Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אתמול אני ואבי רכשנו את הפרויקט הראשון שלנו. גילרה קרוס. אמנם מדובר ב50 סמ"ק,אבל כנראה שזאת חתיכת נוסטלגיה עבור אבי.

 

הצלחתי לאתר ביד 2 אחת עם רישיונות,שלדה ומנוע. כל שאר החלקים כמעט ולא מקוריים ויש הרבה עבודה.

 

אם יש מישהו שעשה שיפוץ כזה בעבר,אשמח מאד לכיוון למציאת חלקים. כרגע עוד לא התחלנו את השיפוץ אבל ממבט ראשוני חסר לנו כסא מקורי,מכסה מגנטו,פנס אחורי וראשי מקורי,אגזוז וכנף קדמית מקורית.

 

 

קצת תמונות

11497_10201831915993277_689692537_n.jpg

1377041_10201831916313285_683627950_n.jpg

1378272_10201831916673294_1242556519_n.jpg

1379897_10201831916993302_2004535534_n.jpg

פורסם

תתחדשו- מז"ט.

נראה שיש עבודה לעשות וחלקים להשלים. שם המשחק סבלנות ואורך רוח - אבל אין כמו קרוס איטלקי לפתוח איתו תחביב. מה שכן זהירות- המחלה רק הולכת ומתגברת...:lol:

פורסם
לא זכור לי הדגם הזה! זה 50 סמ"ק?

 

חן

הבעיה היא לא בדגם ............:twisted:

חיובי . 50 .

היה לי פעם קיט 90 לכזה.

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

תודה לכולם.

כרגע אני בחיפושים באינטרנט,כבר מצאתי כמה דברים מעניינים,אבל אני מעדיף לחכות טיפה ולנסות למצוא אופנוע נוסף כזה בארץ. למישהו אולי יצא לראות או מכיר מישהו שמוכר?

פורסם

אתה מזכיר לי את הילדות...

ביריד באימולה היו המון חלקים כולל כמה כאלו למכירה.

זאת שבתמונה שנת 1975 RS TOURING הייתה שלי בין השנים 1980-1983.

333590_10150510759542259_556281827_o.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

פעם מזמן בי-ם כשההונדות היו "שחורות" והמנוע "חצי", הייתה כזו אפורה שהייתה

שייכת לרפי מרציאנו, חבר ילדות, זה היה האופנוע הראשון שרכבתי עליו בחיים שלי

לא החלפתי הילוכים, כי לא ידעתי, אבל הצלחתי לרכב כמה מאות מטרים מאושרים.

 

הג'ילרה שלו נחשבה אז למהירה בי-ם, והוא נחשב לרוכב הכי מהיר או "למלך השכונה"

הייתה לו רשת על הפנס הקדמי ונוכחות של מיליון דולר, עקבתי שנים אחרי הג'ילרה שלו

עד שבאחד מתהפוכות החיים נעלמה לי לעד...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...