Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי פג'ו 107 אחרי 10,600 ק"מ. תיבת הילוכים רובוטית.

אני מאוד מרוצה מהרכב חוץ מבעיה אחת, כאשר אני עומדת בפקק/רמזור בשיפוע, למשל בעליה, ברגע שאני עוזבת את הבלם הרכב מיד מתחיל להתדרדר אחורה, דיי מהר. דבר דומה קורה לי כאשר אני מנסה לחנות ברוורס בירידות, כלומר מעבירה למצב רוורס ועוזבת את הבלם, הרכב מיד מתדרדר קדימה.

כמובן שזה גורר לחיצה מהירה ומבוהלת שלי על הגז/בלם בהתאם לסיטואציה, אני אפילו מנסה להעזר בבלם יד לפני שאני משחרר את דוושת הבלם, לא תמיד עוזר.

האם מישהו נתקל במשהו דומה ברכב מהדגם הזה?

מה עושים?

פורסם

זה המצב התקין. תיבת רובוטית זה בעצם תיבה ידנית שמחשב מחליף בה את ההילוכים באמצעות רובוט.

בתיבת הילוכים אוטומטית הכוח מהמנוע מועבר כל הזמן ואין "מצמד" שמנתק את הכוח מהמנוע ,ולכן בעליה קלה הרכב לא ידרדר ואף יתקדם.

פורסם

זו תיבה רובוטית של טויוטה - תנסי את הטריק הבא (זה עבד לנו כמו שעון בקורולה רובוטית 2008 שהיתה לנו)



 

תיתני לחיצה כפולה על דוושת הבלם - מחשב הגיר אמור להבין שמדובר בשיפוע והוא יתן קצת גז ויבלום את הדרדרות הרכב לפרק זמן קצר בו ניתן כבר להשתלט על הרכב.

 

תבדקי את התנהגות הלחיצה הכפולה הזו כשהרכב בשיפוע ואין לך במה להיתקל - לא יודע איך הרכבים החדשים האלה מתנהגים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על התגובה.

יש טיפים איך למזער את זה?

אף פעם לא נהגתי על ידני, וגם הרשיון שלי הוא על אוטומט, בגלל זה לא נאלצתי אף פעם להתמודד עם מצבים דומים.

פורסם

נראה לי שבדיוק כתבת אחרי שכבר עניתי - תביטי תגובה אחת למעלה.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זו תיבה רובוטית של טויוטה - תנסי את הטריק הבא (זה עבד לנו כמו שעון בקורולה רובוטית 2008 שהיתה לנו)



 

תיתני לחיצה כפולה על דוושת הבלם - מחשב הגיר אמור להבין שמדובר בשיפוע והוא יתן קצת גז ויבלום את הדרדרות הרכב לפרק זמן קצר בו ניתן כבר להשתלט על הרכב.

 

תבדקי את התנהגות הלחיצה הכפולה הזו כשהרכב בשיפוע ואין לך במה להיתקל - לא יודע איך הרכבים החדשים האלה מתנהגים.

 

מעולה, אנסה. הלחיצה הכפולה צריכה לבוא לפני שאני מתחילה בנסיעה או מראש כשאני לוחצת בלימה לפני רמזור?

פורסם

הלחיצה הכפולה צריכה לבוא כשאת רוצה למנוע דרדור - לא משנה איפה ומתי.



 

אם את מרגישה שהרכב מתדרדר ישר תני שתי לחיצות זריזות על הבלם - כמו להקיש על דלת פחות או יותר ותראי אם הרכב פתאום עוצר את הדרדור.

 

שוב - תמצאי מקום שיש בו שיפוע כלשהוא כמו ירידה לחניון או משהו ותבדקי מבלי שאת מהווה סכנה לעצמך או אחרים.

 

 

אם זה עבד או לא - תעדכני אותנו בבקשה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקיי, אז הבטחתי לבדוק ולדווח.

לא מצאתי שום עקביות לגבי 2 הלחיצות על הבלם. היו עליות שבהן זה אכן עזר והרכב נשאר במקום אך היו עליות שבהן זה לא הזיז לרכב. לפעמים דווקא 3 לחיצות על הבלם עשו את העבודה.

לא הייתי סומכת על זה.

בנתיים מנסה להתרגל לעבודה עם בלם היד.

סופש נעים!

×
×
  • תוכן חדש...