Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה במכונאות רכב זה באמת עבודה קשה?


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

עבדתי בזה כשנתיים בצה"ל, בתנאים שלדעתי גרועים בהרבה מכל המוסכים שיצא לי לבקר בהם, ועל רכבים גדולים יותר ממכוניות משפחתיות ממוצעות.

עבדתי גם כפועל ייצור במשך שנתיים, לדעתי זה בערך אותה רמת קושי פיזי.

אז נכון שזה לא תמיד נעים בגלל החום, הזיעה, הברחשים ומזג האוויר אבל אם זה משהו שאתה אוהב אתה תרצה להמשיך בזה אפילו כשהמאמץ הפיזי קשה - זה לא יפריע לך בכלל.

יש מקצועות רווחיים הרבה יותר, אבל מקצוע לחיים לא יכול להיות רק רווחי, אלא אם אתה רוצה למצוא את עצמך בגיל 40 קופץ מגשר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הייתי בבית לא יכולתי להגיב.האמת ? ציפיתי לתגובות דווקא אחרות, אבל לפי מה שאתם מתארים זה נשמע גיהינום.

 

אני לומד מכונאות רכב ולפני שהלכתי ללמוד את זה כולם אמרו לי לך תלמד בשביל הידע האישי ושלא תעז להגיע למוסך ואני דווקא כן רוצה לעבוד במוסך, כל פעם שבנאדם אומר שזו עבודה קשה אני אומר לו מה כבר קשה?אבל בתכלס אני מנסה לחפש סיבות למה זה טוב אבל כנראה שזה באמת לא טוב עד כדי כך ? אגב, בדרך כלל לא עובדים 1-2 מכונאים על כל רכב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים אומרים לך את זה כי ישראלים מפחדים מעבודות שעלולות - חלילה - לגרום להם להזיע קצת.

הבעיה היא שהיום נוטים להתייחס לעבודות ״צווארון כחול״ בזלזול שאינו במקום. בקיצור, תסיים את הלימודים שלך ותלך לעבוד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, כמעט 20 תגובות וכולן היו שליליות זה כנראה לא כל כך קשור כבר ל"עבודה השחורה". אני גם שומע מאנשים וממשפחה ומחברים שלעבוד במוסך זה לא משהו. הבעיה היא אם אתה כל כך אוהב את זה...אני בטוח שיש המון במצב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שתשמע את זה מכולם. הרי זו עבודת כפיים, מלוכלכת ומצריכה שימוש בידיים. זה לא ״סקסי״ כמו לעבוד מתחת לפלורוסצנט, מול מחשב ומזגן. ישראלים מתייחסים למשרות כאלו בבוז, ומעדיפים לעבוד בשכר נמוך, העיקר שלא יפגעו בפוזה שלהם. קח לך את ענף הבניה. כשאני השתחררתי, הציעו ים (ממש כך) של כסף למי שיעבוד שלושה חודשים בבניין. אז נכון, זה עבודה לא משהו, אבל לעבוד במלצרות במשמרות עבור סכומים זעומים זה גם לא משהו. אלו אנשים שמעדיפים ״גאווה״ מזוייפת ועבודה בשכר לחץ, במקום להבין שאין עם זה בעיה ולהרוויח סכומים יפים.

 

חוץ מזה, בשביל מי אתה עובד, בשבילם או בשביל עצמך? מצאת משהו שאתה אוהב לעסוק בו (לא לכולם יש את הפריוילגיה הזו). שים זין על מה שהם חושבים ותעשה מה שנראה לך טוב.

 

 

 

לשם הדיון, שכר התחלתי בזמנו היה 7,000 לחודש (התחלתי...) כאשר משלמים לך עבור ההכשרה המקצועית + דמי מחייה. בשלושה חודשים האלה יכלת לעשות מה שמלצר לא עושה בשנה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שעבודה שחורה בישראל זה בושה :D.

 

נכון לעכשיו אני לומד מכונאות לא אומר שאני אהיה תותח על, אבל לפי התגובות שלכם הבוס יהיה קשוח ואני שונא את זה.:lol: אלא אם כן זו אישה...בקיצור אתם ממליצים לא להיכנס לזה. אלא אם כן יקום איזה דוד רחוק שיפתח מוסך ואני אהיה כל כך מאושר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה מגעילה כי אנשים קולגות מגעילים, בעלי מוסכים שקרנים ותחמנים, ההיתי בכל זה, המקום הכי טוב שעבדתי בו היה מנופי אבי , גם העבודה היתה מעניינת ומגוונת, אבל שם עבדנו לתקן את הצי של אבי שם היה לנו חופש פעולה, אם זה לשפץ מנועים, גירים, דיאגנוסטיקה ולימודים בחול, אבל בשאר המקומות אתה כמו רובוט, כמו כן בענף הזה השכר נמוך, יפרישו לך מינימום לפנסיה, אין קרן השתלמות וכל זה שווה כסף, ואנשים צודקים שאומרים שזה הורס את ההנאה של התחביב כי אתה לא יכל לעבוד מהלב, כי יש את הבוס, מנהל העבודה והקולגה שמפחד שתאיים על המעמד שלו,

ואת יועץ השרות החלקלק, ומורים לך לא לדבר עם לקוחות כי היועץ שרות מכין את הלקרדה.... ללקוח, תמצא לך מקצוע שתשתכר בו טוב ולא בניצול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד את זה ככה,עד שלא תתנסה בעצמך בעבודהה הזאת לא תדע לעולם. :-)

אם גם ככה אתה לומד מכונאות רכב, תסיים את הלימודים תרכוש ידע קודם בשבילך ותנסה לעבוד במוסך.

במידה ויתאים לך מה טוב ובמידה לא לפחות רכשת ידע במכונאות רכב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שרוב המוסכים בארץ הם עסק משפחתי קטן או אפילו עסק של בנאדם אחד ועובדיו, ההתנהלות שונה בתכלית

מהתנהגות של חברה גדול ומסודרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש.

יש גם מוסכים מורשים גדולים של היבואן שזה לא מוסך קטן.

הרוב שם רוצים ניסיון של מינימום שנה בתחום בדרך כלל.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שעבודה שחורה בישראל זה בושה :D.

 

 

ממש לא בושה, זה אפילו רעיון לא רע במדינה של סמנכ"לים, נותן אפשרות להתבלט.

 

לגבי עבודה במוסך, זה תלוי גם איזה מוסך, כלומר לך תעבוד במוסך של טויוטה\מאזדה ושאר מותגים בעלי מוניטין אמינות חיובי ותתעסק בעבודות קלות כמו החלפת בלמים, החלפת מנורות איתות שרופות, שחיקת מיתרי הכל כתוצאה מאמירת יתר של המשפט "הרכב תקין".

לעומת זאת, לך לעבוד במוסך של רשת VAG ותוך שבועיים אתה תיראה כמו שוורצנגר מרוב הגירים ומנועים שתרים.....

 

:lol::lol::lol:

 

(בהומור חברים).

 

וברצינות, כמובן שזו עבודה לא קלה, שילוב של תנאים "לא מבוקרים" (מוסך פתוח אז חם בקיץ וקר בחורף), העבודה מלוכלכת, נשיאת משקלים וכו'.

 

אבל אני חושב שאם יש לך אהבה ועניין לנסות- לך על זה, במקרה הכי גרוע תראה שזה לא בשבילך ותחפש משהו אחר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שעבודה שחורה בישראל זה בושה :D.

 

נכון לעכשיו אני לומד מכונאות לא אומר שאני אהיה תותח על, אבל לפי התגובות שלכם הבוס יהיה קשוח ואני שונא את זה.:lol: אלא אם כן זו אישה...בקיצור אתם ממליצים לא להיכנס לזה. אלא אם כן יקום איזה דוד רחוק שיפתח מוסך ואני אהיה כל כך מאושר!

 

מכיר כאלה שפתחו מוסך, קטן, במושבים בסביבה שלי יש כמה כאלה. עובדים בכיף שלהם, רכבים זה התחביב שלהם והם אוהבים את העבודה. עובדים לבד או עם עוד שותף ובלי לחץ.

חלקם פתחו מוסך בשטח של המשפחה במושב, וחלקם שכרו שטח ופתחו מוסך, וגם הם נהנים ממה שהם עוסקים בו.

 

כאלה בדיוק אני מחפש כדי ללכת עם הרכב אליהם.

 

ובכלל להיות שכיר זה חרא ברוב המקצועות אפילו בהיטק (שזה התחום שלי במקרה), לא רק במכונאות. וזו הבעייה הגדולה, לא התחום עצמו אלא להיות שכיר עבד של מישהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שגדל במוסך (לאבא שלי היה אחד) ואח"כ עבדתי בכמה מוסכים מורשים,

אני יכול להגיד לך שבתור קריירה לא הייתי הולך על זה.

אבל אם הכיוון שלך הוא להיות בעל מוסך ,או איש דיאגנוסטיקה אתה חייב לעבור במסלול המכונאי.

אני חושב שההפחדות של הרמת משקלים כבדים ,אינם נכונים מעבר לזה שהיום יש כלים הידראולים שמשמשים

לעזרה בהרמה.

תסתכל על זה קצת כחדר כושר, אתה בחור צעיר ושנתיים שלוש במוסך לא יהרגו אותך.

בקיצור,אם יש לך שאיפות בתחום הרכב לך על זה ,ואני יכול לומר לך שבתור בעלים של מוסך המקצוע יכול לתגמל אותך אפילו דיי יפה בסוף.

 

בשבילי... אני אוהב מאוד מכונאות כתחביב אבל לא כמקצוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...