Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום היקרים

אני בעל פורד פוקוס שנת 2006 1.6 עם 185,500 ק"מ שמעוניין להחליפה לפולקסווגן ג'טה שנת 2009 עם 97,700 ק"מ 1.6 DSG

לקחתי את הפולקסווגן לבדיקה במכון מוסמך בנתניה שנחשב מאוד פדנטי ובעלי מגרשים ואפילו חברות ליסינג נמנעות מלהיכנס אליו.

הוא מצא ברכב ליקויים בעלי משמעות גבוהה תיקון עמודים בחלק האחורי ובמשמעות נמוכה תיקון ריצפה אחורית

אשמח לקבל חוות דעת מקצועית האם הנתונים האלה פוסלים את הרכב מקנייתו או שאם זה תוקן זה בסדר?

אודה לכל העוזרים.

פורסם

לדעתי , אם נרשמו הערות במשמעות גבוהה - זה לא סתם ולא הייתי מתעלם מהן.

בלי לראות את דו"ח הבדיקה המלא ומבלי להכיר את המכון, אני חושב שלא יהיה יותר מדיי יומרני לומר לך לגשת לרכב הבא.

שאלה נוספת - האם הבוחן לא התייחס בע"פ לממצאים האילו ?

סה"כ רכב ממש לא נדיר. בטוח שתמצא אחת במצב טוב יותר.

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה על התשובה.

הבוחן הכן היתיחס בע"פ ואמר שזה אומר בעיקר שיורידו לי במחיר.

דרך אגב לא צינתי שהמוכר דורש תוספת של 37,000 ש"ח

האם אמחיר הוגן?

ואם לא כמה הוגן להוסיף?

פורסם

קודם כל נשמח לדעת את שמו של המכון המהולל והיכן בדיוק הוא נמצא בנתניה. ללא קשר למכון, מה ההסתברות שנכנסת למגרש בנתניה וביקשת לעשות טרייד על הפוקוס? נכון שהג'טה יותר איכותית מהפוקוס שלך אך לעניות דעתי לא נראה לי שאתה מבצע כאן איזה שהיא קפיצת מדרגה משמעותית ברכב. אם אתה כבר "מת" להעיף את הפוקוס, תפרסם אותה במחיר נמוך במיוחד, תמכור, ואז תלך לקנות במזומן בשוק הפרטי. כך לכסף שלך יהיה הרבה יותר כח. אם אין לך כח להתעסקות הזו ואתה מוכן ומזומן לבוא לכל עסקה כאנדרדוג ולהפסיד יותר במודע, אז עדיף לך כבר לגשת לפי גלילות ולעשות טרייד באחת מחברות הליסינג הגדולות. שם לפחות יש סיכוי קצת יותר טוב שלא ינסו למכור לך 2 רכבים שרותכו למכונית אחת ועוד לדרוש מעל המחירון - כי הם גואלים אותך מיסורי הפוקוס.

 

בהצלחה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...