Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברשותי רנו מגאן שנת 2005.

לאחר נסיעה של שעתיים עם מזגן הרגשתי לרגע רעידות ברכב ועם כיבוי המזגן הרעידות הופסקו.

לאחר מספר שעות התנעתי את הרכב ושמעתי רעשים של נקישות מכיון הרצועה.

עכשיו דבר נוסף שהבחנתי זה שכאשר אני מדליק מזגן יש ריח שרוף של גומי.

הסתכלתי לכיוון הרצועה והבחנתי שהרצועה קצת נשחקת.

למיטב הבנתי זה לא בעיה ברצועה, אלה המדחס או המותחן לא תקינים.

כמה יעלה לי תיקון של מדחס?..

הבחנתי בנוסף בגלגל התחתון שהוא לא מסתובב בכלל ועליו מולבשת החגורה.

האם ניתן לשחרר את הציר של המדחס?..על ידי הקשות עם פטיש בעדינות על הגלגל?

כיצד עלי לפנות למוסכניק בתיקון ?..אני לא רוצה שיעשה עלי כסף ויגיד לי שצרייך להחליף או לשפץ כאשר יש תיקון יותר זול.

האם כל זאת בעיה של מותחן?...

אשמח לתשובה.

תודה רבה.

פורסם

אני מציע לתקן בזריזות - רצועת אביזרים עלולה להתפרק ולהיתקע בחגורת הטימינג - ואז הנזק יהיה גדול פי כמה

 

על הדרך לבדוק גם פולי אלטרנטור, יקר אבל אם הגיע לפרקו, חבל על הנזק אם הוא מתפרק בנסיעה

פורסם

מה שארמגדון תיאר קרה לחבר עם מגאן, רק שאצלו ולמזלו לא נפגעה חגורת הטיימינג.

גש למוסך בהקדם, הנזק עלול להיות הרבה יותר יקר אם תזניח. יש בפורום לא מעט מוסכים מומלצים המתמחים בצרפתיות.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלום רב.

אז הגעתי למוסך ומסתבר שזה הפולי של האלטרנטור.

הגומיה בפנים נהרסה לחלוטין.

החלפת פולי משומש וכפי שאני ראיתי אותו הוא במצב חדש כמעט ולא בוצע שימוש.

עלות 420 שקל.

ממש יצאתי בזול.

×
×
  • תוכן חדש...