Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם, אני מעוניין לקנות לאחים שלי XBOX.

היום אני נוסע לאילת, וראיתי שם ברשת KSP קונסולה במחיר רצפה!

הדגם שלה הוא כזה:

box 360 Slim 250GB + Kinect Sensor Bundle PAL

האם זה דגם טוב? מה אומר הBUNDLE והPAL?

תודה!

פורסם

באתר של KSP לא מופיע בכלל קונסולות של XBOX.

 

ברמה העקרונית XBOX360 Slim זה הדגם החדש עם 250GB של דיסק קשיח (להורדה של משחקים, התקנה של משחקים, שמירות וכו').

Kinect זה מצלמה שמזהה תנועות שלך וכך אתה יכול להשתתף במשחק ולא דרך השלט (לדוגמה זה משחק של קרבות כמו Tekken או Mortal Kombat אז אתה נותן את המכות אצלך בסלון, המצלמה מפענחת את התנועות שלך ומזיזה את הדמות בהתאם).

PAL זו שיטת השידור, שים לב כשאתה קונה משחקים שכתוב עליהם מאחורה PAL (יש אוסף של בועות שכתוב את כל פרטי המשחק, כמו כמה שחקנים זה מיועד, אם מיועד לקינקט או לא, שיטת שידור, איכות תמונה וכו') או PAL+NTSC.

Bundle זה בד"כ אומר שהקונסולה מגיעה עם משחקים, הבאנדל הזה יכול להיות שמגיע עם Kinect Adventures או עם שילוב של Dance Central 2 + Kinect Sports.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה.

בדיוק חזרתי מאילת, וזה מופיע במציאון שלהם, נכנסתי לסניף הרימונים ונאמר לי שממש לא מזמן מכרו את החתיכה האחרונה בכל הסניפים.

חיפוש קצר בגוגל ומצאתי את החנות "מוני ליין" שיש לה גם סניף בחולון, קניתי שם באותו המחיר שהוצע בKSP. רק שהחבילה שבKSP כוללת רק את הקינקט ואת המכשיר ה250 בלבד (כללה יותר נכון). ואני קניתי את הדגם החדש יותר מהSlim, נראה לי הSuper Slim שעדיין אין לו פריצה (יש אבל לא עובדת טוב),וגם לא התחשק לי ללכת על הפרוץ, וכולל גם 2 משחקים וגם את הקינקט.

 

תודה על ההסברים. :)

×
×
  • תוכן חדש...