Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה במכונאות רכב זה באמת עבודה קשה?


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יודע שעבודה שחורה בישראל זה בושה :D.

 

נכון לעכשיו אני לומד מכונאות לא אומר שאני אהיה תותח על, אבל לפי התגובות שלכם הבוס יהיה קשוח ואני שונא את זה.:lol: אלא אם כן זו אישה...בקיצור אתם ממליצים לא להיכנס לזה. אלא אם כן יקום איזה דוד רחוק שיפתח מוסך ואני אהיה כל כך מאושר!

 

זה לא בושה, פשוט תחליט אתה מה אתה מעדיף לעתיד שלך.

 

יש צדדים שרוב האנשים לא ראו, כמה כאן ציינו את זה.

זה תחום הדיאגנוסטיקה.

אוברול לגירים\מנועים\ראשים.

יש קצת לאן להתקדם.

 

בוא נגיד את זה ככה,עד שלא תתנסה בעצמך בעבודהה הזאת לא תדע לעולם. :-)

אם גם ככה אתה לומד מכונאות רכב, תסיים את הלימודים תרכוש ידע קודם בשבילך ותנסה לעבוד במוסך.

במידה ויתאים לך מה טוב ובמידה לא לפחות רכשת ידע במכונאות רכב.

 

בדיוק.

כל אחד והטעם שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תראו, אני רק לומד כרגע ואנחנו הולכים רחוק אבל יש לי גם את הפחד הזה של לא לעשות את העבודה טוב בגלל זה חשוב לי לחפש מוסך שמקדיש זמן ומאמץ ויחס טוב. אני יודע שבתחום הזה הבקשה הזו קצת תמוהה, אבל עדיין. לגבי האופנועים והכל זה ממש לא מדבר אליי, אפילו לא חושב להוציא רשיון לזה או משהו, ממש לא מתחבר לזה (האמת שקצת חבל כי קטנוע יכול לעזור לך מלא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת זאת, לך לעבוד במוסך של רשת VAG ותוך שבועיים אתה תיראה כמו שוורצנגר מרוב הגירים ומנועים שתרים......

 

 

 

 

חזק :):lol:

 

שכחת שאחרי עבודה במוסך כזה,הוא לא צריך מכון כושר - העבודה עושה את זה חינם ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזק :):lol:

 

שכחת שאחרי עבודה במוסך כזה,הוא לא צריך מכון כושר - העבודה עושה את זה חינם ;)

בחינם?! מדובר פה על צ'מפיון, הם בטח מנכים זאת מהשכר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבירו לי מה ההבדל בין היפנים לאירופאים. אצל היפנים הכל פדנט, עד שאתה לא מוציא מוצר(רכב למשל) מושלם, עם מיטב התקנות והאיכות אתה גם לא תוציא אותו לעולם. האירופאים לעומת זאת משקיעים בטנוכלוגיה כזו אם לא יותר אבל מוציאים אותה לבחוץ כשהיא לא מוכנה, לא איכותית מספיק להחזיק מעמד וכו'. זאת עובדה. בגלל זה אני מעדיף ארץ ייצור מקורי, ובמקרה של מכונית יפנית - ביפן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
הסבירו לי מה ההבדל בין היפנים לאירופאים. אצל היפנים הכל פדנט, עד שאתה לא מוציא מוצר(רכב למשל) מושלם, עם מיטב התקנות והאיכות אתה גם לא תוציא אותו לעולם. האירופאים לעומת זאת משקיעים בטנוכלוגיה כזו אם לא יותר אבל מוציאים אותה לבחוץ כשהיא לא מוכנה, לא איכותית מספיק להחזיק מעמד וכו'. זאת עובדה. בגלל זה אני מעדיף ארץ ייצור מקורי, ובמקרה של מכונית יפנית - ביפן.

ומה זה קשור לעבודה במוסך? :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול להיות מוסכניק לפני שאתה לומד את משפטי המפתח, כמו זה שכתב אושריקו, זה שלא צריך טרמוסטט בארץ, זה שצמיג סיני זה הכי טוב, חריטת דראמים קדמיים, כיוון פרונט אחורי, בקאקס קדמי (בחיי שהיה כזה דבר) וכהנה יציאות באין כניסה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעובד במוסך, העבודה קשה. נקודה! לא רק פיזית ללכת, להביא כלים להחזיר לפתוח לסגור, להתכופף בזוויות שלא העלת בדעתך שהגוף יכול לעשות, להרים, לדבר בטלפון עםלקוחות, לקבוע טורים לטפל באנשים שיש להם מקרי s.o.s.. לשים לב לפרטים הכי קטנים ולזהות סכנות בפוטנציה שהלקוח לא ביקש בככל.. קיצר חוויה אחת גדולה.. לי אישית יש מזה סיפוק גדול, ואני עובד בזה רק שנה(3 שנים בצבא אבל חרטא..) לנסות תמיד אפשר.. בהצלחה

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה זה קשור לעבודה במוסך? :lol:

התפתח ירידה קטנה על האירפאים אז זרמתי.

 

אתה לא יכול להיות מוסכניק לפני שאתה לומד את משפטי המפתח, כמו זה שכתב אושריקו, זה שלא צריך טרמוסטט בארץ, זה שצמיג סיני זה הכי טוב, חריטת דראמים קדמיים, כיוון פרונט אחורי, בקאקס קדמי (בחיי שהיה כזה דבר) וכהנה יציאות באין כניסה.

 

כנ"ל.

 

ומי לא משתמש בתרמוסטט?תרמוסטט תורם להספק, למומנט, לצריכת הדלק, מקטין זיהום אוויר וכו'. אחד התפקידים של התרמוסטט הוא להעביר מים ממנו לרדיאטור במעגל הארוך:-) . מוסכניק או לא ?:lol:

 

 

לגבי הצמיגים הסיניים, לדעתי זו מכה גדולה יותר מהסכסוך בינינו לבין הפלסטינים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בקיצור, אל תפחד מעבודה שחורה. מי שטוען שעבודת כפיים זו בושה הוא כנראה אדם מסכן במיוחד.

אם אתה אוהב את תחום הרכב לפחות תנסה להתחיל לעבוד בזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מביט מהצד, תרשו לי להוסיף אספקט שהתעלמו ממנו. קידום ואפשרויות תעסוקה.

 

מכונאי המתחיל מלמטה מבזבז זמן רב בלהיות "כללי" (עבודות רוטיניות, פשוטות וכו') תמורת שכר זעום (כי ניתן להחליפו בקלות יחסית) לפני שהוא נהייה בעל מקצוע. עתה, בתור בעל מקצוע, מהם אופציות הקידום הפתוחות לפניו? התמחות מקצועית כגון דיאגנוסטיקה או ניהול. זהו.

 

במוסכים הקטנים הוא יכול לנסות את האופצייה הראשונה בלבד וזאת אם הוא יורש את מקומו של מישהו אחר או שרמת המוסך עולה ומכניסה תחומי התמחות נוספים.

במוסכים הגדולים הוא יכול אמנם לנסות את שתי האופציות אך מספרם מועט.

 

מספר המכונאים החדשים (רישמיים ולא רישמיים) המצטרפים לשוק העבודה בשנים האחרונות גדול ממספר המכונאים הפורשים ומספר המוסכים החדשים שנפתחים. כתוצאה מכך אפשרויות התעסוקה מוגבלות יותר והיכולת לשיפור תנאים או התקדמות מקצועית נמוכה (גם לבעלי מקצוע).

 

בעייה נוספת הם מכונאים עם רמת השכלה לא מספיקה (אינם קוראים אנגלית או ללא ידע במחשבים) שלא יוכלו לשבור את תקרת הזכוכית ולההפך לבעלי מקצוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהקידום איטי, קשה וכו' אבל לומר שאין אפשרויות קידום זה לא רציני. במוסכים גדולים יש היררכיה של כמה דרגות של מכונאים ואפילו במוסכים קטנים לפחות 2-3 רמות. אח"כ יש מנהל מוסך, דרך מחלקות טכניות, מספר דרגים ניהוליים במוסכי יבואן, תפקידי הדרכה ועד פתיחת מוסך עצמאי- קטן וגדול. הכל תלוי בכישורים. זה שיש מספר לא מבוטל של מכונאים לא מוכשרים שלא מתקדמים לשום מקום לא אומר שאין אפשרויות קידום.

 

אני לא בטוח שלאיש טכני בהייטק יותר קל להתקדם (לצד העובדה שנקודת הפתיחה טובה יותר מבחינת שכר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...