Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת עד 3500 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר טוב שלי החליט שהוא רוצה לקנות מערכת שמע לרכב.

התקציב שלו הוא כמו שרשמתי 3.5K בלי אפשרות לחרוג.

בתקציב אמור להיכנס: מגבר, סאב, תיבה, חיווט מלא, קומפוננט, רדיו דיסק.

התקנה אני עושה.

הרכב הוא סובארו אימפרזה שנת 2004.

 

תודה :-o

 

עשיתי חיפוש!

הדברים לא מעודכנים למחיר של היום

ויצאו רכיבים יותר חדשים

פורסם

אחלה של תקציב למערכת ראשונה... (או שהיא לא ראשונה?)

בכ"מ תשאל את חבר שלך אם יש לו העדפה לחברה מסויימת ומה הוא מעדיף יותר עוצמה, איכות או ששניהם חשובים לו?

ועוד משהו שאתה צריך לשאול אותו זה אם הוא פתוח ליד שניה כי זה יפתח לו באותו תקציב מוצרים יותר איכותיים.

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם

הצעה לחדש:

 

חיווט- soundstream sk-00 או soundstream sk-4 ניתן להשיג בארץ במחיר טוב

RCA נוסף רוקפורד RFI16 ,חיווט רמקולים 1.5 ממ.

סה"כ 400-500 שח

 

רדיודיסק -Pioneer DEH7450SD

 

מגבר -JBL GTO1004

 

קומפוננט -Hybrid Audio Imagine

 

סאב- GT51204BR JBL

×
×
  • תוכן חדש...