Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנס בגרמניה


booki222
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לחיות עם מצפון נקי ושקט שווה הרבה יותר מ-40 יורו.

 

טעית? חטאת? היה הוגן וקבל על עצמך את העונש. שלם בלי קשר לנסיעות עתידיות לגרמניה.

 

העניין הוא שלא טעיתי ולא חטאתי

נחתתי 20 דקות לפני כן מהמטוס ואחרי רבע שעה של תלאות הבנתי איך רוכשים כרטיס, רכשתי אבל לא היה לי מושג שצריך לתקף אותו. ניסיתי להסביר את זה לפקח אבל גרמנים כמו גרמנים לא זזים לא ימינה ולא שמאלה.

 

השאלה אם מישהו בקיא בנושא ויודע כמה רחוק זה יכול להגיע...

 

לא אכפת לי לא להתקרב יותר לברלין, מה עם שאר גרמניה??

 

ניסיתי ליצור קשר עם החברה אבל אין להם שום מוקד

 

שוב, תודה

פורסם

שלם ושכח. 200 ש"ח לא שווים כניסה לאיזה blacklist ופוטנציאל להסתבכות עתידית. התיחס לזה כמו לקנס מניה בארץ: חעית - שלם. מי יודע לאיזה רשימה שחורה תכנס אם לא תשלם, ובמדינות דוברות הגרמנית (ושאר אירופה) לרשויות זרועות ארוכות וזכרון בלתי מחיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שיטת התשלום בתח"צ האירופית, שבה רכישת הכרטיס אינה מספיקה, ויש לתקף אותו בכניסה לרכב או לתחנה.

 

גם ברכבת הקלה בירושלים יש חובה לתקף את הכרטיס, במכשיר שממוקם בסמוך לדלתות בתוך הרכבת:

- כרטיס לנסיעה חד פעמית שנרכש בתחנה, ומרגע התיקוף הוא תקף למשך 90 דקות בכל קוי התחבורה.

- כרטיס רב-קו שנטען מראש ל-10 או 20 נסיעות ("כרטיסיה") גם כן תקףל-90 דקות.

- כרטיס רב-קו שנטען מראש ל"חודשי-חופשי". למרות שמדובר בחודשי חופשי, ואין כאן עניין של "תקף ל-90 דקות", בכל זאת יש חובה לתקף אותו.

פורסם

מעולם לט נביתי האק"ל ברישוליים. דומני כי גם במטרונית השיטה תהיה דומה, כאשר יחלו לגבות תשלום

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
העניין הוא שלא טעיתי ולא חטאתי

נחתתי 20 דקות לפני כן מהמטוס ואחרי רבע שעה של תלאות הבנתי איך רוכשים כרטיס, רכשתי אבל לא היה לי מושג שצריך לתקף אותו. ניסיתי להסביר את זה לפקח אבל גרמנים כמו גרמנים לא זזים לא ימינה ולא שמאלה.

 

השאלה אם מישהו בקיא בנושא ויודע כמה רחוק זה יכול להגיע...

 

לא אכפת לי לא להתקרב יותר לברלין, מה עם שאר גרמניה??

 

ניסיתי ליצור קשר עם החברה אבל אין להם שום מוקד

 

שוב, תודה

 

 

ידידי... הקשב לקול ההגיון - שלם ושכח.

יש מקומות בעולם בהם החוקים אינם ניתנים לפרשנות או גמישות, גם אם אתה "צודק".

לעניות דעתי לא תוכל לשנות את ההחלטה גם אם תמצא מישהו מטעם החברה שיעניק לך זמן הקשבה. ראה את התשלום כשכר לימוד לעוד משהו בחיים.

The older you get, the better you used to be

פורסם
רכשתי אבל לא היה לי מושג שצריך לתקף אותו. ניסיתי להסביר את זה לפקח אבל גרמנים כמו גרמנים לא זזים לא ימינה ולא שמאלה.

נסה את אותו הדבר ברכבת הקלה הירושלמית,

והפקח, לא משנה מאיזה מוצא (ערבי, יהודי, צנום או שחום, בכל מקרה ישראלי) לא יזוז ימינה ושמאלה

לפני שייקח ממך את כל הפרטים וייתן לך קנס.

בעבר זה לא היה ברור שצריך לתקף, לפני כמה חודשים הוסיפו שלטים גדולים ומאירי עיניים ועדיין יש פה ושם

לא-ירושלמים שלא מבינים את הקטע. כו-לה 40 יורו, זה רחוק מאוד מהנזק על עבירת תנועה בשוויץ.

אירופה היא איחוד של מדינות שמשתפות פעולה בכל מיני מישורים, אל תשחק עם זה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דיברתי על הנושא עם פקח בגרמניה לאחר מכן והוא אמר שהם מעבירים את הפרטים לאחר ששולחים לך דרישת תשלום ובמידה ולא שולם אז שתגיע בפעם הבאה לגרמניה (או אולי שדה תעופה אחר באירופה) אז אולי יכול להיות לך עיכוב.

 

אגב גם קיבלתי דוח על מהירות בהמבורג ממצלמה בשדה התעופה ולאחר מכן קיבלתי דוח על סך 20 אירו .

 

קרובי משפחה מגרמניה שילמו אותו עבורי -במתנה .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
דיברתי על הנושא עם פקח בגרמניה לאחר מכן והוא אמר שהם מעבירים את הפרטים לאחר ששולחים לך דרישת תשלום ובמידה ולא שולם אז שתגיע בפעם הבאה לגרמניה (או אולי שדה תעופה אחר באירופה) אז אולי יכול להיות לך עיכוב.

 

אגב גם קיבלתי דוח על מהירות בהמבורג ממצלמה בשדה התעופה ולאחר מכן קיבלתי דוח על סך 20 אירו .

 

קרובי משפחה מגרמניה שילמו אותו עבורי -במתנה .

 

זו בדיוק השאלה...

לא אכפת לי לא להכנס לגרמניה

אבל מה עם שאר אירופה???

פורסם

שאני אבין: לא אכפת לך להיות מבוקש בגרמניה בגלל %-+/#* 40 יורו?!?

מה, אתה תינוק?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
שאני אבין: לא אכפת לך להיות מבוקש בגרמניה בגלל %-+/#* 40 יורו?!?

מה, אתה תינוק?

 

לא תינוק, איש עקרונות!

ואם שילמתי עבור כרטיס ולמרות זאת קיבלתי קנס אני אעדיף שלא לשלם גם אם זה אומר שאני אאלץ להדיר את רגלי מאדמת הצוררים לשנים הקרובות. לעומת זאת אם זה אומר שאני לא אוכל להכנס לאירופה כולה, זה כבר סיפור אחר.

 

אמן ויש פה מישהו שבקיא בנושא..

פורסם

אדון בוקי, אני לא בקיא בנושא באמת שלא ברורה לי העקשנות. אני בכוונה אקצין ואניח שכרגע אין לך בעיה להדיר את רגליך מגרמניה - אחלה. מה יקרה בעוד מס' שנים או אפילו שנים רבות כאשר תרצה לסוע לשם לחופשה/במסגרת עבודה/לביקור משפחתי? מה יקרה אם בעוד מס' שנים יעבור חוק בגרמניה שחל רטרואקטיבית שאומר שכל הקנסות וכו' משותפים לכל מדינות האיחוד האירופאי?

 

אתה באמת מתנהג בתינוקיות כשאתה בישביל 40 יורו מגביל את עצמך ויוצר לעצמך צרות - הקנס לא יעלם, מתישהו, כשתחזור לגרמניה או אולי אף למדינת איחוד אירופאי אחרת, אתה תגלה שהקנס נמצא ורק צבר ריביות, לא חבל להגיע ולגלות שהקנס של ה-40 יורו פתאום הפך ל-400 ואף יותר?

 

ודבר שני - אתה לא צודק וזה לא עניין עקרוני. זה שרכשת כרטיס זה רק "חצי מהעבודה" ולא מילאת את חובותייך עד הסוף - לא תיקפת. המצב, כפי שאמרו לך, לא שונה ברכבת הקלה ואני מבטיח לך שלא יהיה שונה במטרונית באזור קריות/חיפה שמתחילה לגבות תשלום ביום שישי הקרוב.

פורסם

אני בכלל לא חושב שבשביל 40 יורו הוא יהיה מבוקש, אבל זו בהחלט אפשרות שבביקורת דרכונים בכניסה לאיחוד האירופי הוא יידרש לשלם את החוב (שיהיה כמובן קנס + ריבית פיגורים).

 

זה מה שאני הייתי עושה במקום האיחוד האירופי, פשוט מעכב בביקורת דרכונים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הקטע הוא שאפילו אין לי מוקד פניות שאפשר לפנות אליו ולברר את הסיפור.

גם אם אני ארצה לשלם את הקנס זה לא נראה לי אפשרי כרגע.

פורסם

באיזו רכבת קיבלת קנס? האם בינעירונית או עירונית?

השאלה היא בעצם באיזו חברה מדובר?

 

לצורך הענין אם מדובר בחברה הלאומית דוייטשה באהן (DB) אזי לפי האתר שלהם יש נציגות בארץ:

Amsalem Tours Ltd.

Dona Gracia House, 3 Haprahim St.

Tiberias 14100

Tel: 1-800-800-262 / 972-73-2651065 / 972-46700900 ext 5898

Email: [email protected]

×
×
  • תוכן חדש...