Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני צריך עזרה בשביל בן דוד שלי, הוא כרגע נמצא בהתלבטות לפני קניה של אחד משלושת הרכבים האלה, אשמח אם תעזרו לו להחליט ולעזור לו עם ההשוואה ביניהם, הדברים הכי חשובים לו ברכב זה:

 

1. אמינות

2. צריכת דלק

3. ביצועים

 

אשמח גם אם תפרטו לי במידה וקיימות "מחלות" מסויימות ברכבים האלו...

 

תודה מראש!

פורסם

קצת יותר מידע נדרש כאן.

הוא מחפש ידני?

תגדיר "ביצועים" לכל אחד מהרכבים שציינת יש דגמים בסגנונות שונים.

בד"כ צריכת דלק ו"ביצועים" זה ביטויים שלא מתכנסים (בטח לא בדגמי 2002)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

 

לגבי מה שציינת הוא מעדיף ידני אבל לא בכל מחיר... יכול גם להתפשר על אוטומט במידה וצריך

לגבי ביצועים לא מדובר על מכונית מירוץ.. שתהיה לה אחיזה טובה על הכביש. בלימה טובה.. שלא תהיה עגלה למרות שלא מעניין אותו לפתוח ברמזורים וכל השטויות האלה...

 

תודה :)

פורסם

בדיוק מכרתי את האלפא שלי לפני שבועיים-

147 ידנית, 2002, דגם 120כ"ס.

 

בקניית אלפא חשוב מאד (!!!) לקנות רכב שטופל באדיקות ובמוסכים מומחים (לאו דווקא מורשים, אלא מומחים).

או כמו שמישהו אמר- אלפא קונים מעל המחירון או שלא קונים בכלל.

 

הרכב שלי היה שמור בקנאות על סף הפתולוגית, כך שלא היו בעיות אמינות בכלל.

רכב מפנק מאד- זריז מאד בסיבובים וכבישים מפותלים, נוח מאד גם בנסיעות ממושכות, הגה ושילדה מעולים וכל מיני קטנות מפנקות (תאורה לפתיחת דלק מאירה גם על הרצפה, כדי שלא תדרוך בשלולית למשל).

 

הרכב לא חסכוני במיוחד (סביב 1 ל9 בערך) למרות שבכביש מהיר ניתן להגיע לצריכה של 1 ל 15.

 

המנוע הוא אטמוספרי ומשייט בחלק הגבוה של הסקאלה, כך שבמהירות 130 אתה יושב על 4500 סל"ד, שזה קצת רועש.

 

אתה לא תהיה הראשון ברמזור, אבל אך אחד לא יוריד את העיניים מהאוטו. באמת משהו מיוחד.

בכל פעם שהייתי מחנה הייתי מתרחק מהאוטו, ואז מוצא את עצמי מסתובב, מסתכל עליה בחיוך ואומר לעצמי- "מי היה מאמין שיום אחד תהיה לי אלפא..."

אלפא חתונה.jpg

היתה אלפא 147 2002 ידנית (120כ"ס)

מצאתי בראבו 2009, והפכתי אותה לאבארת'

פורסם

אוקיי... תודה על התגובה לגביי האלפא.... עוד מישהו? מה עם הסיאט? מה עם האאודי?

 

ולגבי האלפא לדוגמא... האם יש לה מחלות ידועות? צריכת דלק? אחזקה יקרה/סבירה?

מישהו יכול לתת לי יותר מידע על שני הרכבים הנוספים?

 

תודה מראש :)

פורסם

לגבי האלפא - תריץ חיפוש על 147/156, המחלות הידועות נדונו הרבה בפורום, גם לאחרונה. האחזקה לא זולה, גרסת ה-105 כ"ס היא הבחירה השפויה ביותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...