Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסנן אויר בפוקוס 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי אתמול לאחותי בפוקוס 2008 את מסנן האויר.

את המסנן הזמנתי מקורי מאנגליה - אני מזמין למספר רכבים יחד ומסננים אני מזמין 2 לכל רכב כך שיוצא לי ממש זול יחסית לארץ.

בפוקוס 2004 של אשתי המסנן מגיע עם עוד ספוג שחור קטן שגם אותו אני מחליף, אך ב-2008 המסנן מגיע ללא הספוגית הקטנה

ולכן אף פעם לא החלפתי - אני רק שולף אותו, מנקה ומחזיר.

מהו אותו ספוג ?

מה תפקידו ?

הפעם מכיוון שאף פעם לא החלפתי אותו הוא פשוט התפורר לי בידיים.

האם בדגמים החדשים רוכשים את הספוגית הנ"ל בנפרד ?

פורסם
החלפתי אתמול לאחותי בפוקוס 2008 את מסנן האויר.

את המסנן הזמנתי מקורי מאנגליה - אני מזמין למספר רכבים יחד ומסננים אני מזמין 2 לכל רכב כך שיוצא לי ממש זול יחסית לארץ.

בפוקוס 2004 של אשתי המסנן מגיע עם עוד ספוג שחור קטן שגם אותו אני מחליף, אך ב-2008 המסנן מגיע ללא הספוגית הקטנה

ולכן אף פעם לא החלפתי - אני רק שולף אותו, מנקה ומחזיר.

מהו אותו ספוג ?

מה תפקידו ?

הפעם מכיוון שאף פעם לא החלפתי אותו הוא פשוט התפורר לי בידיים.

האם בדגמים החדשים רוכשים את הספוגית הנ"ל בנפרד ?

 

כנראה סינון ראשוני, גס יותר.

×
×
  • תוכן חדש...