצל שתיהם גררתי כבר כמה פעמים, והייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהמחיר.

פשוט תמצא לך איזה גרריסט שאתה סומך עליו בעיניים עצומות ואחרי כמה גרירות הוא כבר יתחיל לעשות לך מחירים נמוכים. לא יודע מה אתך, אבל אני מעדיף לשלם עוד כמה גרושים בשביל להיות בראש שקט שמישהו מקצועי גורר לי את האוטו (וגם נזהר מאוד עם הרכב שלי, כי הוא יודע שזה חשוב לי).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפליקס ול-M&T- עלות גרר/ניידת שירות בשעת הצורך תתחיל מ-260 ש"ח, כך שעדיף לעשות את הדיל

מהביטוח שמסתכם ב-100-150 ש"ח לשנה. במיוחד כאשר ישנם מספיק לקוחות שמזמינים שירות 6

פעמים בשנה ויותר (רובם בעלי תוצרת צרפת:wink: )

 

לאורן- כמו שיש אינסוף מאמני נבחרת בישראל, כך יש גם אינסוף מכונאים. בלתי אפשרי לשלוח גרר לכל

לקוח שמבקש זאת, מפני שיש מספיק תקלות שלטענת הלקוח "רק גרר יזיז את האוטו", ובפועל מספיק

לשלוח איש שירות כדי להניע. במקרה הספציפי, הם באמת יצאו מעפנים, בגלל שהבטיחו גרר, ובגלל רמת השירות.

 

 

גילוי נאות- החברה בה אני עובד יצאה די בסדר בת'רד הזה....

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
לא, פשוט לא עושים תוספת גרירה ...

לי יש 2 גררים, אחד למרחקים ארוכים (ת"א קריות בד"כ) ואחד לאיזור המרכז. אצל שתיהם גררתי כבר כמה פעמים, והייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהמחיר.

פשוט תמצא לך איזה גרריסט שאתה סומך עליו בעיניים עצומות ואחרי כמה גרירות הוא כבר יתחיל לעשות לך מחירים נמוכים. לא יודע מה אתך, אבל אני מעדיף לשלם עוד כמה גרושים בשביל להיות בראש שקט שמישהו מקצועי גורר לי את האוטו (וגם נזהר מאוד עם הרכב שלי, כי הוא יודע שזה חשוב לי).

אם במקום גררים היה רשום תחנות דלק

במקום גררתי - תדלקתי

במקום גרריסט - תחנת דלק

במקום גרירות - תדלוקים

במקום גורר - מתדלק

זה היה נראה לי יותר הגיוני..:-)

מזה כל הגרירות האלה?

זה נשמע כאילו רוב הקילומטרז' של הרכב הוא על גרר:-)

 

לי - אין ניסיון עם גרירות

לפי התרד עדיף שלא יהיה לי..

פורסם

כשעשיתי תאונה הזמנתי גרר ישירות מחברת הגרירה שעובדת עם הביטוח שלי (גרר ומוסך נייד "לי")

הגרר הגיע תוך חצי שעה ובמשך שעתיים עמל על חילוץ הרכב שלי מהוואדי.

 

נקווה שלא אצטרך את שירותם בעתיד - אבל גם אם כן אני יודע שאני יכול לסמוך עליהם.

פורסם
כשעשיתי תאונה הזמנתי גרר ישירות מחברת הגרירה שעובדת עם הביטוח שלי (גרר ומוסך נייד "לי")

הגרר הגיע תוך חצי שעה ובמשך שעתיים עמל על חילוץ הרכב שלי מהוואדי.

 

נקווה שלא אצטרך את שירותם בעתיד - אבל גם אם כן אני יודע שאני יכול לסמוך עליהם.

הוציא לך את האוודי מהוואדי .. LOL :)

פורסם
אם במקום גררים היה רשום תחנות דלק

במקום גררתי - תדלקתי

במקום גרריסט - תחנת דלק

במקום גרירות - תדלוקים

במקום גורר - מתדלק

זה היה נראה לי יותר הגיוני..:-)

מזה כל הגרירות האלה?

זה נשמע כאילו רוב הקילומטרז' של הרכב הוא על גרר:-)

 

לי - אין ניסיון עם גרירות

לפי התרד עדיף שלא יהיה לי..

סה"כ גררתי את המנטה שלי כ-3 פעמים מת"א לקריות, ועוד כמה פעמים פה במרכז ...

הנה, עכשיו אני צריך גרירה בשביל 2 המנטות החדשות שלי אז אני יודע שיום לפני אני מרים טלפון לגרריסט הצפוני שלי, אני אומר לו כל מנטה איפה לשים (אחת הולכת לכפר והשניה לפירוק כללי) ואני יודע שמתישהו במשך היום הוא יטפל בעניין. הוא גם לא דורש תשלום מייד כי הוא מכיר אותי ויודע שהוא יקבל את התשלום.

בוא נסכם שגרירה בהזמנה תעלה לך מאה שקל יותר, אוקיי ???

ונגיד שאתה מזמין גרר 6 פעמים בשנה. אז יוצא לך "הפסד" של 600 ש"ח. מספיק שפעם אחת הגרריסט לא נזהר ודופק לך טמבון/חצאיות זה יעלה לך הרבה יותר מ-600 ש"ח, ואני עדיין לא דברתי על נזקים שיכול לגרום רכב שירות שלא יודע להתעסק עם הרכב הספציפי שלך ...

אל תחשוב שחברות הביטוח קמו אתמול, ה-100 ש"ח שאתה משלם שווה ל-2 גרירות, אם השתמשת עד 5 פעמים בשנה זה עולה לאיזור ה-250 ש"ח ומעבר לזה אתה משלם לבד על כל גרירה ...

אני עדיין מעדיף לשלם יותר בשביל לקבל שירות כמו שאני רוצה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מה שאני לא מבין הוא רק אחד :

 

 

למה לעזאזל אין פה אדם אחד שהג'נט באוטו שלו זול יותר מהאוטו שלי, ועדיין אני לא הזדקקתי לשירות גרירה מעולם וכולם פה רק גוררים את האוטו על ימין ועל שמאל...

 

רון.

-רנו סופר 5 משופרת מהתחת, למכירה. (או החלפה ראש-בראש עם S2000 (אבל אני לא משאיר את המערכת ! ))-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תלמדו..

 

לאחר שקרה לי אותו המקרה כמו של אורן רק שאצלי זה היה ב HF...(ללנצ'יות יש נטייה מסתורית לא להניע בתוקף אם זלזלת או הזנחת אותה, כמה מילים טובות לאוטו והיא מניעה בצ'יק בדרך-כלל.....בחיי!!)

 

אבל לפעמים זה לא עובד ולכן הזמנתי גרר משגריר שעשה לי את אותה הבעייה, כמובן שלא נתתי לו להתקרב לאוטו ולמדתי ש...

 

בפעם הבאה שאתה מתקשרים לממסי,שגריר וכו' תודיעו שיש לכם נזילה מהמשאבת מים, חור ברדיאטור, אין ברקסים... ככה הם ישר שולחים גרר.

 

יום טוב, יפתח.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
סה"כ גררתי את המנטה שלי כ-3 פעמים מת"א לקריות, ועוד כמה פעמים פה במרכז ...

הנה, עכשיו אני צריך גרירה בשביל 2 המנטות החדשות שלי אז אני יודע שיום לפני אני מרים טלפון לגרריסט הצפוני שלי, אני אומר לו כל מנטה איפה לשים (אחת הולכת לכפר והשניה לפירוק כללי) ואני יודע שמתישהו במשך היום הוא יטפל בעניין. הוא גם לא דורש תשלום מייד כי הוא מכיר אותי ויודע שהוא יקבל את התשלום.

בוא נסכם שגרירה בהזמנה תעלה לך מאה שקל יותר, אוקיי ???

ונגיד שאתה מזמין גרר 6 פעמים בשנה. אז יוצא לך "הפסד" של 600 ש"ח. מספיק שפעם אחת הגרריסט לא נזהר ודופק לך טמבון/חצאיות זה יעלה לך הרבה יותר מ-600 ש"ח, ואני עדיין לא דברתי על נזקים שיכול לגרום רכב שירות שלא יודע להתעסק עם הרכב הספציפי שלך ...

אל תחשוב שחברות הביטוח קמו אתמול, ה-100 ש"ח שאתה משלם שווה ל-2 גרירות, אם השתמשת עד 5 פעמים בשנה זה עולה לאיזור ה-250 ש"ח ומעבר לזה אתה משלם לבד על כל גרירה ...

אני עדיין מעדיף לשלם יותר בשביל לקבל שירות כמו שאני רוצה ...

בוא נסכם שלא. ההפרש בין גרירה בהזמנה לבין גרירה ללקוח יכול להגיע גם לארבע ספרות (ת"א- קריות, לדוגמה). וזה רק לגרירה אחת (!)

בשורה התחתונה, עדיף באמת לשלם אם אתה לא סומך על הגרריסט. רציתי רק לתת פרופורציות לצד הכספי.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
אתה לא חייב לעשות גם ביטוח גרירה.

 

ויתור על שרות הגרירה מוזיל את הפוליסה באיזה 100 ש"ח.

ולאורן - אתה לא שילמת ביטוח 8000 ש"ח בשביל לקבל שרות גרירה.

אתה שילמת ביטוח 7900 ש"ח בשביל ביטוח מתאונות וגניבה וצד ג', ועוד 100 ש"ח על שרות הגרירה.

לפחות בביטוח שלי זה לא כל כך פשוט- ביטוח הגרירה משולב בביטוח שמשות ולא ניתן להפרדה
פורסם
מה שאני לא מבין הוא רק אחד :

 

 

למה לעזאזל אין פה אדם אחד שהג'נט באוטו שלו זול יותר מהאוטו שלי, ועדיין אני לא הזדקקתי לשירות גרירה מעולם וכולם פה רק גוררים את האוטו על ימין ועל שמאל...

 

רון.

-רנו סופר 5 משופרת מהתחת, למכירה. (או החלפה ראש-בראש עם S2000 (אבל אני לא משאיר את המערכת ! ))-

 

 

כמה אפשרויות:

 

1. אתה לא נוסע מספיק.

2. יש לך המון מזל

3. לא העפת את האוטו לוואדי כמו אדיוט :) - גם רולס רויס תזדקק לגרר אם תרד איתה למאנאג' של האורווה בקיבוץ.

 

מחק את המיותר.

פורסם
כמה אפשרויות:

 

1. אתה לא נוסע מספיק.

2. יש לך המון מזל

3. לא העפת את האוטו לוואדי כמו אדיוט :) - גם רולס רויס תזדקק לגרר אם תרד איתה למאנאג' של האורווה בקיבוץ.

 

מחק את המיותר.

או שאולי הוא מטפל יפה באוטו שלו ובנוסף גם נהג זהיר עם מזל.

:wink:

פורסם

לזה שטען שביטוח שמשות הוא חלק בלתי נפרד מביטוח גרירה...תתפלא, גם אצלי זה היה ככה,אחרי כמה צעקות הכל יכול להשתנות.

 

כל הביטוחי גרר האלו הם סתאם בולשיט מניסיון של חברים ומשפחה,כל פעם מגיע דפר אחר שלא מבין כלום , או לחילופין אם זה יום שבת אז בכלל מגיע איזה ילד שלא מבין מהחיים שלו ועוד חברה שלו יושבת ליידו...מגיע מסתכל, טוב מחר בבוקר נשלח לך גרר....ב-ו-ל-ש-י-ט.

 

שני פתרונות לעניין הזה:

1.לא לעשות גרר בביטוח (150-250 ש"ח פחות),מתיי שצריך מזמינים,עלות הזמנה בממוצע 300 ש"ח ומגיע גרר שמרים את האוטו ולא גורר אותו מאחורה וגורם נזקים בלתי הפיכים.

2.לקנות אוטו יפני.

פורסם
לזה שטען שביטוח שמשות הוא חלק בלתי נפרד מביטוח גרירה...תתפלא, גם אצלי זה היה ככה,אחרי כמה צעקות הכל יכול להשתנות.

 

כל הביטוחי גרר האלו הם סתאם בולשיט מניסיון של חברים ומשפחה,כל פעם מגיע דפר אחר שלא מבין כלום , או לחילופין אם זה יום שבת אז בכלל מגיע איזה ילד שלא מבין מהחיים שלו ועוד חברה שלו יושבת ליידו...מגיע מסתכל, טוב מחר בבוקר נשלח לך גרר....ב-ו-ל-ש-י-ט.

 

שני פתרונות לעניין הזה:

1.לא לעשות גרר בביטוח (150-250 ש"ח פחות),מתיי שצריך מזמינים,עלות הזמנה בממוצע 300 ש"ח ומגיע גרר שמרים את האוטו ולא גורר אותו מאחורה וגורם נזקים בלתי הפיכים.

2.לקנות אוטו יפני.

 

 

לא כל חברות הגרירה מהביטוח על הפנים.

כמו שאמרתי - "גרר ומוסך נייד לי" (נראה לי שאני מבקש מהם כסף על הפרסום פה ;)) היו ממש בסדר - הגיעו מהר, חילצו בעדינות ובנוסף - הגרר שלהם היה משאית עם משטח מאחורה כך שהרכב היה עליה כל הזמן.

יש להם הסכם עם הסוכנות ביטוח שלי (סוכנות כנען ברמת החייל)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...