Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד. אם תרגיש שאתה צריך חיזוק... אתה כבר יודע מה לעשות ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בר ושי, שניכם בסוף תקנו גולף gti, זה ברור כשמש :lol:

 

אני נותן לכם להתבשל עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2014 ואז להישבר.

 

אולי תקנו ביחד ותקבלו הנחה מיוחדת?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לא ולא.

 

לא אחזיק מעמד עד אז.

לא ארכוש DSG.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
פנסיונרים מבוגרים יכולים להראות לך אגזוז, כמו גם כמה דודות זקנות ובנות צעירות, ועדיין, בתור מי שגר באזור כל חייו, אין כמעט כאלה עם GTI בצפון ת"א. למעשה, אין כמעט GTI.

 

דווקא יש כמה :)

ומאחד שנולד באיזור אני יכול לומר שתמיד היו GTI באיזור.

ואכן כפי שאמרת גם הפנסיונרים והמבוגרים לא רק יכולים אלא מראים אגזוז לאנשים :wink:

וגם אני מודה שאין מה לעשות ולפעמים אתה נגרר לחיוך עצמי שמישהו "מושך אותך" כמו אותו בעל אלפא גוליטה ביום שישי לפני שבועיים שסינוור מאחור והיה לחוץ בחצות הלילה וחשב שיש לו את המכונית הכי חזקה, אז כן הוא קיבל הפתעה קטנה על הדרך

ולא הבין איך הוא נשאר כאילו נטוע במקום בזמן שהוא רואה אחוריים לבנות מתרחקות 8)

קובי

:-)

פורסם
לא ולא.

 

לא אחזיק מעמד עד אז.

לא ארכוש DSG.

 

לא תרכוש DSG בגלל שזה DSG? ולחילופין רכב ספורטיבי עם תיבה כפולת מצמדים אחרת או רחמנא ליצנא רכב ספורטיבי עם תיבה אוטומטית פלנאטרית היית רוכש? (לא שיש הרבה אפשרויות כאלו :shock:. הספקתי להבין שעל תיבה רציפה אין מה לדבר :-D)

 

או שאתה פשוט נעול רק על רכב עם גיר ידני?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

נעול על ידני

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
דווקא יש כמה :)

ומאחד שנולד באיזור אני יכול לומר שתמיד היו GTI באיזור.

ואכן כפי שאמרת גם הפנסיונרים והמבוגרים לא רק יכולים אלא מראים אגזוז לאנשים :wink:

וגם אני מודה שאין מה לעשות ולפעמים אתה נגרר לחיוך עצמי שמישהו "מושך אותך" כמו אותו בעל אלפא גוליטה ביום שישי לפני שבועיים שסינוור מאחור והיה לחוץ בחצות הלילה וחשב שיש לו את המכונית הכי חזקה, אז כן הוא קיבל הפתעה קטנה על הדרך

ולא הבין איך הוא נשאר כאילו נטוע במקום בזמן שהוא רואה אחוריים לבנות מתרחקות 8)

זה לא נחשב, הוא לא לחץ על הגז :lol:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זה לא נחשב, הוא לא לחץ על הגז :lol:

 

אגב, לו היה מדובר על הג'ולייטה 120, זה מאוד הגיוני. שהיא, אגב, לא זולה בכלל. מדברים על הגולף 122 כ"יקרה" כאילו הג'ולייטה 120 במחיר שווה לכל נפש ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא הבנתי! GTI זה טורבו עד כמה שאני יודע.. וזה מגיע אוטומט? איזה גיר יש לה?

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין באמת. DSG7 אולי?:roll:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אגב, לו היה מדובר על הג'ולייטה 120, זה מאוד הגיוני. שהיא, אגב, לא זולה בכלל. מדברים על הגולף 122 כ"יקרה" כאילו הג'ולייטה 120 במחיר שווה לכל נפש ;-)

אם אתה מתכוון לג'ולייטה 120 מול גולף 160, אז כן.

 

בעניין התמחור, אני מאמין שכל הגרסאות של הג'ולייטה יקרות מדי כאשר גרסת ה-120 כ"ס הינה הכי קיצונית (בעלת התמורה הכי נמוכה ביחס למחיר).

בקרוב, עם תחילת שיווק הגרסא המעודכנת (מתיחת פנים) ישנם דיבורים על כל שהתמחור יעודכן לטובת הצרכן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
פנסיונרים מבוגרים יכולים להראות לך אגזוז, כמו גם כמה דודות זקנות ובנות צעירות, ועדיין, בתור מי שגר באזור כל חייו, אין כמעט כאלה עם GTI בצפון ת"א. למעשה, אין כמעט GTI.

 

אתה טועה. יש לא מעט. (גם ברמת השרון יש כמות רצינית)

מצד שני , אני תמיד טורח להסתכל מי הנהג ובד"כ אלו או גברים מבוגרים יחסית או בשנות ה30-40 .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...