Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרצליה

אשמח למקום מדויק כי אני רוצה להביא את זה

 

תשמע אחי אני בטוח שיש באזור המרכז,עם לא תמצא ותרצה להגיע

לירושלים אני אשמח להראות לך.

חוץ מזה יש בכפרים האלה חניות ענקיות ל אביזרי רכב עם תרצה :)

פורסם

(מצטער על החפירה באשכול , הה"פ שלי חסומות )

אין לי בעייה להגיע לאזור ירושלים לקנות.

מאיפה אתה קנית בדיוק אני אביא.

**למרות שכחייל אני לא אכנס לכפר ערבי.

ודי אל גוז בירושלים זה רחוב נכון ?

פורסם
(מצטער על החפירה באשכול , הה"פ שלי חסומות )

אין לי בעייה להגיע לאזור ירושלים לקנות.

מאיפה אתה קנית בדיוק אני אביא.

תודה רבה

 

זה בסדר אחי,תדבר איתי שאתה מגיע לירושלים אני אסביר לך.

פורסם
זה בסדר אחי,תדבר איתי שאתה מגיע לירושלים אני אסביר לך.

 

מודה לך!

אפשר לקבל את המייל שלך בשביל מספר פלאפון ?

פורסם

יפה מאוד!

בתמונה של הלילה נדמה כי הקדימה נראה ריק יותר.

באיזה ברגים מדובר? לא נראה כי הפלסטיק כזה עבה בשביל שזה לא יצא מצד שני, בשני המקומות?

פורסם
יפה מאוד!

בתמונה של הלילה נדמה כי הקדימה נראה ריק יותר.

באיזה ברגים מדובר? לא נראה כי הפלסטיק כזה עבה בשביל שזה לא יצא מצד שני, בשני המקומות?

 

מדובר בברגים קטנים מאוד שתופסים את הרשת לפס ניקל.

יש כמו בית קטן כזה שאליו נכנס הבורג אז לא רואים כלום.

 

 

מודה לך!

אפשר לקבל את המייל שלך בשביל מספר פלאפון ?

 

[email protected]

פורסם
מדובר בברגים קטנים מאוד שתופסים את הרשת לפס ניקל.

יש כמו בית קטן כזה שאליו נכנס הבורג אז לא רואים כלום.

 

 

 

 

[email protected]

 

 

נשלחה הודעה.

תודה על העזרה.

ושוב עבודה יפה מאוד :)

פורסם
גם הרדיאטור מקבל יותר אוויר עכשיו

 

לא סתם מייצרים את הפלסטיקה בזווית כזו, במהירות גבוהה האוויר מופנה בדיוק למקומות הנכונים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מעולה !

 

תוכל להוסיף תמונות של אחרי ביום? וגם מזוית 3/4 של הרכב ?

 

אין בעיה אחי אני אצלם מחר ואוסיף :)

דרך אגב הרכב לא שלי הוא של חבר,אני נוהג על היפה שבצד :)

×
×
  • תוכן חדש...