Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ.מ.ס.י - שרותי גרירה - לא להתקרב!!! אסון !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל הגוררים הסידרתיים 4-8 פעמים בשנה או יותר.

אני מניח שאתם מטפלים באותו מוסך בכל תקלה ותקלה, כמו כן אני מניח שבמוסך הקבוע שלכם כבר די מכירים אתכם ולבטח אתם לקוחות טובים של המוסך (מה שנקרא פרה חולבת)

 

שאלות תם:

1. אין למוסך הסכם עם חברת גרירה או גרריסט מועדף שניתן להשתמש בו בעלויות מוזלות?

2. בתור לקוחות זהב שהמוסך מעוניין להמשיך ולשרת אתכם מדוע עלות הגרירה אינו נופל על המוסך או לפחות חלק מהעלות? ניסיתם?

מנסיון (בחו"ל) המוסך המרכזי של VW שלח לי גרר על חשבונו פעמיים (את הרווח שלו הוא עשה מהתיקון)

 

בכל מקרה חיזקו ואימצו.

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי המלצה בשביל כל ה...."נגררים":

 

 

תעברו ליפניות,יחסוך לכם הרבה כסף (אין מוסכים),לא תתעצבנו (אין גרר),ותיהיו חלק מהעדר (מאזדה לנטיס 1.6 אוטומטית,צבע שמפניה).

 

אבל מבטיח לכם,גרר-לא תצטרכו (אלא אם כן,כמו שידידנו כאן אמר,תחליטו לבדוק את עמידות רכבכם ע"י השלכתו לתהום....).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

במילה אחת , "יורופ אסיסטנט" - השירות הטוב ביותר שנתקלתי בו אי פעם

ולא רק בגרירה , אם מדברים איתם הם שואלים פשר הבעיה ושולחים גרר לפי בקשתך .

זמן ההגעה הוא קצר מאד והכי הרבה שיצא לי לחכות הוא בסביבות ה 50 דקות באמצע הלילה .

ולצערי גררתי את האוטו דיי הרבה פעמים השנה , ועדיין ללא כל בעיות מבחינת הגרר.

פורסם

חחחחחחחחח.........

 

 

ליביו,הכוונה שלי היתה שאם מישהו מתלונן על שירותי הגרירה וכו',אולי עדיף שיעבור ליפנית,כי שם הוא בטוח לא יצטרך גרר.

 

נ.ב

 

אכן חיפשתי 106XSI,אני עומד מאחורי זה ב-100%.

 

ואגב,אם זה מעניין אותך,כבר היתה ברשותי במשך 4 וחצי חודשים 306 XSI (היה טוב....), ולמען האמת גם היא לא הזדקקה לגרר......:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...