Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

סיפור המקרה הוא כזה, ברגע קטן של חוסר תשומת לב עשיתי תאונה עם גיפ שהיה לפני, הספקתי לבלום קצת ולכן הנזק לא גדול.

 

לאחר דין ודברים עם סוכן הביטוח נאמר לי שההשתתפות העצמית היא 1600 ש"ח אם אני בוחר לתקן באיזה מוסך שאני אבחר

 

או 1000 ש"ח אם אני אבחר במוסך הסדר.

 

אחרי כל סיפורי הזוועות ששמעתי לאורך השנים וסיפורים פה בפורום אני קצת חושש ללכת למוסך שכזה, השאלה היא אם עדיף לשלם

 

קצת יותר ולקחת את הרכב למוסך מרכזי או פחח עם קבלות מוכחות או שבאמת יש מוסכי הסדר שאפשר לסמוך עליהם.

 

אני מבוטח ע"י הפניקס והרכב יש לציין עדין באחריות.

 

אלא הם המוסכי הסדר שמצאתי מידע עליהם או שהומלצו ע"י סוכן הביטוח:

מוסך גולי בראשון

מוסך לירון ביהוד

שאר המוסכים בקישור

http://www.fnx.co.il/sites/docs/genery/doclib2/responsibility-garages-list.pdf

 

מה מומלץ? לשלם עוד 600 ש"ח וללכת למוסך מרכזי או לפחח בעל שם? או שמה מסתתר שמה בין רשימת מוסכי ההסדר מוסך שניתן לסמוך עליו?

 

אני מודה מראש על העזרה ומצטער אם קצת חפרתי

 

מוצרפת תמונת הרכב לאחר התאונה

c92cc5f9d04b191776a44eca88ccfe0b.jpg

2f5293042be02d170f7788bce9260ecf.jpg

×
×
  • תוכן חדש...