Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יוכל לומר לי איך אוכל למצוא את הבעלים של רכב שהיה לי פעם?

אני רוצה לרכוש אותו כיום ולא מצליח לאתר מי מחזיק אותו , כבר חודשים

מה עושים?

אשמח לעזרה

תודה

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

ויחד עם מספר רישוי ובאדיבותו של יוחאי, תדע אם הרכב בכלל עוד על הכביש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מדובר באולדסמוביל סופרים שנת 87 צבע תכלת 4 דלתות,חלום חיי שנגזל ממני לצערי לפני מספר שנים,בגלל טיפשות מוחלטת שאני נורא מצטער עליה.

חודשים שאני מתאמץ ולא יודע איך לאתר את הבעלים החדשים שלה,האם יש לה טסט והאם היא במצב נסיעה בכלל

רוצה לרכוש אותו שוב ולא יודע למי שייך,מספר הרישוי 73-203-87

מודה מראש מאוד לכל עזרה בנידון

תודה ושבוע טוב חברים

פורסם
מדובר באולדסמוביל סופרים שנת 87 צבע תכלת 4 דלתות.

מספר הרישוי 73-203-87

 

צר לי - לי אין פרטים על המכונית.

משרד התחבורה חייב, לפי חוק חופש המידע, לעדכן אותך האם המכונית עם רישוי בתוקף (אבל אסור לו לתת פרטים על הבעלים). מכאן והלאה תצטרך להתקדם לבד.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
צר לי - לי אין פרטים על המכונית.

משרד התחבורה חייב, לפי חוק חופש המידע, לעדכן אותך האם המכונית עם רישוי בתוקף (אבל אסור לו לתת פרטים על הבעלים). מכאן והלאה תצטרך להתקדם לבד.

 

למה אתה חושב שמשרד התחבורה חייב למסור מידע כזה או אחר לאדם שאינו בעל הרכב?

פורסם

כמו שאמרתי לך במשטרה יתנו לך בלי בעיה את פרטי בעל הרכב,

במקרה שאתה מזדהה ומספר למה אתה צריך את הפרטים.

חבל שנתת את מספר הרכב ואת סוגו על גבי הפורום , טעות של מתחילים במיוחד אם אתה מתכוונן להכנס למשא ומתן על הרכב,

עכשיו גם אם משהו שצופה בפורום מעוניין ברכב מסוג כזה אז הוא יקפוץ על הטיפ בחשיפת המספר רישוי ,

ו/או בעל הרכב יבין שיש פה הזדמנות נדירה לעשות קופה יפה על חשבונך .

יש דברים שהשתיקה יפה להם.

בהצלחה

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
כמו שאמרתי לך במשטרה יתנו לך בלי בעיה את פרטי בעל הרכב,

במקרה שאתה מזדהה ומספר למה אתה צריך את הפרטים.

חבל שנתת את מספר הרכב ואת סוגו על גבי הפורום , טעות של מתחילים במיוחד אם אתה מתכוונן להכנס למשא ומתן על הרכב,

עכשיו גם אם משהו שצופה בפורום מעוניין ברכב מסוג כזה אז הוא יקפוץ על הטיפ בחשיפת המספר רישוי ,

ו/או בעל הרכב יבין שיש פה הזדמנות נדירה לעשות קופה יפה על חשבונך .

יש דברים שהשתיקה יפה להם.

בהצלחה

 

 

כל כך נכון

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
צר לי - לי אין פרטים על המכונית.

 

ניסית לחפש במסמכי סנודן ?

טוב מאוד שאין לך מידע על הרכב כי אם כן זה חמור מאוד ולא חוקי !

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
הערה מיותרת חבר יקר

כמו שאמרתי לך במשטרה יתנו לך בלי בעיה את פרטי בעל הרכב,

במקרה שאתה מזדהה ומספר למה אתה צריך את הפרטים.

חבל שנתת את מספר הרכב ואת סוגו על גבי הפורום , טעות של מתחילים במיוחד אם אתה מתכוונן להכנס למשא ומתן על הרכב,

עכשיו גם אם משהו שצופה בפורום מעוניין ברכב מסוג כזה אז הוא יקפוץ על הטיפ בחשיפת המספר רישוי ,

ו/או בעל הרכב יבין שיש פה הזדמנות נדירה לעשות קופה יפה על חשבונך .

יש דברים שהשתיקה יפה להם.

בהצלחה

 

כי אתה טועה ומטעה, בחור יקר, וסתם מטריח את אבי למשטרה כדי לחזור בידיים ריקות.

מה פתאום שיתנו לו פרטים של בעל רכב אם זה לא מקרה של פגע וברח? זה מידע חסוי, וגם לשוטרים אסור לשלוף מידע מהמסוף לצרכים אישיים, אז קל וחומר למסור את זה לסתם אדם.


×
×
  • תוכן חדש...